کد خبر 964074
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
اشکان نامداری و رحمتی و حسینی

مربی فصل گذشته دروازه‌بانان تیم استقلال گفت: ما منتظر باشگاه بودیم ولی سر مسئولان استقلال شلوغ بود و همین دلیل به پیشنهاد باشگاه سایپا پاسخ مثبت دادیم.

به گزارش مشرق، اشکان نامداری درخصوص جدایی‌اش از استقلال و پیوستن به تیم فوتبال سایپا گفت: بعد از پایان مسابقات لیگ، باشگاه سایپا که اتفاقاً ما جزئی از خانواده آنها هستیم، پیشنهادی به ما ارائه کرد، اما با توجه به اینکه منتظر روشن شدن وضعیت استقلال بودیم، جواب قطعی به دوستان عزیزمان ندادیم.

وی افزود: البته دوستان باشگاه سایپا لطف کردند و چند روزی به ما فرصت دادند، اما با توجه به اینکه باشگاه استقلال وضعیتش مشخص نبود و تصمیمی برای کادرفنی‌اش اتخاذ کرد، به همراه بیژن طاهری تصمیم گرفتیم با باشگاه سایپا قرارداد ببندیم.

بیشتر بخوانید:

۲ استقلالی دیگر هم جدا شدند

 

مربی فصل گذشته گلرهای استقلال تأکید کرد: من به فرهاد مجیدی پیام هم دادم و از او هم تشکر کردم، ولی به هر حال ظاهراً سر باشگاه استقلال آنقدر شلوغ بود که صحبتی برای تمدید قرارداد با ما صورت نگرفت.

وی با اشاره به عملکرد خوب رحمتی و حسینی در فصل اخیر گفت: به هر حال دوست داشتم در باشگاه دیگری هم کار کنم تا توانایی‌هایم مشخص شود. دریافت ۱۳ گل در یک فصل توسط دو دروازه‌بان استقلال کار راحتی نیست و ثبت این رکورد بدون شک برای هر تیمی سخت خواهد بود. امیدوارم رویه ما در باشگاه سایپا ادامه پیدا کند و بتوانیم روزهای خوبی را برای دروازه‌بانان این تیم رقم بزنیم.

نامداری در پایان تأکید کرد: برای هواداران استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم در فصل آینده به روزهای خوب خود بازگردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس