کد خبر 966930
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

خیابان‌های خرید استانبول سومین رتبه را در میان خیابان‌های خرید دنیا دارد. انتخاب شما تمامی ندارد. از مغازه‌های عتیقه تا مدهای خیابانی، ما معروف‌ترین خیابان‌های استانبول برای خرید را به شما معرفی می‌کنیم. خرید در استانبول بدون بازدید از این خیابان‌ها کامل نمی‌شود.

در بزرگ‌ترین مغازه‌های خیابان استقلال می‌توانید گران‌ترین برندهای جهان را پیدا کنید همانطور که در مغازه‌های کوچک پاساژها می‌توانید کالاهای گوناگونی را بفروشید. آلات موسیقی، جواهرات ساده، لباس‌های آماده، کتاب‌های قدیمی و مغازه‌های منحصربه‌فرد بسیاری را در این خیابان پیدا خواهید کرد. این ۸ خیابان یکی از بهترین جاهای دیدنی استانبول است.

خیابان عبدی ایپکچی

خیابان عبدی ایپکچی یکی از شیک‌ترین و برجسته‌ترین خیابان‌ها برای خرید در استانبول است. خانه برخی از هنرمندان برجسته، روشنفکران و بعضی از خارجی‌ها در این خیابان قرار دارد. ترکیب ساختمان‌های باشکوه قدیمی، کافه‌های شیک، رستوران‌ها و ساکنان خوش استایل به این خیابان سبکی اروپایی بخشیده است. قبل از سفر بهترین قیمت بلیط هواپیما استانبول را از فلایتیو استعلام کنید.

خیابان بغداد

در خیابان بغداد نیز مغازه‌های زیادی قرار دارد. جدا از مغازه‌های مجلل، در قسمت‌های مختلف خیابان بغداد کالاها با قیمت و کیفیت معقولی ارائه می‌شوند. در طول خیابان شما می‌توانید مصنوعات تولیدشده را از کارگاه‌های هنرمندان هنر سرامیک، نقاشی‌ها و مجسمه‌سازان خریداری کنید. ما در فلایتیو بهترین قیمت را برای رزرو هتل خارجی به شما پیشنهاد می دهیم.

خیابان روملی

خیابان روملی در ناحیه هربیه برای داشتن برندهای بین‌المللی لباس‌های آماده و لوازم جانبی (اکسسوری)، معروف است.

خیابان سردار اکرم

این خیابان کوچک سنگ فرش شده نزدیک برج تاریخی گالاتا واقع شده است و احتمالاً یکی از جالب‌ترین خیابان‌ها برای خرید در استانبول است. قطعاً در این خیابان اسم برند بزرگی را نخواهید دید به این دلیل که این خیابان برای بوتیک‌های جالبی که دارد، شناخته شده است.

خیابان کوکورکوما

خیابان کوکورکوما یک خیابان قدیمی و سرزنده در استانبول است و خانه‌های نئوکلاسیکی که در تمام آن محله وجود دارد، مناسب با حس نوستالژی‌ای است که به وجود می‌آورد.

خیابان نیسپتیه

خیابان نیسپتیه با وجود اکمرکز» که یکی از بزرگترین مراکز خرید در سطح شهر است به یکی از محبوب‌ترین خیابان‌های استانبول تبدیل شده است.

خیابان ناروسمانیه

استانبول برای داشتن فرش‌های مرغوب، جواهرات و عتیقه در جهان معروف است. اگر به دنبال کالاهایی از این دست هستید، مستقیم به خیابان ناروسمانیه بروید.

**محتوای تبلیغاتی**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس