علی ربیعی

سخنگوی تازه وارد دولت به تازگی یک برداشت عجیب درباره مواضع رهبری نظام را منتشر کرد!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

دورهمی مجلس‌آرای وزیر کشور و نمایندگان درباره مسکن مردم

«عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور، روز یکشنبه گذشته در صحن علنی مجلس حاضر شد تا گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در حوزه مسکن ارائه کند.

رحمانی فضلی در این ارائه به مقولاتی مثل، پرداخت تسهیلات توسط دولت، تکلیف شهرداری ها به پرداخت تسهیلات، واگذاری زمین های دولتی به انبوه سازان مسکن، احیای بافت های فرسوده و… اشاره کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، او همچنین گفته است: ۵۰ درصد درآمد خانوار صرف مسکن می‌شود که میزان بالایی است، در سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ با افزایش قیمت مسکن و عدم تعادل در عرضه و تقاضا و همچنین افزایش قیمت مصالح روبه رو بودیم که اگر ادامه یابد این رکود بیشتر می‌شود.

علی لاریجانی، رئیس مجلس هم پس از ارائه گزارش وزیر کشور، خطاب به استانداران تاکید کرد با بنیاد مسکن و وزارت مسکن همکاری کنند تا مشکلات عمده مرتفع شود ![۱]

*این قبیل راه حل ها و فرایندها طی ۴۰ سال گذشته دائماً در دست اجرا بوده مع الوصف اما اشتباهات دولت ها تأثیرات عمده ای بر بخش مسکن می گذارد و انتفاع تمام این راهکارهای تجربه شده و مسیرهای طی شده را به شدت کاهش می دهد.

نکته آنجاست که آقای رحمانی فضلی حکماً نظر کارشناسان امر و دلسوزان کشور را خوانده و در جریان هست که راه کاهش قیمت مسکن و خانه دار شدن تعداد بیشتری از مردم در مقطع فعلی صرفاً بحث «مالیات» است و بس!

به سخن دیگر اینکه مقامات محترم دولت بهتر از هرکسی می دانند مادام که بحث وضع مالیات بر مساکن خالی، اعمال نظارت مالیاتی بر اجاره خانه ها و تعیین مالیات بر خرید و فروش خانه و زمین را پیگیری نکنند؛ از آتش این راهکارهای کهنسال، آبی گرم نخواهد شد.

جالب است که رئیس جمهور روحانی در حالی ادعای کم اختیاری در جنگ اقتصادی را مطرح کرده است که دولت بصورتی کاملاً غیر قابل توجیه، از اِعمال اختیارات خود مثلاً در بحث وضع مالیات بر بخش های مختلف مسکن که موجب کاهش قیمت خانه و اجاره خانه می شود؛ خودداری می کند.

گفتنیست رسانه های حامی دولت گزارش داده اند که نرخ مسکن در دولت آقای روحانی تا ۳۰۰ درصد افزایش یافته و رکورد زده است.

گزارش های مختلفی از ویلانشینی برخی وزرای دولت آقای روحانی و حتی ویلاسازی غیر مجاز یک تن از این وزرا نیز در رسانه ها منتشر شده است.

***

«علی ربیعی» به تازگی یک برداشت عجیب درباره مواضع رهبری نظام را منتشر کرد!

«علی ربیعی»، فعال ستادی اصلاح طلب و سخنگوی دولت رئیس جمهور روحانی به تازگی طی یادداشتی که در سایت جماران منتشر کرد، نوشته است:

«داستان ملی برجام چنانچه می‌دانیم و می‌بینیم با ضد حمله ترامپ ولابی جنگ افروز صهیونیسم (که اردوی لابی‌گری جنگ‌طلبانه خود را در جریان برجام زخمی و شکست خورده می‌دید) و با همسویی بی دریغ و ناآگاهانه برخی تندروان داخلی اکنون در معرض یک تهاجم بی‌سابقه قرار گرفته است. ما اکنون وارد مرحله‌ای شده‌ایم که رهبری معظم انقلاب آن را به تفکیک از شعار «نبرد با امریکا» مرحله مقاومت در مقابل زورگویی امریکا نامیدند. راه مقابله با این زورگویی هم همچنان که پیش‌تر ایشان فرمودند آن است که پیوند ملت -دولت افزایش یابد .»[۲]

*بر خلاف آنچه که ربیعی نوشته است؛ اتفاقاً رهبر معظم انقلاب نه تنها دست به تفکیک شعار نبرد با آمریکا و مقاومت در برابر آمریکا نزده اند بلکه معظم له در دیدار اخیر خود با استادان دانشگاه صراحتاً تأکید کردند که ایران ابزار نظامی را نیز در اختیار دارد.

ایشان در این باره فرمودند: «ما در مقابل فشارهای آمریکا ابزارهای فشار داریم؛ این ابزارهای فشار هم بر خلاف آنچه آنها میخواهند تبلیغ کنند و بگویند، ابزارهای نظامی و مانند این چیزها نیست؛ حالا یک وقتی اگر لازم باشد، آنها هم هست »[۳]

ایشان در یک سخنرانی دیگر همچنین بر احتمال تحریم دشمن از سوی ایران نیز تأکید کرده اند.

اکنون و با این واضحات، چگونه است که سخنگوی جدیدالورود دولت از این می گوید که رهبری دست به تفکیک زده اند و اکنون صرفاً از مقاومت صحبت می کنند؟!

آیا این عقلانی است که مردم و حاکمیت ایران، صمٌ بکم بنشینند و در مقابل هرگونه تهدید و تجاوز اقتصادی و نظامی آمریکا فقط مشغول مقاومت باشند و به ابزارهای هجومی مختلفی که در اختیار دارند، دست نیازند؟!

آیا این ما نبودیم که در جبهه جنگ های نیابتی به آمریکا و اذنابش نشان دادیم که به قطع پنجه های آمریکا می اندیشیم؟

ربیعی، پیش از این و طی یادداشتی قبل از حضور در سمت سخنگویی دولت، با پیش فرض عجیب بد بودن اوضاع در ایران نوشته بود:

«فکر می‌کنم اگر بر همین سیاق سال ۹۸ را ادامه دهیم چشم انداز روشنی در پیش نخواهیم داشت و برای جامعه امکان بروز تحرکات اجتماعی و انتقال ناآرامی‌های ذهنی به ناآرامی‌های فیزیکی را کاملاً متصورم .»[۴]

***

ادعای یک زندانی سابق درباره نجفی!

«محسن میردامادی»، فعال اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ به تازگی طی اظهاراتی که کانال امتداد آنها را بازنشر داد در انتقاد از صحبت های غلامحسین کرباسچی پیرامون نجفی و اصرار برخی اصلاح طلبان بر شهردار شدن او، گفته است:

«آقای کرباسچی پس از مسائل اخیر در مورد آقای نجفی، رضایتمندانه و شادمانه از سرنوشتی که برای وی رقم خورده، به طور مکرر به دیگران و اخیراً به آقای جهانگیری و دوستان حزب اتحاد و مشارکت حمله می‌کند که باعث شدند آقای نجفی به عنوان شهردار تعیین شود در حالیکه او چنین عاقبتی را پیش‌بینی می‌کرده است.»

او همچنین می افزاید: آقای نجفی نیز از جمله افرادی بود که در این جلسات مطرح بود و بجز آقای کرباسچی که اصرار بر شهرداری آقای محسن هاشمی داشت، همه افراد دیگر نسبت به آقای نجفی نگاه مثبت داشتند.

میردامادی در بخش دیگری از این اظهارات نیز تصریح می کند: «آنچه در مجموع این ماجرا جای تامل و تاسف دارد این است که اختلافات و کینه‌های شخصی آقای کرباسچی نسبت به آقای نجفی چقدر اهمیت داشته که دوست و همکار سی و چند ساله و هم‌حزبی بیست و چند ساله خود را که امروز، بخشی به دلیل خطای خود و بخشی با سناریوئی که برای وی طراحی و اجرا شد، زمین خورده است شادمانه لگد می زند؟»

*اصلاح طلبان برای گریختن از رسوایی ماجرای نجفی، صحبت های عجیبی را مطرح می کنند.

از جمله اینکه نجفی از اصلاح جامعه ناامید شده بود! همسر دوم او یک پرستوی امنیتی بوده است، همسر دوم نجفی رابطه با غیر داشته و مهدورالدم بوده است و...

و تمام این خزعبلات فقط به این دلیل گفته می شود که آقایان اهل عذرخواهی و برائت جویی نیستند!

کما اینکه درباره رفتارهای غلط خود در فتنه ۸۸، در ماجرای «تَکرار می کنم»، در برجام و در گرانی های بروز کرده اهل عذرخواهی نیستند و همواره با مقصّرتراشی انگشت اتهام را به سمت دیگران نشانه می روند.

اظهارات میردامادی به عنوان یک زندانی سابق درباره سناریو بودن ماجرای آقای نجفی! در حالی است که اولاً هیچ مدرکی در این زمینه وجود ندارد، ثانیاً کسی نیازی به سناریوسازی درباره آقای نجفی نداشته زیرا نجفی خود به انتخاب خود همسر اختیار کرده و ثالثاً هیچکس و حتی دشمنان ایران نیز مشی و مرام دستگاه های امنیتی کشور را سناریوسازی های اخلاقی و اقدامات غیر شرعی نمی دانند.

من‌باب کنایه نیز بایستی به آقای میردامادی گفت که سناریوی نجفی را همان کسانی ساختند که آقای خاتمی را مجبور به مصافحه با نامحرم کردند، یک وزیر کابینه خاتمی را با چند همسری دچار حاشیه کردند و برخی رجال جریان چپ را دهه ۶۰ با چند سناریوی اخلاقی مواجه ساختند!

***

1_ https://etemadonline.com/content/310917

2_https://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-1198822

3_http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=42700

4_ mshrgh.ir/961401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 62
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 31
  • عامر IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    73 48
    هيچ عقل سليمي شك ندارد كه قتل ميترا استاد از پيش تعيين شده بوده است .
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      32 22
      عقل شما سلیمه؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      58 12
      به چه روزی افتاده این ملت که باید یا در هیئت کرباسچی شینه زد و یا نجفی؟ کسی نیست بگه گور بابای هر دو تای مفت خورتون
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      7 11
      از طرف چه کسی؟ نکنه خودت طراح قتل بودی؟
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      4 8
      همون عقل سلیم که برجام را تصویب کرد به این نتیجه هم میرسه اخه عزیزم معنی سلیم یعنی سالم اون واژه رو اشتباه استفاده نکن بگو "هر عقل ناقص و کودنی شک نداره که قتل میترااستاد از پیش تعیین شده است"
    • SE ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      15 5
      قاتل، قاتله چه قتل از پيش تعيين شده چه فی البداهه، آن هم قاتل جنس ظریف که از قضا معشوقه قاتلِ واله و شیدا هم بوده
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      5 4
      عقل سلیم حرفی رو بی سند نمیپذیره
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      3 4
      بله ؛ نجفی از پيش خودرا آماده برای کشتن او کرده بوده حتی بالش را برای کم شدن صدای شلیک گلوله به رسم اين نوع قتل ها همراه خود داشته است.
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      4 3
      نجفی باید سریعا ازاد شه و ازش عذرخواهی رسمی صورت بگیره
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    21 4
    هنوز تازه احتمال ؟؟؟چقدر شما ماشالله زرنگ هستید .این احتمال تا زمانیکه شما برج هایتا را می فروشید پا برجاست .بعد که جندین هزار برج خالی را فروختید ان موقع احتمال میرود که مالیات بسته شود ..........تا شما هستید بساز بندازهای بانکی ونهادی و دولت ..هستید خبری ازهیچ قانوناجرا شدهدرمملکت نیست .چون قانونهای شما ابکی ...مصلحتی ...سود اوری پول مفت بدست اوردن وووووووواست ....ازهیچی خبری نیست وووواز ان طرف هم از خریدار خبری نیست .......خالتان راخت شد .خانه های خالی را یک روزی حراج میکنیدجناب باید به قانون برگردی....خانه به قیمت تمام شده با سود 10 درصد ..با تعیین قیمت مصالح بکار برده شده دران توسط کارشناس دادگستری و دادن برگه قانونی قیمت خانه توسط ایشان .ارائه از طریق اینترنت .بستن درب بنگاهای معاملاتی .حذف این صنف .ثبت فقط در دفاتر اصلی دولت .ثبت اسناد ...اگر جرات داری چنین کاری را یک بار برای همیشه بکن .تا هم مردم راحت شون هم عدالت بر قرار شود /خواهشا این را برای این شخص بفرستید .لطفا ارزانی خودتا ن. وام 60 میلیونی ..با 60 میلیون بساز بنداز ......یک اپارتمان 100 متری می سازد به 2 میلیادر می فروشد .شما این را درست کنید .ازپس کوچه به جهنم نروید ///وام دهید قیمتها را واقعی کنید ......این قدر بی عرضه هستید یا سودتان در این است
  • سید IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    اصلاح طلبان تهوع آور روز به روز منفورتر و مغضوب تر از سوی مردم مؤمن و انقلابی!
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      7 16
      سید قربون جدت از طرف مردمی که طرفدار اصلاح طلبان نظر ندین آخه می دونی کوپن اصولگراها خیلی وقته سوخته یه برگ برنده داشتند (یعنی اصلاح طلب ها)اونم خودشون با ندارم کاری هاشون دارن می سوزونن
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    52 62
    ادعای یک زندانی سابق درباره نجفی! مشرق چرا اینقدر بی ادبی؟؟ فارغ از دیدگاه سیاسی شما و اون رعایت ادب شرط مسلمانی است. مثل اینکه من به نویسنده متن بگم یک خبر از شیرخوار سابق که در پوشک خود ..... می کرد!! خدا همه ما را ادم کنه
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      24 15
      بیان سابقه غیر شخصی رجال سیاسی، خاصه در مقولات مرتبط، نه تنها بی ادبی نیست بلکه شرط بصیرت است. ضمنا بی ادب دوستان آقای میردامادی هستند که خطاب به مردم و رقبای سیاسی از الفاظی مثل کم عقل، لشکر قابلمه بدست ها، متقاضیان جارو و مرگ موش و غیره استفاده می کنند.
    • محمد IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      13 5
      گفتی پوشک یاد اقتصاد پوشکی روحانی افتادم
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    66 27
    اصلاحات هرچی تا حالا برای این کشور اورده بدبختی و نکبت بوده از وزرای خاتمی بگیر که اکثرا خارج نشین شدند تا نجفی و برجام وامضای کری و بمب امریکا و ....ذلت و خواری دولت مردان کنونی
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    18 13
    چقدر شما بیمارگونه حاشیه میزنی
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    13 2
    صدها برج وهزارها آپارتمان گرانقیمت تا زمانی که شما اینها را تبدیل نکنید دارایهان بعنوان بنا وملک در گروگان است خیالمان راحت است هیچ جنگی نیست تا در شهر دارایهاتان زندگی کنیم پودر نمیشویم
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    16 13
    زن سه تا خدایکی
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    47 7
    این آقایان کنترل بند تنبان خود را ندارند اونوقت ادعای مدیریت کشوری به این عظمتی با این همه مشکلات را دارند!!!
  • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    19 12
    اصلاح طلبی که باین سادگی فریب بخورد و تا مرز خود کشی پیش برود نمیتواند انسان هوشمندی باشد که زمام کشوری را بدست گیرد . در آن لحظه که نجفی شلیک میکرد آیا فکر هم کرد که عاقبت این کار چیست ؟ آیا پیش از این عمل بلکه پیش از این ازدواج نا میمون فکر میکرد که راههای متعدد دیگری مقابلش هستند که میتوانند ویرا از مخمصه ای که درگیر آن است نجاتش دهند ؟ او نتوانست خانواده ای را مدیریت کند چگونه میتوانست کشور را از اینهمه پیچ و خمهای گوناگون عبور دهد ؟!!!!!!!!!!.
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    15 10
    بابا مگه دین اسلام چندهمسری را جایز ندانسته الان مشکل جامعه اسلامی ما با این موضوع چیست؟ پرستو کدامه طرف دلش خواسته زن جوان‌تر بگیره جرمه؟
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      0 2
      مگه کسی گفته جرمه؟
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    27 5
    میردامادی. حجاریان. تاج زاده وبهزاد نبوی تکلیفشان مشخص است این ها ته مانده جریان منافقین هستند که زرنگی کردند و مثل همقطارانشان در دهه شصت دست به اسلحه نبردند ودر لایه های نظام ودر لباس خودی وانقلابی جا خوش کردند؟!!!!!
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    8 5
    متاسفم که معنی مدیریت شده پول گرفتن از مردم ، وضعیت اسفبار امروز نتیجه مدیریت ضعیف سالها است که برای حل ان باز پول گرفتن از مردم شده که خودش باعث تورم بیشتر میشه.
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    19 3
    یک سوم مردم ژاپن مشکلات حاد گوارشی دارند بخاطر خوردن ماهی خام و ویروسهای خطرناکی که باعث سرطان می‌شود و البته مشکلات شدید روانی و مصرف بالای الکل. ژاپن و آلمان مرکز روانی های زمین هست مردمان عقده ای که با آرزوهای برآورده نشده و بدون خانواده در تنهایی مطلق می‌میرند. این زندگی مدل نئولیبرالی هست. در ضمن آن وزیر نیرو که گفته چینی ها با یک وعده غذا زندگی میکنند فقط کافی هست به رستورانعای چینی و تنوع غذایی و پولی که مردم برای غذا صرف میکنند توجه کند. چینی ها یکی از پرخورترین مردمان زمین هستند.دو کشور آلمان و ژاپن فقط یک مزیت دارند آن هم بخاطر وجود پول در دست یک عده خاص مدیریت یکپارچه دارند که همین میتواند با مدیریت یکپارچه در ایران به تمسک به ولایت پروژه های بزرگ انجام شود. چون نوع آوری در کشورهای باورمند هست
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    14 5
    ربیعی بهتره حواسش باشه چی میگه.
  • نمنتتن IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    13 6
    درود. تا یه اتفاقی می افته یه عده فوراً به یه جناحی می تازند فرد قبل از اینکه اصلاح طلب یا اصول گرا باشه یه فرد مستقله
  • سحر IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    22 5
    اصولگرا و اصلاح طلب همگی جزوی از بازیگران سیاست هستند و منشا همه آنها یکیست.هیچکدام از بطن جامعه نیستند و ساختگی هستند برای تهییج مردم در مواقع نیاز
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    9 3
    به اقای ربیعی بفرمایید بله بیایید با ما وحدت داشته باشید، ولی آخه اینا میگن شما با ما وحدت داشته باشید، حالا که این اصلاح طلبا کشور رو به اینجا رسوندند به جای اینکه مردم طلبکارشون بشن از وحدت حرف می زنند( البته فقط حرف می زنند.)
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    22 1
    امروز پرده های دیگری از ماجرای نجفی در رسانه ها منتشر شده است. نجفی حد اقل ۸ دختر جوان را اغفال کرده است که یکی دیگر از آنها مدتی قبل تصمیم داشته در مقابل شهرداری خودکشی کند
  • ناامید IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    13 0
    تا کی اختلافات سیاسی جناحی و...؟ اول توجه به مشکلات مردم
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    7 0
    بحث مالیات منتفی هست چون کلی از خانه ههای خالی از بانکخا و ارگانها هست.
  • DE ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    14 8
    محسن میردامادی،اصلاح طلب چی و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸:... بجزکرباسچی که اصرار بر شهرداری محسن هاشمی داشت، »»همه افراد دیگر نسبت به نجفی نگاه مثبت داشتند««.// عه چقدر این اصلاح طلبچی ها آینده نگرندو افراد خودشان را خوب میشناسند.خخخخ بی خود نیست گند زدند به کل اقتصاد و استقلال و عزت ایران .راستی بالاخره پاسپورت عزت خانم چی شد؟
  • محک IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    10 8
    هرکس به میترا استاد نسبت ناروا داده باید حد قذف بخورد
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    8 5
    والا از دوره خاتمی تا روحانی به جز دلت وخواری برا ملت هیچ دست اوردی نداشت حالا.......وزرایشان توکشورهای اروپایی جا خوش کرده اند .... که اخرش میشه یانه ...وووو اینهمه فساد تاکی
  • صفی اله IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    10 3
    خداومیلی باید گلوی اردکانیان را فشرد تا دیگر نتوانذ زیاد بخورد و بپوشد.مرد نازنین جنابعالی مه عید های نوروز به فرزندانت سمه بهار آزادی هدیه می دهی،بله زیاد می خورید ولی اکثر جامعه ایرانی خصوصا روستاییان در هفته شش روز کشک سفید یا به قول جنابعالی کله جوش ترید کرده و شکمشان را سیر کرده تا بتواننذ در روزهای 15 ساعتی تابستلن عرق بریزنذ تا بتواننذ نان خالی بخورند. خداوکیلی خجالت بکش.یه روستایی
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    9 4
    کاملا موافقم . حجاریان ومیردامادی و بهزادنبوی وتاجزادده وعطریانفر وووغیره همون ته مونده های منافقین ده شصت هستن که با زرنگی وکمی هم ساده لوحی نیروهای انقلاب جون به در بردن وحالا شاخ شدن به لطف خدا وهمت وکوششی دوباره شاخ این جماعت رو خواهیم شکست دیرو زود داره ولی سوخت وسوز نداره
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    10 7
    ‍ادعای جدید «استاد »علیه نجفی! برادر میترا در جمع خبرنگاران اتهامات عجیبی را علیه شهردار اسبق تهران مطرح کرد: شهردار اسبق تهران علاوه بر ازدواج اولش، سابقه عقد موقت با زنان دیگر را هم داشت و در برابر آن، برای زنان خودرو خریده بود. زمانی كه به عنوان كارشناس در زمان شهردار بودن نجفی در شهرداری كار می‌كردم خانم جوانی نزدم آمدو گفت كه از كارمندان شهرداری است و نجفی با او مدتی در ارتباط بوده و وی را اغفال كرده است. همین باعث شده كه برای زندگی او مشكلاتی به وجود بیاید و بعد از آن‌كه نجفی از او جدا شده، این زن حتی تصمیم گرفته بود مقابل شهرداری برود و خودش را آتش بزند. ماجرا را به خواهرم گفتم و او نیز به‌شدت از شنیدن این موضوع ناراحت شد. حتی با آن خانم ملاقات كرده و حرف زدیم كه او از تصمیم‌اش برای خودكشی و آتش زدن خود مقابل شهرداری منصرف شد. خواهرم با پی بردن به خیانت‌های شوهرش با او درگیری و مشاجره داشت او حتی شب قبل از مرگش گفت كه روز بعد با رسانه‌ای قرار مصاحبه دارد و می‌خواهد موضوع خیانت‌های شوهرش و چند نفراز دوستان او كه در زندگی شان خیانت‌هایی داشته اند را همراه موضوعاتی دیگر افشا كند كه به قتل رسید.
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      5 3
      خواهر شما هم به همسر اول آقای نجفی خیانت کرده بودن خوب چرا ناراحت می شدند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بنده خدا IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    5 12
    باسلام هرشخصی حقوقی داردواحترام حتی جنازه میت احترام دارد.چگونه میشودبدون سندبه کسی اتهام واردکرد.بایدازخداترسید.ماپیرواهل بیت هستیم .هرکس مسئول اعمال خودش میباشد.ببینید عمرکوتاه است وقبروبرزخ وقیامت درپیش .خدایا به توپناه میبریم
  • محسن IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    1 3
    جمله ای که رهبر معظم انقلاب در آن سخنرانی فرمودند، دقیقاً همین بود که در این مرحله، مقاومت مورد نظر است نه نبرد. حالا شما (مشرق) می خوهید تفسیرِ دلخواهِ خودتان را به این سخن تحمیل کنید، خود دانید.
    • CA ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      0 0
      حالا خوبه مشرق عین جمله رهبری رو نقل کرده که اینطوری دروغ میگید
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    0 0
    ظاهرا دولت مردان ما از پشت میز نشستن وحرف مفت زدن هنوز خسته نشد ه اند تا کی میخوان به این کار ادامه بدن خدا میدونه ‌!!!!وللللللی صبر مردم تایه حدی هست مسولان هوشیار باشن
  • نادر IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    0 2
    مقاومت، جنگی تهاجمی تر وهوشمندانه تر از جنگ یورشی است حرف رهبری مقاومت بدون آغاز گری جنگ بدون تسلیم وقبول ذلت است.از اینجا ببعد هم میتواند بصورت گفتگویی حل وبحث باشد.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    1 0
    از تفرقه افکنی بین اجزای نظام فقط و فقط دشمنان ملت ایران راضی خواهند بود ، خویشتن دار باشید
  • ناشناس IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    5 15
    اصلاحات در قلب مردم ایران ساری و جاریست.تا کور شود دشمن افولگرا.بگو انشالله
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    2 3
    چرا این انگلها نمیرن زیر گل
  • ملایی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    17 5
    اللهم اجعلنا من المصلحین لا من الاصلاحات والمفسدین
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    1 1
    خائن و بی عرضه سیاه نمایی ماست مالی
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    2 2
    بن بست تدبیر
  • بهرام RO ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    3 0
    باتشکر از شما بنده انتقادی دارم . بیشتر خبرها که می خوانم شما اول شخص رو می کوبید بعد نظرش رو بیان می کنی . اگه قضاوت رو به مخاطب واگذار کنید جالب تر به نظر می رسه .
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    1 2
    مرگ بر افسادطلبان بی خاصیت
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    4 2
    من‌باب کنایه نیز بایستی به آقای میردامادی گفت که سناریوی نجفی را همان کسانی ساختند که آقای خاتمی را مجبور به مصافحه با نامحرم کردند، یک وزیر کابینه خاتمی را با چند همسری دچار حاشیه کردند و برخی رجال جریان چپ را دهه ۶۰ با چند سناریوی اخلاقی مواجه ساختند! توضیحات بیشتر لطفا
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    1 3
    چرا این جریان اصلاح طلب یک مرتبه ریش پروفسوری شدند؟!
  • مهدی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    0 4
    حماقت دارنده تز پرستوی امنیتی(اای به نجفی گفتند باگلوله بزن وبکش) تا نقشه تکمیل بشه واقعا مامورین امنیتی چقدر قوی هستند که یرای طرف دام و میذارند وخود طرف هم را دستور میدهند کارشان را تکمیل کند ااین تز کله پوک اصلاح طلبهاست احمقها حقیقت بگید پول ثروت قدرت شهوت هم میخواد
  • مهدی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    0 2
    حماقت دارنده تز پرستوی امنیتی(اای به نجفی گفتند باگلوله بزن وبکش) تا نقشه تکمیل بشه واقعا مامورین امنیتی چقدر قوی هستند که یرای طرف دام و میذارند وخود طرف هم را دستور میدهند کارشان را تکمیل کند ااین تز کله پوک اصلاح طلبهاست احمقها حقیقت بگید پول ثروت قدرت شهوت هم میخواد
  • مهدی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    0 3
    حماقت دارنده تز پرستوی امنیتی(اای به نجفی گفتند باگلوله بزن وبکش) تا نقشه تکمیل بشه واقعا مامورین امنیتی چقدر قوی هستند که یرای طرف دام و میذارند وخود طرف هم را دستور میدهند کارشان را تکمیل کند ااین تز کله پوک اصلاح طلبهاست احمقها حقیقت بگید پول ثروت قدرت شهوت هم میخواد
  • عباس بهرامی IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    0 0
    باسلام بنده مشکل مسکن دارم بندرعباس زندگی میکنم .وقتی مسکن مهردرزمان احمدی نژاد خیلی ها باهفده میلیون صاحب خونه شدن الان همون شده ۲۰۰ میلیون چطوری با این وضعیت امیدی هست بشه صاحب خانه خواهشا اگه شرایطی هست راهنمایی بفرمایید
  • علی IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    5 0
    احتمال پاسخگوبودن میتوانستند وجود دارد نجفی باهوش زرنگ ازپرستوها رد دست خورد .نفرین برانها.!
  • ناشناس IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
    0 2
    این افساد طلبها همه جا رخنه کرده اند دست از سر این مردم بر نمی دارند.
  • سعید IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 2
    صحبت های نماینده مجلس ششم که در آمریکا با نجفی ملاقات کرده و از او می پرسد که امکان بازگشت او به ایران وجود دارد و پاسخ نجفی به او خیلی مطلب مهمی است که به نظر مغفول مانده است. نکته این است که وضعیت اعتقادی و فکری این آقا از مدت ها قبل خراب بوده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس