کد خبر 964019
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
شفر نمایه

وینفرد شفر در استقلال معلق شده؛ یعنی حق نشستن روی نیمکت را ندارد ولی از نظر مسئولان باشگاه این معلق شدن به آن معنا نیست که او می‌تواند آزادانه با دیگر باشگاه‌ها پای میز مذاکره بنشیند.

به گزارش مشرق، آبی‌ها می‌گویند معلق بودن یعنی اینکه او باید منتظر باشد تا زمانی که تکلیفش را باشگاه روشن کند. پس از آن اگر حکم اخراج یا فسخ قرارداد گرفت، می‌تواند آزادانه با دیگر تیم‌ها پای میز مذاکره بنشیند. به همین خاطر استقلالی‌ها می‌گویند کار شفر غیر قانونی بوده است.

بیشتر بخوانید:

ساشا شفر: توافق پدرم با بن یاس شایعه است

 

خبر‌های رسیده از داخل باشگاه حکایت از آن دارد که آبی‌ها حتی شفر را تهدید کرده و به او گفته‌اند به خاطر مذاکرات غیر قانونی با بن‌یاس می‌توانند از این مربی شکایت کنند. شاید به همین دلیل است که شفر سکوت کرده و پسرش مدام مصاحبه می‌کند و می‌گوید پدرش با بن‌یاس قرارداد نبسته است.

فعلاً توپ به زمین استقلال افتاده و باید دید می‌تواند هوشمندانه از این فرصت استفاده کند؟ دیروز یکی از مسئولان استقلال هم گفت: «به هر حال وقتی او معلق است، اجازه نداشته با باشگاهی مذاکره کند.» ظاهراً باشگاه می‌خواهد از این فرصت استفاده و شرایط را طوری فراهم کند که بتواند راحت‌‎تر با این مربی فسخ کند تا ضرر نبیند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    12 2
    فعلا كه مثل چي افتادن به جون هم
  • علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 0
    مثل چـــــــی؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس