کد خبر 964260
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
اظهارات فرمانده نیروهای مسلح یمن درباره آخرین دست‌آوردهای ارتش

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله موفق به پاکسازی کامل دو جبهه «الصفحه» و «الوجف» در منطقه خب‌والشعف استان الجوف(شمال) شدند.

به گزارش مشرق، «یحیی سریع» فرمانده نیروهای مسلح یمن روز سه‌شنبه به آخرین دست‌آوردهای ارتش و انصارالله در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت که نیروهای یمنی موفق شدند دو محور «الصفحه» و «الوجف» در منطقه خب‌والشعف استان الجوف (شمال) را به طور کامل پاکسازی کنند.

بیشتر بخوانید:

تازه ترین تحولات میدانی جنوب یمن؛ ضربات مهلک به مزدوران چند ملیتی ائتلاف در دروازه جنوب شرق استان تعز + نقشه میدانی

وی که با خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» گفت‌وگو می‌کرد، افزود: «یگان‌های ویژه ارتش یمن و انصارالله در ادامه پیشروی‌های خود، از سه محور به پایگاه‌های عناصر مزدور در منطقه خب‌والشعف حمله کردند».

فرمانده نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که در مرحله اول پیشروی نیروهای یمنی، ۹ پایگاه، در مرحله دوم، هفت پایگاه، در مرحله سوم، ۱۰ پایگاه و در مجموع ۲۶ پایگاه به مساحت بیش از ۴۰ کیلومتر مربع پاکسازی شدند.

وی در ادامه اظهار داشت که «این عملیات در چارچوب اجرای عملی وعده رهبر انصارلله که در آن، سال پنجم سال پیروزی خواهد بود، صورت می‌گیرد».

فرمانده نیروهای مسلح یمن گفت که «در این عملیات، ده‌ها مزدور کشته و زخمی و تعدادی از عناصر مزدور به اسارت گرفته شدند».

نیروهای انصارالله و ارتش یمن اخیراً عملیات وسیعی را در شهرستان خب‌والشعف در شرق استان الجوف انجام داده‌اند و طی عملیاتی در شمال این کشور و مشرف به مرز عربستان، هفت پایگاه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی-اماراتی را به کنترل خود در آوردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
    4 0
    الله اکبر الموت الآمریکا الموت الاسرائیل العنته الیهود النصرالاسلام
  • کامران FR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
    3 0
    زنده باشی فرمانده .خداوند باشماست
  • DE ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
    2 0
    تبت یدا ابی لهب.... چقدر تا کنون طویله دربار گاوهای شیرده قتل و جنایت کرده اند و با پول مسلمانان خون مسلمانان را بر زمین ریخته اند. عجب صبری خدا دارد. یمن در تاریخش شکست ندارد و همیشه پیروز بوده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس