کد خبر 965059
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
ادلب

برخی خبرها از توقف مذاکرات میان آنکارا و مسکو در سطح نظامی درباره ادلب، یکماه پس از شروع آن حکایت دارد.

به گزارش مشرق، رای الیوم گزارش داد: برخی خبرها از توقف مذاکرات میان آنکارا و مسکو در سطح نظامی درباره ادلب، یکماه پس از شروع آن حکایت دارد. طرف روسی تصمیم به توقف گفتگوها گرفته است و این احتمالاً به سبب حمایتی است که آنکارا از گروههای تروریستی در منطقه کاهش تنش انجام می‌دهد و نیز به سبب تقویت مراکز وابسته به ارتش ترکیه در شمال غرب سوریه است.

بیشتر بخوانید:

روایت یک منبع میدانی از آنچه در جنوب استان ادلب سوریه گذشت

رای الیوم اعلام کرد: برای اولین بار از زمان درگیری‌ها در شمال سوریه تروریست‌های جبهه النصره از موشک دوش پرتاب استفاده کرده اند و یک جنگنده سوری را هنگام ماموریت در حومه حماه هدف قرار داده اند. دمشق و مسکو به این موضوع که به مثابه عبور از خط قرمز است، واکنشی نشان نداده اند. حمایت مستقیم نظامی ترکیه از گروههای مسلح در ادلب و شمال سوریه بر کسی پوشیده نیست اما اگر ترکیه به جبهه النصره سلاح ضد هوایی داده باشد مفهومش این است که آنکارا وارد جنگ مستقیم با ارتش سوریه و روسیه شده است و این شاید مسکو را به اجرای تهدیداتش در حمایت از کردها در تل رفعت علیه ارتش ترکیه سوق دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
    0 0
    خوب ترکیه عقل داشته باشد با همکاری روسیه و ایران و عراق به مثلث اسرائیل دوم در شرق سوریه حمله می کردند از سه جهت و کار امریکا را یکسره می نمودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس