کد خبر 963857
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰
فتاحی

سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ معتقد است که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در برگزاری با تأخیر فینال جام حذفی مقصر نبوده‌اند.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر درباره حواشی فینال جام حذفی گفت: ابتدا از همه‌ی مردم به خاطر تأخیر در شروع بازی عذرخواهی می‌کنم، ولی فدراسیون و سازمان لیگ مقصر نبودند، چون ما این مسائل و مشکلات را از ساعت دو بعدازظهر اعلام کردیم. به خاطر اینکه حجم عظیمی از هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودند و قسمتی که برای هواداران داماش بود را پر کردند و ورزشگاه پر شده بود. در این شرایط وقتی تماشاگران داماش آمدند، دیگر جایی برای آنها نبود. حق قانونی آنها بود که در ورزشگاه حاضر باشند و ما تمام تلاش‌مان را کردیم که بازی برگزار شود و خدا را شکر می‌کنیم که بازی به خوبی برگزار شد و اتفاق خاصی نیفتاد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت اسفبار و عجیب ورزشگاه فولاد / برگزاری بازی با بیش از دو ساعت تاخیر! +عکس

وی در پاسخ به این پرسش که قبول دارند بازی فینال با تأخیر دو ساعته برگزار شد، عنوان کرد: نمی‌توان این موضوع را قبول نداشت. امنیت مسابقه بر عهده یگان ویژه است و باید تلاش می‌کردند که تماشاگران داماش به ورزشگاه بیایند و مردمی هم که در ورزشگاه نشسته بودند، جابه‌جا شوند. انجام این کارها زمان برد. شما از راه دور تصمیم می‌گیرید، شما وظیفه دارید که اخبار درست را بگویید. شما اعلام کردید که فتاحی حالش بد شده است، در صورتی که چنین چیزی نبود. خانواده من نگران شدند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه حکم کمیته اخلاق مبنی بر ممنوع الفعالیت شدنش به او ابلاغ شده است، گفت: حکمی نیامده و چیزی به من ابلاغ نشده است. برای من مهمترین چیز این است که بازی را به نحو احسن برگزار کردیم و مهمترین چیزی که برای من و همکارانم و نیروی انتظامی مهم است این است که مردمی که در ورزشگاه هستند به سلامت به خانه‌های‌شان بروند.

فتاحی در پاسخ به این پرسش که از برگزاری فینال جام حذفی راضی هستید، گفت: صد درصد راضی نیستم. اگر مشکل نبود بازی با دو ساعت تأخیر برگزار نمی‌شد. تعداد تماشاگران پرسپولیس زیاد بود و جایگاه تماشاگران داماش را پر کرده بودند. باید این جایگاه را در اختیار تماشاگران داماش قرار می‌دادیم و این موضوع زمان برد. شما وقتی با آقای فردوسی‌پور کار می‌کردید به عنوان گزارشگر تمام این مسائل و مشکلات را تجربه کردید.

سعید فتاحی در پایان صحبت‌هایش خطاب به مجری برنامه گفت: شما باید از من بابت خبر کذبی که درباره بد بودن حالم اعلام کردید عذرخواهی کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    0 0
    به نحو احسن برگزار شد ... ماشالا اعتماد به نفس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس