کد خبر 966673
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵

پاناسونیک کمپانی ژاپنی نام آشنایی است که بسیاری از ما در خانه و یا دفتر کاری خود از محصولات آن استفاده کرده ایم. نام ژاپن و محصولات آن یادآور کیفیت بالا و دوام دستگاه های تولید شده در این کشور است. اگر به دنبال خرید محصولات اورجینال و همراه با گارانتی پاناسونیک هستید و یا نیاز به تعمیر دستگاه قدیمی خود دارید در ادامه با ما همراه باشید.

این روز ها پیدا کردن مرکز مجازی که دستگاه های اورجینال برند ها را با گارانتی ارائه دهد کار سختی است. پاناسونیک برندی محبوب و معروف است که با توجه به فروش بالایی که در ایران دارد شما می توانید در طیف گسترده ای از مراکز خرید محصولات مختلف آن را ببینید. اما برای خریدی مطمئن باید به کجا مراجعه کرد؟

اگر به دنبال خرید محصولات مخابراتی - امنیتی پاناسونیک هستید می توانید به نمایندگی پاناسونیک در ایران، شرکت ایده آل گستر مراجعه کنید. این مرکز با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش، نصب و تعمیرات محصولات این برند، یکی از معتبرترین مراکز در ایران است. تمامی محصولات ارائه شده در این مرکز دارای ضمانت اصل بودن کالا است. همچنین یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش نیز برای همه محصولات ارائه می شود.

اگر از مشتریان قدیمی پاناسونیک هستید و بعد از گذشت زمان طولانی یا استفاده نادرست یا در طی حادثه دستگاهتان دچار آسیب شده است، نگران نباشید. شما می توانید به بخش تعمیرات شرکت ایده آل گستر مراجعه کنید و دستگاه خود را تحویل دهید. در این شرکت تعمیر تلفن رومیزی، تلفن بیسیم، فکس، ویدئوپروژکتور، دوربین مداربسته و دستگاه سانترال انجام می شود.

پس از مراجعه شما به شرکت، پشتیبانی بخش تعمیرات، دستگاه شما را تحویل گرفته و مشکلات عنوان شده توسط مشتری را یادداشت می کند و رسید دریافت دستگاه همراه با شماره سریال را به مشتری تحویل می دهد. در ادامه، پشتیبانی دستگاه را به تعمیرگاه مخصوص مربوط به آن تحویل می دهد تا کاملاً تست شود و مشکل دقیق تر بررسی شود. برای تعمیر هر کدام از دستگاه ها هزینه ای مشخص وجود دارد که اگر هزینه از آن بالاتر باشد پشتیبان تعمیرات با مشتری تماس گرفته و پس از تایید گرفتن، روند تعمیرات آغاز می شود.

کارشناسان متخصص و با تجربه در نمایندگی تعمیرات پاناسونیک، می توانند هر نوع مشکلی را رفع کرده و دستگاه شما را با بالاترین کیفیت تعمیر نمایند. علاوه بر حضور تعمیرکاران خبره در این مرکز، از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا جهت تعمیرات استفاده می شود. هر کدام از دستگاه ها در تعمیرگاه مخصوص به خود و توسط متخصص همان دستگاه مورد تعمیر قرار می گیرد.

استفاده از قطعات جایگزین نو و اورجینال در روند تعمیرات باعث می شود دستگاه شما دچار مشکلات بعدی نشود. با توجه به اینکه دستگاه های مخابراتی از اهمیت ویژه ای در ارتباط برخوردارند باید سریعترین روند در تعمیرات آنها به کار گرفته شود تا مشتری بتواند سریعاً دستگاه خود را تحویل بگیرد. در این مرکز، با توجه به نوع مشکل دستگاه سعی می شود در کوتاهترین زمان ممکن محصول تحویل مشتری داده شود.

نکته مهم دیگری که در تعمیرات وجود دارد مهلت تست بعد از تعمیر دستگاه است. تمامی محصولات تعمیر شده توسط این شرکت، دارای یک هفته مهلت تست است و در صورت پیش آمدن مجدد مشکل، دستگاه به صورت رایگان تعمیر می شود.

شما می توانید شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ و پنجشنبه ها تا ۱۳:۳۰ برای خرید و یا تعمیر دستگاه خود به آدرس: خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا پلاک ۱۱ مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی idehal.org مراجعه کنید.

**محتوای تبلیغاتی**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس