سوریه (2).jpg

نیروهای ارتش سوریه پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند دروازه شمالی شهرک راهبردی کفرنبوده را به کنترل دربیاورند.

به گزارش مشرق، از جنوب استان ادلب خبر می‌رسد، نیروهای ارتش سوریه پس از چند روز وقفه، از صبح امروز عملیات علیه عناصر تروریستی را در حومه شمالی شهرک راهبردی «کفرنبوده» از سر گرفتند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری حملات گسترده و غافلگیرانه را با پشتیبانی یگان‌های موشکی، توپخانه و جنگنده‌های روسی آغاز کردند و مواضع تروریست‌های هیأت تحریر الشام (جبهه النصره) را به شدت هدف قرار دادند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش سوریه پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند عناصر تروریستی را در حومه شمالی شهرک «کفرنبوده» عقب برانند و شهرک «قصابیه» را به کنترل دربیاورند.

به گزارش مشرق، شماری از تروریست‌ها در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند؛ سایر عناصر تروریستی که از مهلکه جان سالم به در بردند به سرعت عقب نشینی کردند و به سمت مناطق حومه متواری شدند.

نیروهای ارتش سوریه در جریان درگیری‌ها برای پاکسازی شهرک «قصابیه» موفق شدند ۳ خودروی مجهز به دوشکا تروریست‌ها را هدف قرار دهند و منهدم کنند و خسارت‌های سنگین دیگری به تجهیزات نظامی آنان وارد آوردند.

در حال حاضر، درگیری با عناصر تروریستی در حومه شهرک «قصابیه» ادامه دارد و نیروهای سوری درصدد هستند مواضع را با ایجاد استحکامات دفاعی در این شهرک تثبیت کنند تا به ضد حملات احتمالی واکنش قاطع نشان دهند.

از سویی دیگر، گروهی از نیروهای ارتش سوریه عملیات گسترده‌ای را در حومه شرقی شهرک «قصابیه» آغاز کرده‌اند و پاکسازی شهرک‌های «مغر الحنطه و مغر الحمام» را در دستور کار قرار داده‌اند و درگیری‌ها در جریان است.

براساس اطلاعات به دست آمده، عملیات نیروهای ارتش سوریه برای آزادسازی شهرک «قصابیه» از حومه ارتفاع راهبردی «هواش» صورت گرفت چرا که این منطقه بر شهرک اشراف کامل داشت و همین مسئله راه را برای پیشروی‌ها باز کرد.

به گزارش مشرق، شهرک راهبردی «قصابیه» دروازه شمالی برای ورود به شهرک بسیار مهم «کفرنبوده» محسوب می‌شود؛ با پاکسازی این شهرک، امنیت شهرک کفرنبوده از محور شمالی بیش از پیش تأمین می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    4 47
    باید دولت سوریه بر روی منیف اشمر ها و احمد قصیر ها حساب باز کند
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 0
    چرا استراتژی تایگر ها رو اجرا نمیکنن مثل دوسال پیش سریع مناطق آزاد کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس