فتحی شفر

معاون ورزشی باشگاه استقلال دیروز اتهاماتی علیه سرمربی پیشین آبی‌های پایتخت مطرح کرد که می‌تواند استقلال را وارد یک دعوای حقوقی جدید کند.

به گزارش مشرق، مدیران استقلال در روزهای اخیر در تلاش هستند که پس از به توافق رسیدن با آندره‌آ استراماچونی با این مربی ایتالیایی قرارداد امضا کنند تا بعد از کش و قوس‌های فراوان تکلیف نیمکت آبی‌های پایتخت برای فصل آینده مشخص شود. شاید تصور شود که با آوردن استراماچونی، عملکرد مدیران استقلال تاکنون در حد قبولی بوده اما این تنها اقدام مثبت مدیران استقلال پس از پایان لیگ هجدهم بوده و با اینکه امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال بارها از مشغله‌های فراوانشان در رفع و رجوع مشکلات باشگاه صحبت کرده، تاکنون تنها دستاورد این تلاش‌ها، توافق با استراماچونی بوده است.

مدیران استقلال در این بین باید فکری هم برای محکومیت ۴۰۰ هزار دلاری باشگاه در پرونده پروپئیچ و پرداخت یک میلیون ۲۰۰ هزار دلار مبلغ فسخ قرارداد وینفرد شفر بکنند. با وجود این مشغله‌های حقوقی که آبی‌های پایتخت درگیر آن هستند، علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال دیروز (یکشنبه) در میان هواداران معترض، اتهاماتی به وینفرد شفر زد که هم خطیر و هم مدیریت باشگاه را وارد چاله جدیدی کرده است.

علی خطیر دیروز به شفر، اتهام دلالی در زمان حضورش در استقلال زد و عنوان کرد که چهار فایل صوتی که ثابت می‌کند سرمربی آلمانی سابق آبی‌های پایتخت دلالی کرده را در سایت رسمی باشگاه منتشر می‌کند اما این اتفاق رخ نداد و تنها یک تصویر از گفت‌وگوی خصوصی خودش و شفر در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت؛ تصویری که دلیل محکمه پسندی مبنی بر دلالی شفر در استقلال نیست و حتی نشان می‌دهد که شفر از گرو تخفیف هم گرفته است.

بیشتر بخوانید:
 

خون شفر از اظهارات خطیر به جوش آمد؛ این اقدام شرم آور است! +عکس
 

واکنش فتحی به شایعه دلالی شفر در استقلال

اما با فرض صحت ادعاهای خطیر، انتقاد بزرگ‌تری متوجه مدیران استقلال می‌شود؛ اینکه چرا مدیران استقلال با وجود اطلاع از دلالی شفر با این مربی برخورد نکردند و حالا که او در استقلال حضور ندارد، اقدام به افشاگری می‌کنند؟ اگر مدیران استقلال می‌دانستند و اقدامی نکردند، باعث خروج ارز از باشگاه شدند؛ ارزی که با توجه به محکومیت‌های مالی استقلال، از نان شب هم واجب‌تر است.

وینفرد شفر پس از اتهاماتی که از سوی علی خطیر به او وارد شد، با جمع‌آوری مدارک، در حال فراهم کردن مقدمات طرح شکایت علیه معاون ورزشی باشگاه استقلال در محاکم قضایی فیفاست و در روزهای آینده رسماً از خطیر شکایت خواهد کرد. همچنین اقدام علی خطیر به انتشار چت خصوصی‌اش با شفر می‌تواند عواقب دیگری هم برای معاون باشگاه به همراه داشته باشد. این احتمال که شفر تصمیم بگیرد از طریق محاکم قضایی ایران به خاطر انتشار پیام‌های خصوصی‌اش از خطیر شکایت کند، وجود دارد؛ دقیقاً همان اتفاقی که در ماجرای انتشار چت خصوصی علی کریمی، سرمربی وقت نفت تهران از سوی حمیدرضا جهانیان، مالک وقت آن باشگاه رخ داد.

در هر صورت، اقدامات دیروز و امروز معاون ورزشی باشگاه استقلال که بیشتر به تسویه حساب‌های شخصی شبیه است، گریبان باشگاه را هم خواهد گرفت و در روزهای سخت آبی‌های پایتخت، آن‌ها را وارد یک دعوای حقوقی دیگر کرده است. این مشکل در حالی از سوی معاون باشگاه برای استقلال ایجاد شده که پیش از این، او و امیرحسین فتحی اقدامی برای مذاکره با شفر نکردند تا او تصمیم بگیرد از استقلال شکایت کند و خواهان مبلغ قرارداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری‌اش برای فصل آینده شود. اکنون هم با توجه به اتهاماتی که خطیر به او وارد کرده، اگر احتمالی هم برای تخفیف گرفتن از شفر وجود داشت، دیگر از بین رفته است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    5 1
    نفهمی پشت نفهمی، خدایا استقلال رو از دست این آدما نجات بده
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    5 2
    و برخی هواداراشون کماکان میان میگن دلال کروات!!!!
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
      2 1
      اون که سرجاشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس