کد خبر 964468
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
پژمان منتظری

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در تحلیل شرایط این تیم گفت: مربیگری سلیقه‌ای است و هر مربی می‌تواند بر اساس سلیقه خودش بازیکن انتخاب کند، اما به نظر من دلیل نخواستن منتظری فنی نیست.

به گزارش مشرق، علی لطیفی اظهار داشت: مشکلات یکی دو فصل اخیر استقلال این بود که پیش فصل آنها به دلیل عدم ثبات دیر آغاز شده است. ما در ابتدای سالهای گذشته یا در حال تغییر مدیر بودیم یا مربی. یکی از تفاوت‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس در سالهای گذشته همین بوده است.

وی اضافه کرد: تغییرات در استقلال در سالهای گذشته آنقدر زیاد بوده که نمی‌توانیم بگوییم فصل به فصل است. متاسفانه استقلال نیم فصل به نیم فصل دچار تغییر شد.

بیشتر بخوانید:

آتشی که به جان استقلال افتاده است

 

لطیفی تصریح کرد: ابتدای فصل برای ساخت تیم هست و نیم فصل برای ترمیم. وقتی شما در نیم فصل تغییرات زیادی اعمال می‌کنید و تیمی را از نو می‌سازید، یعنی ابتدای فصل اشتباه کردید و حالا دارید آن اشتباه را جبران می‌کنید.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص پیام پژمان منتظری و اشاره او به جدایی از استقلال بیان داشت: هرچند هنوز جدایی منتظری قطعی نیست، اما شواهد نشان می‌دهد که او را نمی‌خواهند. اینکه یک مدافع ملی پوش را تیم باشگاهی‌اش نخواهد قدری عجیب است و مشخص می‌شود که مسئله فنی نیست.

لطیفی تاکید کرد: پژمان هم نباید چنین پیامی منتشر می‌کرد. او هرچقدر هم که گفته باشد قصد تحت فشار گذاشتن باشگاه را نداشته، اما این پیام او باعث شد تا باشگاه وارد چالش تازه‌ای شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس