کد خبر 965919
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
راکیتیچ

بازدید ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا که در حال گذراندن تعطیلات خود در امارات است از باشگاه النصر این کشور، به جنجال‌های زیادی دامن زده است.

به گزارش مشرق، ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا که این روزها در حال گذراندن تعطیلات خود در امارات است با حضور در باشگاه النصر این کشور خبرساز شد. جنجال‌های ناشی از این دیدار راکیتیچ زمانی پررنگ شد که مشخص شد او در این دیدار با سران باشگاه النصر گفتگو کرده و عکسی از او درحالیکه پیراهن باشگاه النصر را در دست گرفته منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

تجمع هواداران معترض بارسا مقابل خانه یک بازیکن

بعد از آن شایعات زیادی مطرح شد مبنی بر اینکه النصر توانسته بمب خبری بزرگی منفجر کرده و راکیتیچ را برای پیوستن به باشگاه اماراتی راضی کند.

دوشنبه شب، حساب توییتر رسمی باشگاه النصر دوبی ویدیوی کوتاهی منتشر کرد که رسیدن راکیتیچ به استادیوم المکتوم، ورزشگاه خانگی النصر را نشان می‌داد. در این ویدیو راکیتیچ درحالیکه توسط اعضای هیات مدیره النصر همراهی می‌شد در حال بازدید از این استادیوم بازسازی شده بود.

بعد از آن راکیتیچ درحالی به همراه سران النصر عکس گرفت که پیراهن آبی‌رنگ این تیم که شماره ۴ بر آن نقش بسته بود را در دست داشت. همان شماره‌ای که این ستاره کروات در بارسلونا می‌پوشد.

اما وبسایت اماراتی نشنال امروز اعلام کرد که این شایعات صحت نداشته و آینده راکیتیچ مسلماً در اروپا رقم خواهد خورد و این ستاره کروات قصدی برای پیوستن به النصر یا هیچ باشگاه اماراتی دیگری ندارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس