کد خبر 965912
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
محمد نوازی

محمد نوازی، سرمربی تیم جوانان استقلال گفت: ادبیات من خیلی هم درست است و تا به حال کسی را در زندگی‌ام دور نزده‌ام.‌

به گزارش مشرق، محمد نوازی در خصوص صحبت‌های محمد مومنی مدیر آکادمی باشگاه استقلال درباره او و اینکه گفته نوازی باید ادبیاتش را درست کند، اظهار داشت: ادبیات من خیلی هم درست است و تا به حال کسی را در زندگی‌ام دور نزده‌ام. ای کاش مومنی همین نظر‌ها را در خصوص خودش هم داشت.

وی افزود: حداقل می‌گذاشتید بازی‌ها شروع شود و بعد اگر من نتیجه نگرفتم من را عوض می‌کردند. انسان باید شهامت و وجدان داشته باشد و مثل مرد حرف بزند. مطمئن باشید اگر تیم من ضعیف بود هیچ‌وقت نمی‌آمدم که کار کنم. من قرار بود مربی امید‌ها شوم، ولی فتحی گفت سرمربی جوانان شوم و در عوض من هم خواستم اختیار تام داشته باشم. بعد از آن آمدم کار و تست‌گیری کردم. آقای مومنی، شما در آلمان مشغول عشق و حال بودید که شوری تو را به امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال معرفی کرد. ما دست و پا می‌زدیم شما که مدرس فوتبال هستید مدیر آکادمی شوید.

بیشتر بخوانید:

افشاگری مدیر آکادمی استقلال درمورد نوازی

سرمربی تیم جوانان باشگاه استقلال درباره اینکه مومنی گفته کسی حق ندارد ۴ بازیکنی که نوازی گفته را در لیست قرار دهد و اگر کمیته فنی آنها را تأیید کند، من از آکادمی می‌روم، تصریح کرد: کمیته فنی اول برود تیم بزرگسالان را درست کند بعد سراغ تیم‌های پایه بیاید. آنها فرصت ندارند و سرشان شلوغ است. به خاطر چهار بازیکن اجازه حضور در تمرین را به من ندادند. اینها نه پسر برادرم بودند نه پسر خودم. مومنی از مدیریت فقط دمپایی پوشیدن بلد است!

نوازی ادامه داد: خدا کند همانطوری که مومنی می‌گوید روی کارش اشراف داشته باشد. تور و پایه‌های دروازه را من آوردم. لطفاً بروید رختکن‌ها را درست کنید و آدم‌های اطراف‌تان را مدیریت کنید. مگر هر کسی به باشگاه می‌رود به خاطر مومنی است؟ مگر وظیفه من است که برای آکادمی پول تهیه کنم؟ او ما را دور زده نه من او را. ایرادی ندارد بگذارید بگوید.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس