کد خبر 965222
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

املاک تهران در دو سال اخیر دچار تغییرات زیادی گردیده است. از طرفی افزایش محسوس و ناگهانی قیمتها بازار را با رکود تورمی مواجه نموده است، از طرف دیگر با توجه به جهش ناگهانی قیمتها و عدم توانایی خریداران واقعی بازار خرید و فروش مسکن در حالت سکون بسر می برد. در این بازار خریداران واقعی امکان خرید املاک را نداشته و فروشندگان نیز بدلیل ابهام از آینده قیمتها، یا فعلاً از فروش خود منصرف شه و یا قیمتهای بسیار پرتی را اعلام می نمایند. این عدم ثبات در املاک تهران به تدریج به سایر شهرهای بزرگ و کوچک نیز تسری یافته است. ابتدا جهش قیمتها و سپس عدم ثبات در بازار در شهرهای بزرگ و متوسط دیده می شود.

دفاتر مشاور املاک تهران از وجود رکود در بازار گله مند هستند. آنها وجود عدم پایداری قیمتها و افزایش محسوس قیمت را دلیلی بر عدم رونق بازار عنوان می کنند. در این میان بسیاری از دفاتر مشاور املاک تهران تقاضای تغییر کاربری داشته و وجود رکود تورمی در بازار مسکن را ادامه دار پیش بینی می نمایند.

دفتر مشاور املاک تهران ملکانا

دفتر مشاور املاک ملکانا یکی از بزرگترین و معتبرترین دفاتر مشاور املاک شهر تهران بشمار می رود. این شرکت دانش بنیان با بهره گیری از کارشناسان مجرب و نیروهای آموزش دیده و کاردان در پی ارائه بهترین خدمات حوزه مسکن به مشتریان می باشد. دفتر مشاور املاک ملکانا دارای بزرگترین فایل و بایگانی خرید و فروش، رهن و اجاره، پیش فروش و سرمایه گذاری در بخش مسکن است. شما چه در نقش خریدار، فروشنده و یا سرمایه گذار این امکان را دارید، که از بایگانی بسیار متنوع و کامل موجود در سایت ملکانا به آدرس www.melkana.com به لیستی از فایلهای موجود تهران دسترسی داشته باشید.

دفتر مشاور املاک ملکانا دارای انواع فرصتهای سرمایه گذاری است. چنانچه تصمیم به سرمایه گذاری در پروژه های ساختمانی و املاک را دارید، می توانید بهترین فرصتهای موجود را از ملکانا دریافت نمائید. ملکانا با دارا بودن سیستم فایلینگ منطقه ای، انواع آپارتمان و املاک تهران در کلیه مناطق تهران را به شما ارائه می دهد. همچنین در صورت نیاز می توانید با کارشناسان مجرب ملکانا تماس حاصل نموده و از خدمات مشاوره املاک آنها برخوردار شوید.

در دفتر مشاور املاک ملکانا انواع خدمات در بخش مسکن ارائه می گردد. در ادامه به تشریح خدمات ملکانا می پردازیم.

بزرگترین مرکز خرید و فروش املاک تهران

بزرگترین مرکز خرید و فروش املاک تهران را در ملکانا جستجو نمائید. اگر قصد خرید انواع املاک در تهران را دارید بدون شک می توانید ملک مورد نظر خود را در بایگانی ملکانا جستجو و پیدا نمائید. در صفحه اول وب سایت ملکانا همواره فهرستی از جدیدترین فایلهای خرید و فروش املاک تهران نمایش داده می شود. شما می توانید با جستجوی محله و منطقه مورد نظر خود، متراژ آپارتمان، قدمت بنا، قیمت و سایر مشخصات مورد نظر اقدام به جستجوی املاک نمائید. در این صورت علاوه بر صرفه جویی در وقت می توانید بهترین گزینه های خرید و فروش موجود را مشاهده نمائید.

یکی دیگر از امکانات سایت ملکانا امکان مقایسه فایلهای موجود، بر اساس فاکتورهایی مانند قیمت، متراژ و یا سن بنا است که امکان انتخاب مناسب ترین گزینه را به خریدار خواهد داد.

اگر فروشنده املاک هستید، می توانید در وب سایت با مراجعه به منوی سپردن ملک، مشخصات ملک مورد نظر را وارده نموده و با وارد نمودن شماره تماس منتظر تماس کارشناسان ملکانا باشید. کارشناسان مشاور املاک ملکانا در اسرع وقت نسبت به برقراری تماس و بازدید حضوری ملک اقدام می نمایند. هنگام بازدید امکان تهیه عکس و فیلم از ملک شما جهت درج در سایت توسط عکاس حرفه ای وجود خواهد داشت. لازم بذکر است که خدمات ذکر شده رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه نیست.

رهن و اجاره در دفتر مشاور املاک تهران ملکانا

رهن و اجاره انواع ملک یکی دیگر از خدمات شرکت دانش بنیان ملکانا است. اگر می خواهید ملک خود را برای رهن و اجاره به مشاور املاک معرفی نمائید و یا نیاز به اجاره ملکی دارید، انواع آپارتمان و املاک را می توانید از بایگانی کامل و بزرگ ملکانا مشاهده کنید.

در صفحه اول وب سایت نقشه شهر تهران به همراه فهرستی از جدیدترین فایلهای موجود در بخش رهن و اجاره وجود دارد. بدین ترتیب می توان با کلیک کردن بر روی منطقه مورد نظر از وجود فایلهای رهن و اجاره آن منطقه اطلاع پیدا نمود. همچنین لیست گزینه های جدید جهت اطلاع از آخرین موارد در صفحه قابل مشاهده است.

یکی از امکانات منحصربفرد دفتر مشاور املاک ملکانا امکان مقایسه انواع آپارتمان و املاک بر اساس قیمت، متراژ، سن بنا، محله و … با یکدیگر است. از طرفی شما می توانید تصاویر و حتی فیلم ۳۶۰ درجه از ملک مورد نظر را مشاهده نمائید. بدین ترتیب با انتخاب بهترین گزینه در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.

بهترین دفتر مشاور املاک تهران

بهترین دفتر مشاور املاک تهران باید دارای ویژگیهایی باشد که آنرا در میان سایر دفاتر مشاور املاک متمایز نماید. وجود کارشناسان مجرب و خبره در حوزه مسکن، وجود سیستم فیلینگ قوی و کامل در همه مناطق تهران، امکان جستجوی و سهولت در استفاده از بایگانی، وجود تنوع در انواع املاک، برخورداری از سیستم مالی شفاف در محاسبه کمیسیون و برخورداری از مشاوران حقوقی و وکلای باتجربه برخی از خصوصیات دفتر مشاور املاک برتر محسوب می شود.

همچنین بهترین دفتر مشاور املاک تهران باید دارای سایت بروز و مدرن بوده و علاوه بر انواع آگهی های املاک اطلاعات مفیدی در خصوص خرید و فروش املاک، اخبار بازار مسکن، موارد حقوقی مربوط به عقد قرارداد و بسیاری نکات دیگر را نمایش دهد. ارائه انواع خدمات به خریداران و فروشندگان و مستاجران و وجود امکاناتی در جهت معرفی هر چه بهتر املاک و خدمات مشاوره تخصصی از دیگر ویژگیهای دفتر مشاور املاک معتبر بشمار می رود.

ملکانا به عنوان بزرگترین و برترین دفتر مشاور املاک تهران بدون شک تمام خصوصیات یک دفتر مشاور املاک معتبر را خواهد داشت. تیم مشاوران و وکلای ملکانا آماده ارائه خدمات حقوقی و مشاوره به تمامی مشتریان خواهد بود. همچنین سیستم پرداخت کمیسیون شفاف و طبق تعرفه های اتحادیه و در بسیاری موارد پائین تر از نرخ مصوب یکی دیگر از دغدغه های خریداران و فروشندگان املاک را برطرف خواهد نمود.

 **محتوای تبلیغاتی**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس