کد خبر 965623
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
صبح صادق

ارگان رسمی معاونت سیاسی سپاه پاسداران، این هفته به نهصدمین شماره خود رسید.

به گزارش مشرق، هفته نامه صبح صادق ارگان رسمی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، در نوزدهمین سال انتشار خود در هفته اخیر به شماره ۹۰۰ رسید. هفته نامه صبح صادق که هر هفته دوشنبه ها منتشر و در سطح مراکز سپاه توزیع می شود، ۲۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ به شماره نهصدم خود رسید. این هفته نامه که با رویکرد تحلیل مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با محوریت مسئله یابی سیاسی و بصیرت بخشی به کارکنان سپاه و آحاد مردم کشور منتشر می شود با ماجرای روزنامه های زنجیره ای در دوره دوم خرداد به همت بخشی از بدنه فعال سپاه در حوزه های مباحث سیاسی در معاونت سیاسی سپاه در سال ۱۳۷۹ شروع به انتشار کرد و از آن زمان تا کنون هر هفته دوشنبه ها بدون وقفه منتشر شده است.

صبح صادق در طی این سال‌ها توانسته از قلم تعداد زیادی از کارشناسان و تحلیلگران و هم چنین روزنامه‌نگاران کشور بهره ببرد و همواره مورد رصد تحلیلگران داخلی و خارجی بوده و بعضاً برخی مسائل مطرح شده در این نشریه با واکنش‌های مراکز مطالعاتی، اندیشکده ها و بنیادهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و یا رسانه های همسوی آنها مواجه شده است.

موضوع بصیرت بخشی و شبه زدایی از مباحث مختلف پیرامون انقلاب اسلامی باعث شد تا هفته نامه صبح صادق این موضوعات را در راس بررسی ها و واکاوی های خود قرار داده و هر هفته در موضوعات مختلف اقدام به پاسخ به شبهات و نیز طرح مباحث اساسی مورد نیاز کشور و انقلاب کند. هفته نامه صبح صادق علاوه بر انتشار کاغذی از طریق پایگاه اینترنتی و پیامرسان سروش هم قابل دسترس خوانندگانش است.

هم اکنون یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه، مدیرمسئول نشریه است و از سال ۷۹ تا کنون فرزاد تذری، سعدالله زارعی، رضا گرمابدری و علی قاسمی سردبیران این نشریه بوده اند. در حال حاضر نیز علی حیدری سردبیری صبح صادق را بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سیدمهدی حسینی نژاد ماهانی IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    2 0
    دمتون گرم پشتیبان ولایت فقیه باشیم همه ✋ خیانت کارهارا روکنید باقوت خدا همراهتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس