کد خبر 965979
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵

مراکز دیدنی تهران کم نیستند و در هر نقطه از این کلان‌شهر شاهد حضور مراکز خریدی با کاربردی چندمنظوره مااند پاساژ پالادیوم، کوروش و… هستیم که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند.

حقیقت این است که مراکز خرید این روزها به مراکزی تفریحی تبدیل شده‌اند که انواع کافه و رستوران، سالن سینما و… در آنها تعبیه شده و شما می‌توانید در این مراکز هم خرید کنید و هم تفریح.

با توجه به این موضوع در مطلب امروز ما چند مرکز خرید معروف تهران را در مناطق مختلف به شما معرفی می‌کنیم. اگر به این موضوع علاقمندید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید پالادیوم

پاساژ پالادیوم در زعفرانیه تهران واقع شده است و یکی از مراکز خرید لوکس تهران است.

این مرکز خرید در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد و مرکز عرضه برندهای لوکس است. طرفداران شکم گردی نیز در فودکورت این مجموعه می‌توانند خود را به غذا و نوشیدنی‌های خوش طعم میهمان کنند و علاوه بر آن شهربازی این مرکز خرید، انتخاب خوبی برای گذراندن ساعاتی هیجان‌انگیز و خوش به شمار می‌رود. این مرکز، یک کلوپ ورزشی هم دارد که می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

مرکز خرید سام سنتر

مجتمع تجاری سام سنتر نیز در خیابان فرشته تهران واقع شده و یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران به شمار می‌آید.

این مرکز خرید دارای ۲۰۰ پارکینگ در طبقات دوم تا هفتم، یک طبقه آشپزخانه و هزار و ۲۰۰ متر فضای رستورانی در طبقه نهم با چشم‌اندازی کوهستانی در بهترین نقطه شهر تهران است. در این مرکز خرید هم برندهای لوکس تهران عرضه می‌شوند و اگر اهل خرید هستید، می‌توانید از محصولات این مرکز خرید لذت ببرید.

مرکز خرید کوروش

پاساژ کوروش هم در اتوبان ستاری واقع شده است که یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تهران است. وجود سالن‌های سینما، فودکورت و فروشگاه‌های متعدد از دلایل محبوبیت این مرکز خرید در تهران است.

می‌توان گفت که بزرگ‌ترین پردیس سینمایی کشور در این مجتمع تجاری فرهنگی تاسیس شده است. همچنین مدرن‌ترین مرکز سرگرمی کشور نیز در این مجتمع تجاری با عنوان ژوپیتر فعالیت می‌کند.

مرکز خرید ارگ تهران

پاساژ ارگ، مرکز خریدی است ۵ طبقه که در تجریش واقع شده است. وجود فروشگاه‌های متنوع با متراژهای مختلف و هزار واحد پارکینگ در ۵ طبقه، شهر بازی و فودکورت این مرکز خرید را تبدیل به یکی از مراکز خرید مجلل تهران کرده است.

به غیر از این مراکز خرید، پاساژ مدرن الهیه، پاساژ ونک، تیراژه و… نیز از مراکز خرید معروف تهران هستند که درباره آنها می‌توانید در وبسایت نابرو بخوانید.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس