کد خبر 964662
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
هواوی

یک مقام ارشد اجرایی شرکت هواوی به آمریکایی ها هشدار داد که با قطع رابطه تنها به خود و منافع این کشور آسیب می زنند و این کار به منزله شلیک به پای خود است.

به گزارش مشرق به نقل از یاهونیوز، «میکا لوهد» معاون اجرایی شرکت هواوی در حوزه امنیت سایبری و حریم شخصی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته که وی امیدوار است این درگیری در نهایت سرانجام مثبتی داشته باشد و دولت آمریکا از درگیری و رفتار خصومت آمیز با هواوی دست بردارد.

بیشتر بخوانید:

دست رد اتحادیه اروپا به درخواست آمریکا

این مدیر ارشد هواوی افزود: درگیری چین و آمریکا تنها به هواوی مربوط نمی‌شود و بخشی از درگیری و نبرد تجاری گسترده‌تر میان چین و آمریکا محسوب می‌شود.

دولت آمریکا مدعی است هواوی به نفع دولت چین دست به جاسوسی سایبری می‌زند، اتهامی که بارها از سوی مقامات پکن و خود این شرکت رد شده است.

«لوهد» اضافه کرده است: بعید می‌داند آمریکا همه روابط خود را با هواوی و دیگر شرکت‌های فناوری چینی قطع کند، زیرا با چنین کاری عملاً خود را به حاشیه می‌راند. از نظر وی اگر آمریکا با همه قطع رابطه کند، این کار در مورد خود آن نیز رخ می‌دهد.

این مدیر هواوی گمانه زنی برخی کارشناسان که اقدامات خصمانه آمریکا باعث شکل گیری دو مجموعه استانداردهای کاملاً مجزا در حوزه فناوری خواهد شد را رد کرد و افزود: من هنوز بر این باورم که ما با یکدیگر کار خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
    10 7
    ترامپ باج میخواد معلوم نیست سامسونگ چه باجی میده که باهاش کاری ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس