کد خبر 963695
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
روحانی: ملت ایران، قدس و مظلومان تاریخ را هرگز تنها نخواهد گذاشت

عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد که پیرو مکاتبه مجلس پیرامون طرح تامین مسکن اقساطی برای حقوق بگیران، رئیس جمهور برای پیگیری این طرح دستور صادر کرده است.

به گزارش مشرق، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی توئیترش از دستور رئیس جمهور برای پیگیری طرح تامین مسکن اقساطی برای حقوق بگیران خبر داد که متن آن به شرح زیر است:

«پیرو مکاتبه پیرامون طرح تامین مسکن اقساطی برای حقوق بگیران (تولید سالانه یک میلیون مسکن اقساطی) با رئیس جمهور، آقای دکتر واعظی تلفنی اطلاع دادند که آقای رئیس جمهور ضمن مطالعه پیشنهاد،ضمن استقبال و تشکر از آن،جهت اقدامات بعدی ارجاع داده اند.

بیشتر بخوانید:

مزایای طرح جدید مجلس برای کاهش قیمت مسکن

با تشکر از توجه انجام شده امیدوارم سریعتر در چرخه اجرا قرار گیرد. اجرای این طرح به امید خدا چرخه عظیمی از شغل و تولید ثروت ایجاد خواهد کرد حتما پیگیری می کنم. طرح‌های دیگری هم هست که عرضه خواهم کرد.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    0 0
    مملکت نیسته که.خونه ما از زمان حمله روسیه به ایران مونده ،حالا رفتیم ببینیم میشه ساخت یا نه ،بانک مسکن اومده میگه ۴۰تومن میدم ۲۰تومن ۹٪و ۲۰تومن دیگه۱۸٪ ، اولا ۴۰تومن نمیشه کاری کرد ثانیا یه بازنشسته چطور میتونه این همه درصد ربا بده ؟
  • مجید IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    1 0
    مردم در این چند سال به خاک سیاه نشاندید .الان می خواهید چه کار کنید ؟خدا لعنت کند انهایی که مسکن مهر را تعطیل کردند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس