کد خبر 966599
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
رهبر انقلاب

چرا باید قدردان «آبه» باشیم؟!

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد "من قصد دارم پیام رئیس‌جمهور آمریکا را به جنابعالی برسانم". او همچنین چند جمله درباره عزم آمریکا برای تعامل با ایران گفت:

بیشتر بخوانید:

تکلیف مذاکره مجدد با آمریکا مشخص شد

روزی که ژاپنی‌ها به ایرانی‌ها حسادت کردند

ترامپ به من گفت «آمریکا قصد تغییر رژیم در ایران را ندارد»

آمریکا خواستار مذاکره درباره‌ موضوع هسته‌ای است.

عزم آمریکا، جلوگیری از ساخت سلاح هسته‌ای به‌وسیله‌ ایران  است.

آمریکا آماده‌ی مذاکرات صادقانه با ایران است.

ترامپ گفت «مذاکره با آمریکا موجب پیشرفت ایران خواهد شد».

او به علاوه این پنج جمله ماموریتی، یک جمله مهم و طلایی را براساس تجربیات خود گفت که هم، ادعای مذاکرات صادقانه را باطل می کند و هم اذعان پیشاپیش به علت بی فایدگی وساطت و میانجی گری خویش است. این جمله، کمتر دیده شد.

شینزو آبه اذعان کرد "آمریکایی‌ها همواره می خواهند طرز فکر و عقاید خود را به دیگر کشورها تحمیل کنند". تمام! آبه در تهران، تیر خلاص را به نقشه فریبکارانه دولت ترامپ زد.

بعد از چهل سال، نخست وزیر ژاپن به ایران سفر کرد اما به جای آن که نقشه واشنگتن را پیش ببرد، به عنوان رئیس دولتی که 74 سال است در اردوگاه دوستان و زیر دستان آمریکا قرار گرفته، شهادت داد آمریکا فقط دنبال تحمیل است نه تعامل دو جانبه و توافق. آقای آبه متشکریم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    70 10
    جهتتوجه احمق ها و مذاکره طلب با شیطان.
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    84 6
    ایشان هم که آیه ی ۱۲۰ سوره ی بقره رو گفته، لطفا توجه فرمایید: وَ لَنْ‌ تَرْضَى‌ عَنْکَ‌ الْيَهُودُ وَ لاَ النَّصَارَى‌ حَتَّى‌تَتَّبِعَ‌ مِلَّتَهُمْ‌ قُلْ‌ إِنَ‌ هُدَى‌ اللَّهِ‌ هُوَ الْهُدَى‌ وَ لَئِنِ‌اتَّبَعْتَ‌ أَهْوَاءَهُمْ‌ بَعْدَ الَّذِي‌ جَاءَکَ‌ مِنَ‌ الْعِلْمِ‌ مَالَکَ‌ مِنَ‌ اللَّهِ‌ مِنْ‌ وَلِيٍ‌ وَ لاَ نَصِيرٍ ترجمه هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود میبینید اتفاقات این روزها چقدر شبیه این آیه هستش. آیا اینها معجزه نیست!!!!!!
    • رحمن IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
      106 0
      بارک الله دقیقا درست زدی به هدف خداوند درست فرمود متشکرم.درود به رهبر هدایت شده ایران بارک الله به همه
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    16 4
    منم متشکرم.
  • بی بی زینلی IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    47 13
    اگر حتی یک نفر ایرانی بگو ید که با امریکا کنار بیا ییم ان شخص خیا نتکار به ملت است. وان شخص ایرانی نمی تواند با شد
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
      2 100
      شمام داری زر مفت می زنی برادر کل مملکت دور قبل با امریکا مذاکره کردن پس همه خیانت کارن هر کی خودشو بکشه
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
      1 52
      مبادا آخ هم بگویید...
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    10 22
    خوب اگه اینجوریه اومده نشون بده که چقدر حقیره که برای میانجی گری همچین کسی آمده! نه جناب نگرفتی این با این حرفش داره میگه موضوع آمریکا تغییر نخواهد کرد ولی موضوع را با لحن مورد خوشایند ما داره میگه. ولی خبر نداره که ما به خوشی مان بیشتر از معانی اهمیت میدیم.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    0 0
    احسنت.
  • امانی IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
    2 0
    گرچه آبه شینزو یک راستگرای ناسیونالیست هست وارز لحاظ طیف فکری به ترامپ نزدیک وحتی از کشته شدن سربازان امریکایی در جنگ جهانی دوم بدست نیروهای کشورش عذر خواهی کرد اما بالاخره ته دلش جنایت هیروشیما وناکازاکی را فراموش نکرده در حالیکه ژاپن تسلیم شده بود امریکاییها برای آزمایش جنگ افزار اتمی تولید شده وقدرت تخریبی آن دست به چنین جنایت وحشتناکی زدند وهمین 10درصد عرق ملی ایشان باعث شد غیر قابل اعتماد بودن امرکاییها را بر زبان جاری کنه
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
    0 4
    چه دل خجسته ای دارین ، برین تو صف گوشت و مرغ فعلا تا بینیم بعدا چی میشه . . . واقعا برای نوشتن این چیزا بهتون پول میدن ؟؟ چه باحال خخخخخخخ
  • ایران FR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
    0 0
    انشاالله هر تصمیمی که گرفته میشه به نفع ملت و معیشت ملت باشه ، آبه اومد دلار ارزان شد آبه رفت گران شد . خیلی جالبه .......
    • بنده خدا FR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      0 0
      دوست عزيز ايرانى گران شدن ارز دست نفوذى هاى غرب در ايران است كه اميد را از اسلام بكنند ! و كي اين كار را ميكنه ؟ تحصيلكرده هاى نوكر و غير مومن، شما بحثهاى "جنود عقل و جهل" امام خميني را كه توسط علي اكبر رائفي پور در شبهاي ماه رمضان سخنراني شده را از يوتوب پيدا كرده و گوش دهيد نور الهي و چيزهاي ديگر انان ارسال ميشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس