ادن هازارد

ادن هازارد هم در مراسم معارفه‌اش از رؤیای کودکی‌اش که پوشیدن پیراهن رئال‌مادرید بوده، گفت.

به گزارش مشرق، سرانجام هواداران رئال‌مادرید شاهد رونمایی از یک فوق‌ستاره در سانتیاگو برنابئو بودند و رسماً ادن هازارد (آزار) بازیکن ۱۰۰ میلیون یورویی کهکشانی‌ها به آن‌ها معرفی شد.

ادن در نخستین حضورش در سانتیاگو برنابئو به‌عنوان بازیکن رئال‌مادرید میکروفون به‌دست گفت: «متشکر از همه، به پیش رئال‌مادرید.»

هازارد در ادامه به فرانسوی صحبت کرد، چرا که اسپانیایی‌اش خوب نیست. او به هواداران رئال‌مادرید گفت: «منتظر شروع بازی‌های رئال‌مادرید و بردن جام‌های زیاد هستم. این رؤیای کودکی من بوده که حالا اینجا هستم. می‌خواهم از این لحظه لذت ببرم.»

آزار: رئالی شدن رؤیای کودکی‌ام بود

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید هم در کنفرانس خبری معارفه ادن هازارد با تمجید از او اظهار داشت: «هازارد بازیکنی فوق‌العاده و یکی از بازیکنان متفاوت رئال‌مادرید است. تاریخ باشگاه ما با این بازیکن‌های بااستعداد شناخته شده. ما رئال‌مادرید هستیم و قهرمانی‌ها و جام‌های بیشتری می‌خواهیم. گروهی فوق‌العاده از بازیکن‌ها با هدایت زیدان خواهیم داشت. از مدت‌ها پیش منتظر بودم بگویم "ادن هازارد بازیکن رئال‌مادرید است". از باشگاه چلسی هم متشکرم که اجازه داد این رؤیا تعبیر شود. به رئال‌مادرید خوش‌آمدی. به خانه خوش‌آمدی.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس