کد خبر 965359
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
image-20190609204308-1.png

جزیره کیش برای اقامت شما، انتخاب های متفاوت و جذابی دارد، تنوع هتل ها در کیش هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد.

۱. بهترین زمان سفر به کیش چه زمانی از سال است؟

اطلاع از بهترین زمان سفر به کیش به شما کمک می‌کند تا تور کیش را ارزان بخرید. از آن‌جایی که بلیط‌های هواپیما، هزینه‌های اقامت و در کل بحث گردشگری قابل پیش بینی نمی‌باشد، اینکه بخواهیم دقیق و مطمئن به شما بگوئیم چه زمانی قیمت تور کیش مناسب است، امکان پذیر نیست. ولی بنابر تجربه آژانس نهال‌گشت می توانیم به مقاطع زمانی زیر اشاره کنیم:

· نیمه دوم فروردین ماه به دلیل تمام شدن تعطیلات طولانی نورروز

· مهرماه به دلیل شروع مدارس

· اوایل خرداد ماه تا اوایل شهریور به دلیل شروع فصل گرمای شدید جزیره (که البته با برگزاری فستیوال‌های مختلف در این بازه زمانی، گردشگران زیادی به کیش سفر می‌کنند)

۲. بهترین ساعات زمانی را برای خرید بلیط کیش انتخاب کنید

از آنجائی که کیش برای اکثر گردشگران با سلایق مختلف یک مقصد ایده‌آل است، پیشنهاد می‌کنیم در طول روزهای سفر زمان را مدیریت کنید و از فرصتی که دارید بیشترین بهره را ببرید. پرواز های جزیره معمولاً از ساعت ۶ صبح شروع می شوند و برای پرواز برگشت هم می توانید از آخرین ساعت پرواز که حدود ساعت ۲۳:۴۵ می‌باشد استفاده کنید. به طور مثال با توجه به اینکه تحویل اتاق‌ها در کیش در ساعت ۱۴ انجام می‌پذیرد و با توجه به فاصله هوایی ۴ ساعته بین مشهد تا کیش، بهتر تور کیش از مشهد خود را بین ساعت ۷ تا ۹ صبح آغاز کنید.

۳. به دنبال خرید تور لحظه آخری کیش باشید!

تور لحظه آخری کیش، یک تور بی کیفیت نیست. تور لحظه آخری به این معناست که تا ساعاتی قبل از شروع سفر، هنوز ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده است. در این حالت بهتر است که این تور با کمترین قیمت ممکن به فروش برسد تا اینکه سوخت کامل شود. بیشترین تورهای لحظه آخری کیش در زمان‌های بعد از تعطیلات نوروز، روزهای اول هفته (در صورتی که تعطیلات نباشد) و اوایل خرداد تا اواسط شهریور ماه (به علت گرمای بیش از حد کیش و شروع امتحانات مدارس و دانشگاه) می‌باشد.

· نکته مهم: توجه داشته باشید که ممکن است یک تور کیش در یک هتل لوکس و با یک پرواز عالی تا لحظه آخر تکمیل نشود و شما با هزینه کمتر، تجربه یک سفر دلچسب را داشته باشید. نکته مهم دیگری که باید درنظر داشته باشید این است که به هیچ عنوان تور کیش از اصفهان را نمی‌توانید به صورت لحظه آخری خریداری کنید. چرا در این مسیر پروازها به شدت کم می‌باشد و معمولاً با اولین اعلام پر می‌شود.

۴. اگر اقامت ارزان تر می خواهید سوئیت ها برای شما انتخاب خوبی هستند!

جزیره کیش برای اقامت شما، انتخاب های متفاوت و جذابی دارد، تنوع هتل ها در کیش هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد. از هتل ها و هتل آپارتمان های دو ستاره و سه ستاره ساحلی گرفته تا هتل های ۴ ستاره مرکز شهر و هتل پنج ستاره لوکس روی آب. قیمت هتل های کیش در ایام کم ترافیک، از شبی ۱۵۰ هزار تومان شروع می شود که قیمت ها بسته به حجم مسافر و ستاره های هتل متغییر می باشد. شاید خالی از لطف نباشد که قبل از پرداختن به سوئیت های کیش به میانگین قیمت هتل های کیش بپردازیم. به طور مثال برای هتل های دو ستاره مثل فانوس، ققنوس، ستاره، تماشا و پانیذ بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان، برای هتل های سه ستاره مثل شایلی، قائم، گرند، لوتوس، آنا و آرامیس بین ۳۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان، هتل های ۴ ستاره مثل ارم، هلیا، فلامینگو و گامبرون و … از ۳۹۰ تا ۴۹۰ هزار تومان و هتل های پنج ستاره مثل شایان، شایگان، پارمیس، مارینا، ترنج، داریوش و ویدا از شبی ۶۰۰ تا ۱ میلیون و سیصد هزار تومان باید پرداخت کنید. اگر به دنبال اقامت ارزان تر هستید یا حوصله شلوغی و رفت و آمد به هتل را ندارید یا اگر می خواهید هزینه های سفرتان کمتر شود سوئیت های جزیره انتخاب خوبی برای شماست. سوئیت های مرکز شهر معمولاً از شبی ۱۵۰ هزار تومان تا شبی ۵۰۰ هزار تومان است. مبلغ سوئیت ها بستگی به متراژ و منطقه سوئیت دارد. البته اگر به دنبال سوئیت های لوکس ساحلی با امکانات بالا هستید، باید هزینه بالاتری پرداخت کنید.

اگر پیوستن به باشگاه ۴۵ هزار نفری برای شما جذاب است، اگر منتظر یک سفر لوکس و دلچسب هستید و اگر به دنبال یک آژانس مسافرتی معتبر می‌گردید با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ تماس بگیرید و یا به وب سایت نهال گشت به آدرس NahalGasht.com مراجعه کنید!

**محتوای تبلیغاتی**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس