کد خبر 963437
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
اشتباه محاسباتی نوبخت درباره متوسط حقوق کارمندان و بازنشستگان/مصوبه مجلس به نفع اکثریت است

نوبخت گفت: علی رغم کاهش بودجه حاصل از فروش نفت، برای مدیریت تحریم ها و مشکلات اقتصادی برنامه داریم و به گونه ای برنامه ریزی شده که در خصوص پرداخت های پرسنلی مانعی وجود نداشته باشد.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دیدار با استاندار البرز و نماینده‌های مجلس شورای اسلامی در این استان با اشاره به روند تخصیص اعتبارات سفرهای شهرستانی رئیس جمهور، گفت: در مجموع برای دور اول سفرهای شهرستانی رئیس جمهور حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود ولی تاکنون ۴۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده و برآورد ما این است که ۶ هزار میلیارد تومان دیگر نیز برای اتمام پروژه‌های مصوب نیاز است.

بیشتر بخوانید:

واکنش نوبخت به انتخاب سخنگوی جدید دولت

وی با اشاره به توضیحات استاندار البرز در خصوص اهمیت پروژه‌های مصوب البرز در سفر رئیس جمهور، ادامه داد: ظرف چند روز آینده برای تکمیل پروژه‌های عمرانی البرز که در سفر رئیس جمهور مصوب شده، اعتبار تزریق خواهد شد.

نوبخت ضمن اشاره به اهمیت جغرافیایی و اقتصادی استان البرز گفت: در خصوص افزایش اعتبارات این استان از محل اعتبارات مناطق شاخص‌های لازم مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته و بودجه و پرداخت اعتبارات بر اساس شاخص‌های جدید برای این استان اعمال خواهد شد.

وی افزود: علی رغم کاهش بودجه حاصل از فروش نفت، برای مدیریت تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی برنامه داریم و به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در خصوص پرداخت‌های پرسنلی مانعی وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: برای مراسم افتتاح و بهره برداری از ادامه همت در البرز حضور خواهم یافت. همچنین تأمین مالی پروژه‌های بیمارستان‌های کرج و فردیس نیز در اولویت قرار دارد که در چند روز آتی اقدام لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

نوبخت خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط و ویژگی‌های خاص البرز، مساعدت و توجه لازم را برای ارتقا زیرساخت‌های این استان خواهیم داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    0 0
    بی عرضه ها هیچ برنامه ای جز نوکری برای غربی ها ندارید. منافقین از کفار بدترند
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط 100 روزه نباشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس