کد خبر 964684
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
ترافیک

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون محورهای هراز و فیروزکوه به سمت تهران دارای ترافیک سنگین و تا اطلاع ثانوی محور هراز از جنوب به شمال مسدود است.

به گزارش مشرق، علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: با توجه به بار ترافیکی سنگین در محور هراز، از ساعاتی پیش این محور از جنوب به شمال مسدود و تردد از آب اسک به سمت رودهن تا اطلاع ثانوی به طرف رودهن به صورت یک طرفه در آمده است.

بیشتر بخوانید:

ترافیک سنگین در هراز، چالوس و فیروزکوه



وی گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور هستند.

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پر حجم است و با توجه به عریض بودن این محورها، تردد به صورت روان صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: هموطنان با مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به آغاز سفر کنند، تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند.

وی اذعان داشت: رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز سفری ایمن برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
    1 0
    جوج بازان تهران درحال بازگشت!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس