روایت گل و دل

بیش از ۲۰۰۰ عکس در دبیرخانه مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» با موضوع نمایش همدلی مردم و مسئولان در سیل‌های نوروز امسال دریافت شده است.

به گزارش مشرق، امیرعباس صادقی مدیر روابط عمومی فرهنگسرای رسانه که دبیرخانه این مسابقه در آنجا قرار دارد، درباره آخرین آمار از عکس‌های دریافتی گفت: تا عصر دیروز (پنجشنبه ۲۳ خرداد) بیش از ۲۰۰ عکس دریافت کرده ایم.

مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» همراه با جوایز نفیس در قالب قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان و با هدف به تصویر کشیدن مسئولیت اجتماعی و همدلی مردم و مسئولین در مواجهه با خسارت‌های سیل اخیر، اردیبهشت‌ماه امسال فراخوان داد.

مدیر روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه همچنین از حمایت مالی بانک رفاه کارگران در قالب مسیولیت اجتماعی این بانک در واقعه طبیعی سیل در پرداخت هزینه جوایز نفرات برتر مسابقه روایت گل ودل خبر داد.

بر پایه این خبر، آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، مستقر در فرهنگسرای رسانه، پس از بررسی و تأیید اولیه وارد مرحله داوری شده و فرآیند داوری آثار از ۲۶ تا ۲۸ خردادماه انجام خواهد شد.

۵۰ عکس برتر مسابقه «روایت گِل و دِل» به نمایشگاه راه می‌یابند. آثار برگزیده هم از میان این ۵۰ عکس توسط سید احسان باقری، حامد جعفرنژاد، مجتبی کوچکی، حیدر رضایی و سید شهاب‌الدین واجدی انتخاب خواهند شد.

زمان و محل اکران عکس‌های برگزیده متعاقباً توسط دبیر جشنواره اعلام و درآمد حاصل از فروش آن صرف امور سیل‌زدگان خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس