یمن (2).jpg

نیروهای یمنی در مناطق مختلف شهر تعز، ضربات مهلک و سنگینی را به نیروهای تحت فرمان ائلاف غربی- عربی -صهیونیستی وارد کردند.

به گزارش مشرق، از شهر تعز (مرکز استان تعز) در جنوب یمن خبر می‌رسد، نیروهای ائتلاف غربی - عربی- صهیونیستی حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان یمنی در منطقه «جحملیه» انجام دادند.

نیروهای یمنی پس از درگیری‌های سنگین و نفس گیر موفق شدند پیشروی نیروهای ائتلاف را متوقف و در نهایت حملات را در این منطقه به طور کامل دفع کنند؛ شمار از نیروهای ائتلاف در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

رزمندگان یمنی در جریان درگیری‌ها خسارت‌های زیادی را به نیروهای ائتلاف وارد آوردند؛ رسانه‌های وابسته به ائتلاف از اشغال منطقه «جحملیه، پایگاه پدافند هوایی و عصیفره» خبر دادند اما یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق این خبر را تکذیب کرد.

همزمان با افزایش تحرکات و حملات نیروهای ائتلاف در مناطق مختلف شهر تعز، نیروهای یگان تک تیرانداز جبهه مقاومت انصارالله نیز بر عملیات‌های خود در مناطق مختلف از جمله «عصیفره، ابعر و جحملیه» افزوده اند.

اعلام الحربی

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای تک تیرانداز یمنی فقط در جریان عملیات یک روزه در مناطق «عصیفره، ابعر و جحملیه» موفق شدند حداقل ۱۶ تن از نیروهای ائتلاف را شکار و به هلاکت برسانند.

به گزارش مشرق، گروهی مشترک از نیروهای ارتش و رزمندگان کمیته‌های دفاع مردمی در روزهای اخیر چند عملیات غافلگیرانه را علیه نیروهای ائتلاف در حومه منطقه عصیفره، کوه الوعش، الجر و پایگاه پدافند هوایی انجام دادند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی با شکستن خطوط دفاعی در این مناطق موفق شدند خسارت‌های سنگینی را به نیروهای ائتلاف وارد کنند و دهها تن از آنان از جمله چند فرمانده میدانی را کشته و زخمی کنند.

رزمندگان یمنی فقط در جریان درگیری‌ها در مناطق «عصیفره و الجر» موفق شدند بیش از ۵۰ تن از نیروهای ائتلاف را کشته و زخمی کنند و خسارت‌های زیادی را به تجهیزات نظامی آنان در این محورها وارد آوردند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های دفاع مردمی در جریان درگیری‌ها در این مناطق «عصیفره، الجر و…» چند خودروی نظامی و یک تانک نیروهای ائتلاف را هدف قرار دادند و منهدم کردند و آنان را در لاک دفاعی فرو بردند.

حضور میدانی قدرتمند رزمندگان یمنی در منطقه عصیفره (شمال شهر تعز) به خصوص استقرار و اشراف بر ارتفاعات «الوعش، البرق و الزنوج» باعث شده تحرکات نیروهای ائتلاف در مناطق جنوبی به طور کامل فلج شود و تلفات شأن افزایش یابد.

نیروهای یمنی در ارتفاعات و بلندی‌ها شمال غرب شهر تعز (القارع، المدرج و…) بر مناطق جنوبی از جمله پایگاه نظامی تیپ ۱۷۰ و پایگاه نظامی تیپ ۳۵ اشراف کامل دارند و تحرکات نیروهای ائتلاف را در این محور فلج کرده اند.

اعلام الحربی

به گزارش مشرق، از محور جنوب غرب استان تعز خبر می‌رسد، نیروهای یمنی در جریان درگیری‌های روزهای گذشته در محور «سه راه الوازعیه» موفق شدند شماری از نیروهای ائتلاف را کشته و زخمی کنند.

در حال حاضر، حدود ۴۵ درصد از خاک استان تعز شامل مناطق شمالی، مرکزی و شرقی از جمله «الراهده، الهجده، الجند، الکدحه و …» در کنترل رزمندگان یمنی است؛ ۵۵ درصد از مساحت این استان در اشغال نیروهای تحت فرمان ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    10 13
    چقدر سبزها دارند قرمز تر میشند
  • GB ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    10 4
    رزمنده های یمنی باید با تمامتوان از شهر تعز حمایت کنن و در صورت ممکن کل شهر رو پاکسازیکنند که خودش ضربه محکمی به سعودی ها میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس