کد خبر 965674
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
بالن های آتشزا

رسانه های رژیم صهیونیستی از پنج مورد حریق در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه بر اثر ارسال بالن های آتشزا فلسطینی ها از غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، در کنار واکنش موشکی مقاومت فلسطین به حملات صهیونیست‌ها به غزه و ایجاد نوعی بازدارندگی از سوی فلسطینی‌ها، آنچه سخت صهیونیست‌ها را مستاصل کرده است؛ بادبادکها و بالن‌های آتشزاست.

بیشتر بخوانید:

وحشت تل آویو کامل می‌شود

آیا آل سعود صهیونیست‌ها را داخل عربستان اسکان می‌دهد؟

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پنج مورد حریق در شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف غزه امروز صبح به علت بالن‌های آتشزایی که از غزه ارسال شده اند، گزارش شده است.

جوانان فلسطینی با بستن مواد اشتعالزا به بادباکها آنها را به سوی اراضی اشغالی می‌فرستند. استفاده از بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا طی راهپیمایی‌های بازگشت در مرز نوار غزه مرسوم شد و تا کنون به صدها هکتار از اراضی شهرک‌های مجاور غزه آسیب زده است. راهپیمایی بازگشت از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) در راستای تأکید بر حق بازگشت، اعتراض به محاصره غزه و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس، در مرز غزه با فلسطین اشغالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • میثم CN ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    11 5
    فلسطینی ها باید یکدفعه چند هزار تا بالن بفرستن
  • FR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    14 3
    خدا قوت قهرمانان. بزنین این جهود را
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    15 3
    اگر هر روز صد تا بادبادک بفرستند بالا، تقریبا کل اراضی زراعی رژیم غاصب و گندامزارها و گلخانه هایش اتش میگیره و کشاورزی اش منحل و مبدل به وارد کننده گندم میشه و بدبخت میشه و فرار میکنند و میروند خارج
    • اصلاح طلب AU ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
      0 9
      در همه ی رده های مقامات اونها رخنه کردیم و چنین اجازه ای نخواهیم داد. در ضمن صدها هکتار هم در ابعاد یک کشور عددی نیست. برو ابعاد آتش سوزی های ایران را ببین. دلخوش به این مقدار نباشید.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    13 3
    صهیونیستها باید فلسطین رو ترک کنند بروند آرژانتین. انتخابات آزاد با حضور مسلمانان، آوارگان فلسطینی، مسیحیان و یهودیان غیر مهاجر برگزار شود، نظام سیاسی خودشون رو رقم بزنند بدون دخالت غرب. تمام.
  • سید رضا IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    5 0
    از سرزمینتون ، بیرون کنید ؛ این صهیونسیت های بزدل رو !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس