کد خبر 963419
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
سایت ترکیه‌ای: کریم انصاری‌فرد در یک قدمی بشیکتاش+عکس

باشگاه بشیکتاش ترکیه تایید کرد که نام کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی ناتینگهام فارست انگلیس در فهرست خریدهای تابستانی این تیم قرار دارد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت 90min ترکیه، کارهای نقل‌وانتقال‌های تیم بشیکتاش همچنان ادامه دارد و نام کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ناتینگهام فارست انگلیس نیز در میان فهرست خریدها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

واکنش هواداران انگلیسی به فروش انصاری فرد

 

بر اساس این گزارش، علاوه بر بورال ایلماز که می‌خواهد به مهاجم بشیکتاش تبدیل شود کریم انصاری‌فرد از تیم ناتینگهام فارست انگلیس نیز مورد توجه قرار گرفته است. بشیکتاش در ابتدای فصل گذشته نیز تمایل داشت تا کریم انصاری‌فرد را جذب کند. این مهاجم ایرانی که یک سال دیگر با ناتینگهام فارست قرارداد دارد در ۱۴ بازی ۲ گل برای این تیم به ثمر رسانده است، البته تیم‌های رنجرز اسکاتلند و هامبورگ آلمان نیز به دنبال خرید کریم انصاری‌فرد هستند و مارتیل اونیل، سرمربی ناتینگهام فارست نیز اعلام کرد به خاطر محدودیت بودجه‌ای می‌خواهد چند بازیکن را بفروشد تا بتواند بازیکن جدیدی خریداری کند.

همچنین برخی منابع رسانه‌ای ترکیه امروز اعلام کردند مدیر برنامه رضا اسدی، بازیکن تیم سایپا برای مذاکره با چند تیم فوتبال این کشور وارد استانبول شده است، البته گفته می‌شود این بازیکن ۲۳ ساله به حضور در فوتبال قطر نزدیک‌تر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    0 1
    این آقای انصاری فرد هم شده مارکوپولو هر فصل یه کشور و یه لیگ و یه تیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس