کد خبر 966160
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

هرساله با گرم شدن هوا، میزان مصرف آب نیز افزایش پیدا می‌کند. همین افزایش مصرف باعث می‌شود خیلی از افراد با فشار کم آب مواجه شوند و نتوانند کارهای روزانه خود را به‌خوبی انجام دهند. اگر شما هم در ساختمان‌ها و آپارتمان‌های چند طبقه زندگی می‌کنید حتماً با این مسئله مواجه شده‌اید که فشار آب انقدر کم بوده که نتوانستید کارهای خود را انجام دهید. اما برای اینکه فشار آب را به حالت طبیعی برگرداند چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ با ما در ادامه این مطلب همراه باشید

نصب پمپ آب خانگی

یکی از بهترین روش‌ها برای اینکه فشار آب به حالت عادی و حتی مطلوب خود بازگردد این است که از پمپ آب استفاده کنید. این وسیله کاربردی که با افزایش آپارتمان نشینی وارد زندگی ما شده کمک می‌کند تا فشار آب برای آپارتمان‌های چند طبقه مناسب شوند و همه بتوانند به یک میزان از آب استفاده کنند. جدای از اینکه از چه برند پمپ و منبع آب استفاده می‌کنید، نصب دقیق و اصولی پمپ بسیار مهم است.

اگر به نصب یا تعمیر پمپ آب نیاز دارید، می‌توانید از اپلیکیشن خدماتی استادکار استفاده کنید. این اپلیکیشن با معرفی متخصصان و تعمیرکاران خبره در زمینه‌های خدماتی و تأسیساتی به شما کمک می‌کند برای پیدا کردن متخصص زمان خود را هدر ندهید و در اسرع وقت به قابل‌اعتمادترین متخصصان دسترسی داشته باشید.

 

نصب منبع آب خانگی

گاهی نصب پمپ آب به تنهایی نمی‌تواند نیاز شما را برآورده کند زیرا ممکن است فشار آب در منطقه مسکونی شما به‌قدری کم باشد که حتی پمپ نتواند عملکرد مناسب داشته باشد. در این مواقع می‌توان در مسیر پمپ آب از منبع‌های آب استفاده کرد تا آب به‌مرورزمان در آن جمع شود و سپس با روشن شدن پمپ، آب را با سرعت بیشتری انتقال دهد. برای نصب و تعمیر منبع آن نیز می‌توانید از متخصصان اپلیکیشن استادکار کمک بگیرید.

 

تعمیر لوله‌کشی ساختمان قبل از نصب پمپ

قبل از اینکه از پمپ آب استفاده کنید، بهتر است که لوله‌کشی ساختمان را چک کنید زیرا ممکن است لوله‌ها مقاومت لازم در برابر فشار زیاد آب را نداشته باشند و به‌راحتی ترکیده و خراب شوند. همچنین گاهی ممکن است لوله‌ها رسوب گرفته باشند و به همین دلیل فشار آب کم شده باشد. با تعمیر و تعویض لوله‌های فرسوده نیز می‌توان فشار آب را افزایش داد. برای تعمیر لوله‌کشی ساختمان می‌توانید از لوله‌کش‌های متخصص و کار بلد که در اپلیکیشن استادکار مشغول به کار هستند کمک بگیرید.

 

مزایای ثبت سفارش در استادکار

خدمات لوله‌کشی آب و فاضلاب از نصب و تعمیر شیرآلات گرفته تا تعمیر و تعویض سیفون‌ها و رفع گرفتگی لوله‌ها نیاز به تخصص و تبحر دارد. زیرا کوچک‌ترین اشکال در لوله‌کشی موجب هدر رفتن آب خواهد شد و آسیب‌های بیشتری به ساختمان وارد خواهد کرد.

 

اما وقتی انجام خدمات منزل و ساختمان خود را به استادکار می‌سپارید، اولین ویژگی این است که به‌راحتی می‌توانید متخصص و تعمیرکار متعهد و کار بلد را پیدا کنید. در قدم بعدی نیز تیم پشتیبانی استادکار همراه شماست تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به شما کمک کند تا مشکل سریع‌تر رفع شود. تعیین زمان و روز برای حضور متخصص توسط شما نیز از ویژگی‌ها خوبی است که باعث می‌شود برنامه‌ریزی بهتری برای انجام کارهای خود داشته باشید.

نگران قیمت‌ها نباشید زیرا هزینه خدمات در اپلیکیشن و سایت استادکار کاملاً شفاف و روشن است و به شما کمک می‌کند تا قبل از شروع کار، از قیمت آن آگاه باشید تا بهترین تصمیم را برای دریافت خدمات بگیرید.

 

پس اگر شما هم به فکر افزایش فشار آب ساختمان هستید و یا تصمیم به تعمیر لوله‌کشی ساختمان دارید از همین حالا به فکر باشید و کارهای منزل و ساختمان خود را بدون استرس و با خاطرآسوده به اپلیکیشن و وب‌سایت استادکار بسپارید.

 

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس