کد خبر 964604
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
وزارت آموزش و پرورش

از ظهر امروز و با تأیید غیررسمی استعفای وزیر آموزش و پرورش، در سایت‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، اسامی متعددی به عنوان گزینه‌های پیشنهادی سرپرستی آموزش و پرورش مطرح شده است.

به گزارش مشرق، صبح امروز خبر استعفای وزیر آموزش و پرورش در کانال‌های غیررسمی منتشر شد و تا عصر امروز و انتشار خبر رسمی در سایت وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اینکه «خبر پذیرش استعفای وزیر آموزش و پرورش که توسط برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شده است، تکذیب می‌شود»، هیچ منبع رسمی، این خبر را تأیید نکرد.

اما همزمان با غروب امروز، دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد که سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به دلیل شرکت در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا کرده و رئیس جمهور نیز پیش از موعد مقرر ثبت‌نام برای کاندیداتوری مجلس، موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور با استعفای وزیر آموزش و پرورش موافقت کرد

با این خبر، عملاً وضعیت استعفای وزیر آموزش و پرورش تعیین تکلیف شد و البته دفتر سخنگوی دولت همچنین اعلام کرد که سرپرست وزارت آموزش و پرورش روز شنبه از طرف ریاست جمهوری اعلام خواهد شد.

البته قبل از اینکه با استعفای وزیر آموزش و پرورش موافقت شود، گزینه‌های مختلفی برای سرپرستی این وزارتخانه مطرح شد؛ نام معاونان سابق و فعلی وزارت آموزش و پرورش در بین این اسامی دیده می‌شود.

اسامی چون مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، علی زرافشان معاون سابق وزارت آموزش و پرورش، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از جمله این افراد است.

در بین گزینه‌های پیشنهادی در سایت‌ها و کانال‌ها، افراد دیگری چون مدیرکل آموزش و پرورش تهران و قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش دیده می‌شود؛ البته این نام‌ها در سایت‌های مختلف، متعدد است.

حال باید دید رئیس‌جمهور چه کسی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهد کرد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مبارکی AE ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
    0 0
    کاش هیچ کس رو معرفی نمیکردچون فرقی نداره با وزیر یا بدون وزیر
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
    0 0
    نجفی شیشلول بند چطوره؟
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
    0 0
    محمدعلی نجفی وزیر اسبق آموزش پرورش علی برکت اله.
  • ننه قمر IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
    0 0
    بودن یا نبودن همچی وزرایی هیچ توفیری نداره بهتر به خودشون زحمت ندن
  • فرهنگی IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
    0 0
    وزیر نداشته باشیم بهتره.چون تا الان داشتیم چکار کرده ایم وبه کجا رسیده ایم. اموزش وپرورش را باید مثل همیشه به امان خدا سپرد وبس والا هرکه باشه فرقی نداره علی نظر باشه یا دکتر......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس