کد خبر 966577
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
نجفی

مقصر و شریک جرم نجفی، آنهایی هستند که مطلع شدند اما او را برحذر نداشتند بلکه به او برای بی مبالاتی هایش پاداش هم دادند! بر عکس نهاد امنیتی، که دلسوزانه هشدار داده بود.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

نهاد امنیتی چطور می توانسته به ادعای برخی حامیان نجفی در کنار او پرستو (برای بی آبرو کردن یا جمع آوری اطلاعات) بگمارد؛ در حالی که به اذعان اصلاح طلبان، درباره روابط خاص نجفی تذکر داده و به درستی، با شهردار شدن وی مخالفت کرده بود؟ پرستو گمار، مهره خود را نمی سوزاند.

بیشتر بخوانید:

مرعشی: حیف است شخصیتی مثل آقای نجفی اعدام شود!

اصلاح‌طلبان در پرونده نجفی سرمایه اجتماعی خود را نابود کردند

فیلم/ ماجرای پرستو بودن میترا استاد!

فیلم/ اقدام قوه‌قضاییه علیه شایعه‌پراکنان پرونده قتل نجفی

به تصریح کرباسچی و مرعشی و دیگران، اتفاقا نهاد امنیتی به موقع هشدار داد و به همین دلیل، وزارت کشور هم با شهردار شدن نجفی مخالفت کرد. اما متاسفانه دولت و شورای شهر، بی اعتنایی بلکه لجبازی کردند و با فشار آقای روحانی، وزارت کشور مجبور به صدور حکم شد.

مقصر و شریک جرم نجفی، آنهایی هستند که مطلع شدند اما او را برحذر نداشتند بلکه به او برای بی مبالاتی هایش پاداش هم دادند! بر عکس نهاد امنیتی، که دلسوزانه هشدار داده بود. کاری که روحانی و برخی اصلاح طلبان با نجفی کردند، دوستی خاله خرسه بود؛ اگر خیانت و هل دادن بیشتر او به پرتگاه نبوده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    0 12
    پاسخ نفس اماره نجفی یعنی خودش به خودش{ قرآن کریم در سوره مبارکه یاسین می فرمایند " یا بنی آدم الا تعبدالشیطان لکم عدو مبین .... - مسیو بنی صدر یادتان هست چی کم داشت؟ بقول امام پسر یک ملا شده بود رئیس جمهور ایران و مثل محمود افغان بیماری شادمرگی گرفته بود - خواب نمی دید به آن مقام برسد مقام اورا طوری زمین زد که خودش هم نفهمید چرا و چطور و کی - حالا دقیقا مثل همین نجفی پیرمرد پیزوری شده و وارفته ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس