کد خبر 963899
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
سارق بد دهن دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۷۷ خاورشهر دستگیری سارقی که حین دستگیری اقدام به فحاشی نسبت به ماموران می‌کرد خبر داد.

به گزارش مشرق، سرگرد خلیل احمدی بیان داشت: روز یازدهم ماه جاری ماموران عملیات این کلانتری از طریق تماس با فوریت‌های پلیسی در جریان یک فقره سرقت تانکر در محدوده اطراف جاده امام رضا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران در محل حضور یافتند و از شاکی که مستنداتی مبنی بر سرقت سریالی تانکرهای خود داشت تحقیق کردند که او با نشان دادن تصاویر دوربین مداربسته، مدعی شد چندین بار کارگاه اش از سوی یک وانت مزدا هدف سرقت قرار گرفته است و امروز نیز یک پیکان وانت از کارگاه تانکر سازی وی سرقت کرده است.

وی افزود: تحقیقات ماموران در محل کلید خورد تااینکه با بدست آمدن شماره پلاک خودروی پیکان وانت و مشخص شدن اینکه این خودرو سابقه سرقت دارد؛ دستگیری متهم با هماهنگی قضائی در دستور کار قرار گرفت و خیلی سریع شماره پلاک خودروی سرقتی نیز دراختیار تمامی واحدهای گشتی این کلانتری قرار داده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: به زودی متهم در حالیکه وی در محدوده خاورشهر در حالیکه با همان پیکان وانت سرقتی در حال رانندگی بود مشاهده و متهم با دیدن پلیس با افزودن بر سرعت خود از محل متواری شد که ماموران عملیات کلانتری نیز برای دستگیری وی اقدام به تعقیب و گریز پلیسی کردند تا اینکه متهم داخل یک جاده خلاف جهت رانندگان در آن رانندگی کرد.

رئیس کلانتری ۱۷۷ خاورشهر افزود: همچنان این تعقیب و گریز ادامه داشت تااینکه متهم طی تصادف با یک موتورسیکلت، راکب آن را نیز به شدت مجروح کرد و این بار به صورت پیاده از محل گریخت و بعد از مدت کوتاهی بالاخره توسط ماموران این کلانتری زمینگیر و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم حین دستگیری و انتقال به کلانتری همچنان به ماموران فحاشی می‌کرد تصریح کرد: متهم در کلانتری اقدام به خودزنی کرده و با فحاشی نسبت به ماموران قصد داشت از دست آن‌ها متواری شود که در انتها ماموران این کلانتری موفق به مهار وی شدند و متهم صراحتاً به جرم خود مبنی بر سه فقره سرقت تانکر از کارگاه شاکی اعتراف کرد؛ بنابراین گزارش، متهم با تشکیل پرونده‌ای برای انجام سیر مراحل قانونی به مقام محترم قضائی معرفی شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس