هر ۲ ساعت یک مادر و ۶ نوزاد در یمن جان خود را از دست می‌دهند

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که هر ۲ ساعت یک مادر و ۶ نوزاد در یمن جان خود را از دست می دهند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) به اوضاع نابه سامان مادران و نوزادان در یمن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات میدانی استان حجه یمن

در گزارش یونیسف آمده است که به دلیل ضعف امکانات درمانی و بهداشتی در یمن، هر دو ساعت یک مادر و ۶ نوزاد جان خود را در این کشور از دست می دهند.

یونیسف اعلام کرد: خدمات عمومی ضروری از جمله خدمات بهداشتی برای حمایت از مادران و نوزادان در آستانه نابودی کامل قرار دارد و تنها ۵۱ درصد از مراکز بهداشتی و درمانی با تمام ظرفیت خود فعالیت می کنند و این مراکز با کمبود دارو، تجهیزات و نیرو مواجه هستند.

بر اساس این گزارش، تجاوز به یمن کودکان را از حق زندگی محروم می کند و به نوزادان نیز اجازه نمی دهد تا از دریافت خدمات بهداشتی بهتر بهرمند شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناش RO ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    2 0
    ای ال یهود دور نیست که تاوان جنایاتت را چنان پس دهی که دنیا مانند کروکدیل دهانش باز بماند
  • رضا IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    7 0
    ای کاش اینقدر که نگران کودکان و مادران یمنی بودید کمی نگران کودکانی که هرروز قربانی تجاوز در این کشور هستند و نگران قربانیان اسید پاشی که مسبب این اقدامات با خیال راحت در حال زندگی هستند و هیجکس کاری باآنها نداره هم بودید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس