کد خبر 966171
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
سخنگوی وزارت خارجه: اروپایی‌ها اگر خیلی نگران حفظ برجام هستند باید از همه طرف‌ها بخواهند بدان عمل کنند

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آلمان گفت:‌ دوستان اروپایی اگر خیلی نگران حفظ برجام اند باید از همه طرف ها بخواهند بدان عمل کنند و بیش از همه خودشان به تعهدات شان پایبند باشند.

به گزارش مشرق، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آلمان در استکهلم گفت: با سخنان ایشان درباره اهمیت برجام برای جامعه جهانی و اروپا هم نظریم‌؛ اما تاکید ایشان مبنی برای اجرای تعهدات یکجانبه توسط ایران در یک توافق چند جانبه را خیلی درک نمی کنیم. اگر این توافق چند طرف دارد همه اطراف آن بطور یکسان باید به تعهدات شان عمل کنند و اگر نمی توانند باید درک کنند ما هم با استفاده از سازو کارهایی که برجام در اختیار ما گذاشته نسبت به برجام و تعهدات مان بازنگری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

سید عباس موسوی تصریح کرد: دوستان اروپایی اگر خیلی نگران حفظ برجام اند باید از همه طرف ها بخواهند بدان عمل کنند و بیش از همه خودشان به تعهدات شان پایبند باشند. به ایشان و دیگرانی که از تصمیمات اخیر برجامی ایران ابراز نگرانی می کنند پیشنهاد می کنیم ماده ۳۶ توافق برجام و مقدمات علم حقوق را یک بار دیگر با دقت مطالعه کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    9 0
    آقای موسوی گل برادر عزیز : شما هم لطف بفرمایید ، سوره ممتحنه آیه (1) را مطالعه بفرمایید : ای کسانیکه ایمان آورده اید! دشمن من و دشمن خودتان را دوست نگیرید!شما نسبت به آنان اظهار محبت می کنید، در حالی که آنها به آنچه از حق برای شما آمده کافر شده اند
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    1 1
    چند روزه فکرم مشغول بود این سخنگوی جدید شبیه کیه. الان یافتم. مستر بین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس