کد خبر 966349
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
ترامپ نمایه

منابع خبری ادعا کردند نامه رهبر کره شمالی به رئیس‌جمهور آمریکا که ترامپ آن را «زیبا» توصیف کرده بود فاقد هرگونه جزئیاتی درباره ادامه مذاکرات بوده است.

به گزارش مشرق، نامه «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که او آن را «زیبا» توصیف کرده بود فاقد هرگونه جزئیاتی در خصوص مذاکرات هسته‌ای میان دو کشور بود.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: نامه زیبا و بسیار گرمی از "‌اون" دریافت کردم

وبگاه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» چهارشنبه شب به وقت تهران به نقل از دو منبع مطلع نوشت که در این نامه در زمینه برگزاری نشستی در آینده بین کیم جونگ اون با دونالد ترامپ هیچگونه پیشنهادی مطرح نشده است.

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه گفت که وی نامه «زیبا» و «بسیار گرمی» از «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دریافت کرده است.

وی که در جمع خبرنگاران در کاخ سفید صحبت می‌کرد، گفت که روابط بسیار گرمی با رهبر کره‌شمالی داشته و معتقد است که نشست بعدی با رهبر کره شمالی می‌تواند به زودی اتفاق بیفتد. (جزئیات بیشتر)

به گزارش سی‌ان‌ان، مقام‌های مطلع زمان ارسال نامه از سوی کیم جونگ که قبل از سالگرد اولین نشست خود با ترامپ بود را مهم توصیف کردند.

به گفته این منابع، در این نامه هیچ‌گونه تهدیدی در زمینه قطع کامل ارتباط با آمریکا یا آزمایش سلاح‌های هسته‌ای مطرح نشده است.

سی‌ان‌ان نوشت که وزارت امور خارجه آمریکا و کاخ سفید از هرگونه اظهارنظر درباره محتوی این نامه خودداری کرده اند.

تاکنون دو نوبت مذاکره بین سران آمریکا و کره شمال در «سنگاپور» و «ویتنام» برگزار شده که باوجود ابراز امیدواری‌ها نسبت به حل تنش‌های موجود، به دلیل طرح خواسته‌های خارج از عرف و غیرعادلانه آمریکا این مذاکرات راه به جایی نبرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    0 0
    مرگ.برامریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس