کد خبر 964884
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
تیم ملی وزنه برداری جوانان

وزنه برداران سنگین وزن ایرانی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به مدال‌های نقره و برنز و مجموع رسیدند.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات وزرنه برداری جوانان جهان در فیجی، «وارازدات لالایان» از ارمنستان در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم با مجموع ۴۱۹ کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسید.

علی داودی با مجموع ۴۱۸ کیلوگرم دوم شد و علیرضا یوسفی با ۳۹۶ کیلوگرم به مقام سوم رسید. داودی در یک ضرب با مهار وزنه ۱۹۳ کیلویی به مدال طلا رسید و در دو ضرب با ۲۲۵ کیلوگرم، سوم شد. یوسفی هم در یک ضرب با ۱۷۱ کیلوگرم چهارم شد و در دو ضرب با ۲۲۵ کیلوگرم به مدال نقره رسید.

بیشتر بخوانید:

مدال طلای جهانی داودی در دسته فوق سنگین

داودی در حرکت اول یکضرب، موفق به مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرم شد، در حرکت دوم نتوانست وزنه ۱۹۱ کیلویی را مهار کند و وزنه ۱۹۳ کیلوگرم را در سومین حرکت یکضرب خود به ثبت رساند.

داودی در حرکت اول دوضرب، وزنه ۲۲۵ کیلویی را انداخت، در دومین حرکت دوضرب وزنه ۲۲۵ کیلوگرم را بالای سر برد و سومین حرکت دوضرب نتوانست وزنه ۲۳۳ کیلوگرم را مهار کند.

یوسفی در حرکت اول یکضرب، موفق به مهار وزنه ۱۵۶ کیلوگرم شد، در حرکت دوم، وزنه ۱۶۳ کیلوگرم را مهار و در حرکت سوم، وزنه ۱۷۱ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد. یوسفی در حرکت اول دوضرب، موفق به مهار وزنه ۲۱۲ کیلوگرم شد. او در حرکت دوم دوضرب، با موفقیت وزنه ۲۲۵ کیلوگرم را پشت سر گذاشت و در سومین حرکت دوضرب، وزنه ۲۳۳ کیلوگرم را انداخت.

نتایج شرکت‌کنندگان حاضر در گروه A دسته ۱۰۹+ کیلوگرم:
لالایان از ارمنستان: در حرکت یکضرب ۱۹۲ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۲۲۷ کیلوگرم و مجموع ۴۱۹ کیلوگرم
علی داودی: در حرکت‌یکضرب ۱۹۳ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۲۲۵ کیلوگرم و مجموع ۴۱۸ کیلوگرم
علیرضا یوسفی: درحرکت یکضرب ۱۷۱ کیلوگرم چهارم شد، در حرکت دوضرب ۲۲۵ کیلوگرم را زودتر از داودی به نام خود ثبت کرد تا نقره بگیرد و مجموع ۳۹۶ کیلوگرم را بالای سر برد.

بدین ترتیب تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشورمان با ۲ مدال طلا، ۴ نشان نقره و ۹ گردن آویز برنز و کسب ۶۲۲ امتیاز برای چهارمین سال متوالی بر سکوی نخست تکیه زد.

تیم ملی کشورمان با ۱۰ ملی‌پوش‌؛ حسین‌نجفی (دسته ۶۱ کیلوگرم)، روح‌الله‌بیرانوند (دسته ۷۳ کیلوگرم)، حسین سلطانی (دسته ۸۱ کیلوگرم)، محمدحسینی (۸۹ کیلوگرم)، افشین طاهری (دسته ۹۶ کیلوگرم)، علی قاسمی و امیرعزیزی (دسته ۱۰۲ کیلوگرم) و علیرضا لطفی (دسته ۱۰۹ کیلوگرم)، علیرضا یوسفی و علی داودی (دسته ۱۰۹+ کیلوگرم) ۶۲۲ امتیاز را کسب کرد و برای چهارمین سال متوالی پس از سالهای ۲۰۱۶ تفلیس گرجستان، ۲۰۱۷ توکیو ژاپن و ۲۰۱۸ تاشکند ازبکستان قهرمان شد.

رده بندی امتیازی نیز به شرح زیر است:
ایران: ۶۲۲ امتیاز

آمریکا: ۵۵۳ امتیاز

ژاپن: ۵۲۲ امتیاز

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس