روزنامه 11 خرداد

اصلاح طلبان در ماجرای قتل همسر دوم نجفی همزمان با پروژه «عوض کردن جای قاتل و مقتول»، شاهکار جدیدی را به نام خود ثبت کرده‌اند و انتساب نجفی به طیف اصلاحات را انکار کرده‌اند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** تاجزاده: باید حجاب را اختیاری کنیم تا شاپرک‌ها از ایران نروند!

«مصطفی تاجزاده» از متهمین فتنه ۸۸ در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: «به نظرم باید به سمتی حرکت کنیم هر کس خود سبک زندگی خود را تعیین کند اما هزینه عدم رعایت حجاب را بالا نبریم. به همین علت پیشنهاد کردم، وقتی یک اعتراض مدنی انجام می‌دهیم آن را در چارچوب قانون انجام دهیم تا دادگاه‌ها اجازه و امکان پیدا نکنند که یک دختر جوان را به ۱۰ سال زندان محکوم کنند و او مجبور به مهاجرت به خارج از کشور شود یا ۱۰ سال از عمر عزیزش را آن هم در بهترین دوران زندگی در گوشه زندان سپری کند. می‌تواند اعتراض خود را با شیوه دیگری انجام دهد».

تاجزاده در ادامه گفت: «چرا از تعداد و شدت و حدت اولیه این اعتراضات کاسته شد؟ به آن دلیل که فرد معترض می‌داند اگر الان حجابش را بردارد و برود روی یک سکو یا بلندی، احتمال دارد یک حکم زندان ۱۰ ساله بگیرد. چند نفر حاضرند، این هزینه را بپردازند؟! اصلاً چه لزومی دارد، چنین هزینه سنگینی پرداخت شود و یک دختر جوان چند سال به زندان بیفتد».

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «من در درون زندان با بازجوها بحث می‌کردم که باید حجاب اختیاری باشد».

تاجزاده در این مصاحبه به دفاع از گروهک موسوم به «دختران خیابان انقلاب» پرداخته و مدعی شده است که باید حجاب اختیاری شود تا کسانی که با قانون شکنی و زیرپاگذاشتن احکام اسلام، به کشف حجاب اقدام کرده‌اند، مجبور نشوند که برای فرار از اجرای حکم قضایی از ایران مهاجرت کنند!

گفتنی است چندی پیش «شاپرک شجری‌زاده» فردی که در حرکتی غیر متمدنانه و غیرقانونی تصویر بدون حجاب خود در خیابان‌های تهران را منتشر کرده بود، به صورت غیرقانونی از ایران خارج شد و سپس در پارلمان کانادا حضور یافته و با سخنرانی علیه کشورمان خواستار تشدید تحریم‌ها علیه مردم ایران شد.

از سوی دیگر چندی پیش «مریم شریعتمداری» یکی از دختران کشف‌حجاب‌کرده خیابان انقلاب (که با هشتگ #دختران_پنجاه_هزار_تومانی جنجالی شد) در حساب توئیتر خود از بسته عجیبی که بعد از برگزاری دادگاه رسیدگی به جرائم او، در کیفش قرار داده بودند نوشت. بسته‌ای که آنقدر او را ناراحت کرد که با هشتگ #وقیحانه به سراغش رفت و به باج‌دهندگان تاخت. پس از آن تاجزاده از دادن پول به دخترانی که با ساختارشکنی به کشف حجاب می‌پردازند حمایت کرد.

حمایت امثال تاجزاده از پروژه «دختران خیابان انقلاب» - پروژه‌ای توهین آمیز علیه بانوان ایرانی - ارتباط ویژه‌ای با زمینه چینی برای تحریم مردم ایران و ایجاد گسل‌های جنسیتی برای تحریک به اعتراضات خیابانی دارد. این رویکرد ضد ایرانی از اشخاصی که سابقه فتنه ۸۸ – زمینه ساز تشدید تحریم‌ها و آشوب خیابانی- را دارند، اصلاً عجیب نیست.

** ماجرای نجفی هیچ ربطی به جریان اصلاحات ندارد!

«سیدمحمود علیزاده طباطبایی» عضو شورای منحله اول شهر تهران که وکالت «محمد علی نجفی» را بر عهده گرفته است و پیش از این نیز به وکالت اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی مشهور بوده است، در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «ماجرای نجفی به هیچ عنوان سیاسی نیست و کسانی که تلاش می‌کنند این ماجرا را سیاسی جلوه بدهند با غرض‌ورزی و سوءنیت این کار را انجام می‌دهند. آقای نجفی مدتی بود که فعالیت سیاسی را کنار گذاشته بود و در جریان اصلاحات نیز هیچ مسئولیتی را برعهده نداشت. هنگامی که ایشان شهردار تهران شدند به‌صراحت عنوان کردند که وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستند. قبل از آن آقای نجفی به دلایلی از دولت آقای روحانی نیز کناره‌گیری کردند و فعالیت‌های سیاسی خود را تا حدود زیادی کاهش داده بودند. در نتیجه هیچ عامل سیاسی در این ماجرا وجود نداشته و خود ایشان نیز در اظهارات اخیر خود به این مسأله اشاره کرده‌اند. اقدام آقای نجفی برای کشتن همسر خود هیچ ارتباطی با جریان اصلاحات نداشته است و کسی نمی‌تواند بین این ماجرا و جریان اصلاحات ارتباط ایجاد کند».

طیف اصلاح طلب به دلیل آلودگی به رفتار قبیله‌ای، به راحتی قانون، حق الناس و منافع ملی را زیر پا می‌گذارد.

اصلاح طلبان در ماجرای قتل همسر دوم نجفی همزمان با پروژه «عوض کردن جای قاتل و مقتول»، شاهکار جدیدی را به نام خود ثبت کرده‌اند و انتساب نجفی به طیف اصلاحات را انکار کرده‌اند.

«محمدعلی نجفی» از بنیان‌گذاران حزب کارگزاران سازندگی (به دبیر کلی کرباسچی) است. نجفی در دولت‌های موسوی و هاشمی رفسنجانی وزیر آموزش و پرورش بود. وی در دولت اول خاتمی رئیس سازمان برنامه و بودجه بود.

نجفی در سال ۸۶ از لیست اصلاح طلبان به عضویت در سومین دوره شورای شهر تهران انتخاب شد. محمد علی نجفی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ مشاور اقتصادی و برنامه‌ریزی مهدی کروبی (یکی از سران فتنه) بود. وی در دولت اول روحانی در جلسه رأی گیری وزرا در مجلس موفق به حضور در وزارت آموزش و پرورش نشد. سپس روحانی طی حکمی وی را به معاونت رئیس‌جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور منصوب کرد. نجفی در بهمن ۹۲ از ریاست سازمان میراث فرهنگی استعفا کرد و روحانی وی را به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد. وی مرداد ۹۳ پس از رأی آوردن استیضاح رضا فرجی‌دانا از وزارت علوم، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد و نود و پنج روز در این سمت بود.

محمد علی نجفی در مرداد ۹۶ توسط شورای شهر اصلاح طلب تهران به عنوان شهردار پایتخت انتخاب شد.

به دلایل متعدد، ماجرای قتل «میترا استاد» یک سقوط اخلاقی آشکار برای نجفی و طیف اصلاح طلب است.

** باید از فرصت مذاکره با ترامپ استفاده کنیم تا تحریم‌ها شکسته شود!

روزنامه سازندگی در یادداشتی با عنوان «خبری در راه است؟» به قلم «احمد نقیب زاده» نوشت: «در حال حاضر مهم‌ترین تلاش‌هایی که ایران برای شکستن تحریم‌ها انجام داده است همین رایزنی‌ها و البته سفر نخست وزیر ژاپن به ایران است…در روابط خارجی نباید فرصت‌ها را از دست داد. نباید گذاشت روزها بی جهت بگذرند. وقتی زمان طولانی می‌شود ممکن است متغیرهای دیگری نیز وارد شود؛ بنابراین باید از فرصت‌ها برای شکستن تحریم‌ها استفاده کنیم. شاید این بار نخست وزیر ژاپن حامل پیامی به نفع ایران باشد».

نقیب زاده که اکنون پیشنهاد مذاکره با ترامپ برای شکستن تحریم‌ها را مطرح کرده، پیش از این مدعی شده بود که باید برای جلب رضایت اروپایی‌ها، برد موشک‌هایمان را کاهش دهیم!

اصلاح طلبان پیش از این- با انکار ضعف دولت روحانی در تنظیم و اجرای توافق هسته‌ای- مدعی بودند که این ترامپ بود که باعث بی دستاوردی برجام شد. حالا همین طیف که مدعی تسلط به زبان دیپلماسی نیز هست، مذاکره با ترامپ را فرصتی برای شکستن تحریم‌ها جا می‌زند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 55
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    42 4
    تشت رسوایی اصلاح طلبان بر زمین افتاده است .
    • SE ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
      6 2
      در کتاب قانون آلیستر کراولی فصل 2 قسمت 52 ابلیس هم خواسته که مریدانش در جهت از بین بردن حجاب و غفت تلاش کنند. شاید تاجزاده هم مریدش است یا از روی نادانی به ابلیس خدمت میکند
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
      3 2
      کجای دنیا چنین افرادی به راحتی می توانند قلم بزنند و هر توهینی را به یک ملت بکنند . وقتش رسیده که بعنوان مجرم و مفسد سیاسی دستگیر بشوند
  • محمدرضا کیانفر IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    12 42
    مصطفی تاجزاده گفت: بخشی از اصلاح‌طلبان محافظه‌کار شده‌اند. آقای تاجزاده، اصلاح‌طلبان از ابتدا محافظه‌کار بودند زیرا اصلاح‌طلب ترجمه رفرمیست یعنی مخالف انقلاب می‌باشد اما دوم خردادیها از جمله خود شما متأسفانه هنوز که هنوز است مدافع انقلابید. سرور گرامی، تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
      13 1
      دوک اعظم جناب تاجزاده پدر تاجدارت هم همین تفکرات را داشت که ملت ایران با اوردنگی اندختنش بیرون تو خودت برو تا اوردنگی نخوردی
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    36 3
    نجفی دست پرورده هاشمی و خاتمی و یک اصلاح طلب تمام عیار بود.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    37 5
    تلاش اصلاح طلبان برای تبرئه قاتل شرم آور است .
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    24 1
    دقیقا مثل شیطان که اون دنیا میگه من گفتم شماها چرا انجام دادید و پشت گناهکاران را خالی میکند ..
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    27 2
    تاجزاده می گوید به نظرم باید به سمتی حرکت کنیم هر کس خود سبک زندگی خود را تعیین کند! یعنی رسما قرار است جمهوری خوکها شکل بگیرد و نظام ایران رسما به یک نظام لاییک تبدیل شود. تاجزاده با چه زبانی بگوید که از اساس با خود اسلام و شریعت آن مشکل دارد و خدا را لایق قانونگذاری بر انسانها نمی داند؟
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    10 1
    معذرت می خواهم تاجرزاده توبازم
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    15 3
    تاجرزاده خفه.
  • FR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    16 1
    آقای طباطبایی در مصاحبه ای چند ماه قبل گفته سابقا در پرونده فائزه مجبور شدم شهادت دروغ بدهم چون آقای هاشمی در آن ماجرا لز من خواست بخاطر مصلحت وی دروغ بکوبم!! آیا الان هم دروغی را برای مصلحت نجفی عنوان کرده ؟؟؟ " متن مصاحبه وی در اینترنت موجود است "
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    20 4
    اصلاً چه لزومی دارد، چنین هزینه سنگینی پرداخت شود و یک دختر جوان چند سال به زندان بیفتد».......بزارین خودمون با گلوله خدمتش برسیم ! تا اصلاحات است ُروشهای بهتری هم برای تصفیه حساب با بانوان داریم !
    • اکبر محمدی CZ ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      2 3
      اینکه شما دچار مشکل روحی روانی هستی خیلی عجیب نیست ، عجیب اینه که این همه آدم هم بهت + میدن وای بر این جامعه
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    22 1
    ای بگردم ، حجاب اسلامی مثل هر جکم الهی و بحق ، منافق لو میده ، جناب تاجزاده شاپرک همفکر شما در همجنسگرایی است میخواید مثل قوم لوط بعد کشف حجاب کشف لواط هم بکنید ؟ الا لعنه اللهوعلی الفاسقین
  • FR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    10 10
    حرف های نجفی در مورد حساسیت زن اش به گوشی موبایل نجفی ، نشون میده که نجفی زیر ابی میرفته. خانمش فهمیده. میخواسته برود مصاخبه کنه و نجفی را رسوا کنه که توسط شوهر ش بقتل رسیده
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    19 2
    شاپرک نه عقرب یه وقت از ایران نرید.شما افساد طلبان بیشتر به عقرب شبیهید تا شاپرک.
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    18 1
    تاجزاده فتنه گر اول از نوامیس خودت شروع کن البته رفتارهای کثیف مطبوعاتی شما افسادطلبان در این قضیه جنایت نجفی به ملت ثابت کرد حفظ حریم ناموس در قاموس افسادطلبان جایی ندارد
  • FR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    14 1
    اگر نجفی به اصلاحات ربطی ندارد ، پس به ننه جان کروبی ربط داره ؟
  • DE ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    15 0
    تاجزاده: باید حجاب را اختیاری کنیم تا شاپرستها از ایران نروند!//تاجی جون عمو ناراحت نباش تاچند سال آینده همه شاهپرستها یعنی لیبرالها و اصلاحاتچی ها به خارج پناهنده میشوند و میروند چون کشور یواش یواش باید قانونمند بشه و گله ای وفله ای و ایلی و قومی اداره نشه.شنیدی که : دولت و مجلسی انقلابی و جوان و حزب الهی
  • سید IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    29 0
    کاش هزینه حضور نفرت انگیز و توطئه گرانه اصلاح طلبان تهوع آور در ایران هم آن قدر بالا برود که این مزدوران پاچه خوارِ انگلیس و آمریکا به صرفه شان باشد تا باقی عمر ذلّت بار و ننگ آفرینشان را در آغوش اربابانشان در اروپا و آمریکا به سر کنند، حتی اگر بنا باشد در آن جا مستراح های ایشان را بشویند!
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    22 1
    پس حتما نجفی یک اصولگرای دو آتیشه بوده!!!!!!!!اینا چرا مردم رو احمق فرض می کنن؟!
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    23 0
    آرمانشهر اصلاحات:آزادی مشروب و موادمخدر و روابط نامشروع و...خاک بر سر اصلاح طلبان
    • DE ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
      10 0
      با جلوگیری از بی بندوباری و مسکرات و مواد افیونی اردوگاه اصلاح طبچی ها چنان با ریزش رای مواجه شوند که برگ درختان در پاییز لذا اینقدر پافشاری میکنند برای آزادی هرچه پیامبران الهی آن را منع کرده اند.
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    7 0
    تاجر زاده توبازم حرف زدی .حرف نزن اظهار نظر نکن .این حرفا به تو نیومده .بس تموم کن.از آخرت وجهنم بترس.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    14 0
    از یک طرف خانمی را میکشند و دنبال تبریه قاتل هستن و از طرفی نگران یک دختر فراری و خاین به کشور هستن
  • سید رضا IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    12 0
    حتما تقصیر دولت قبل است ؟!!!
  • سید رضا IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    7 0
    ننه جون معاون اول هم میدونه ؛ که نجفی اصلاح طلب دو آتشه فتنه گر بود !!
  • DE ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    9 0
    در چندروز اخیر متوجه شدیم که اصلاح طلبان چقدر برای زن و حقوق زن ارزش قائل هستند . بجای بحث و گفتگو با زن بلافاصله شلیک میکنند تو مغز بدبخت . خانم هایی که به این جماعت اصلاح طلب رأی داده اند باید برن تو فکر .
  • SE ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    15 0
    دوک اعظم جناب تاجزاده پدر تاجدارت هم همین تفکرات را داشت که ملت ایران با اوردنگی اندختنش بیرون تو خودت برو تا اوردنگی نخوردی
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    9 0
    اصلاح طلبان هیچ اهمیتی برای زنان قائل نیستند
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    11 0
    تاجزاده چند وقت پیش گفته بود باید مشروب خوری آزاد بشه. امان از این همه وقاحت
  • SE ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    11 0
    این سازندگی ها خودشن را با چی می سازند که تحمل هیچ مقاومتی را ندارند و شده اند بدتر از قوم قجر
  • DE ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    8 0
    میگم مقتول رو اعدام کنیم تا درس عبرتی بشه برای سایر کسانی که قصد مقتول شدن دارن
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    10 0
    از مولاوردی و ابتکار برای دفاع از حقوق زنان هیچ خبری نیست
  • AE ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    4 16
    احسنت بر تاج زاده
    • DE ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
      1 0
      اَه سنت اَه سنت اَه سنت
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    2 0
    اصلاح طلبان وقتی گند کارشان درمی آید می گویند این مسئله ربطی به ما ندارد . و اما ،وقتی در گوشه ای از جهان هستی شخصی با الاغ برخورد می کند تبدیل می شوند به طرفداران انجمن حمایت از حیوانات و این است روزگار اصلاحات در دنیای امروز
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    0 0
    کدوم حجاب
  • DE ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    4 0
    اقای تاجزاده یک روز میگه مشروب خوری ازاد بشه. یک روز میگه زن ها بی حجاب بشن. هر روز یک نوع قانون شکنی علیه اسلام رو تجویز میکنه. همین اقای تاجزاده خجالت نمیکشه معلومه همه این چیزهارو خودش دوست داره
  • IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    1 1
    تاج‌زاده شاپرک!!! میتونی توحجاب نداشته باشی مختاری ولی بابقیه کاری نداشته باش.
  • IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    1 1
    تاج‌زاده شاپرک!!! میتونی توحجاب نداشته باشی مختاری ولی بابقیه کاری نداشته باش.
  • IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    3 2
    آخه فقط حجاب نیست باید همجنس بازی رم آزاد کنیم تا شاپرک ها نرن. کلا باید مملکت یه جنگل واقعی بشه تا حیواناتی مثل شاپرک ها و توی تاج زاده نرید
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    0 0
    تاج زاده مصداق دشمن ذاتی جمهوری اسلامی و ایران است هر روز اعدام این خائن جانی رو عقب بندازیم به کشور ضرر زدیم
  • CA ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    2 0
    از کی تا حالا تاجزاده فقیه شده و نظر فقهی میده!
  • سربدار IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    2 0
    آقا ی تاج زاده تو مسلمان هستی قران کریم که به قول استاد بنده بلا تشبیه کاتالوگ انسان هست و به همه اعضای بدن ما دستورات خاص دارد و حتی برای پول دار شدن و پول دار نشدن انسان آیه شریفه خاص دارد(آیه شریفه 121-125 سوره مبارک طه) دستور العمل دارد یا برای حجاب دستورالعمل مخصوص دارد و دلایلی هم برای بودن آن را شرح می دهد شما که پریشان حال و پریشان گو هستید در مقابل قران کریم قد علم می کنید و یک سری حرفهای من در آوردی می زنید اول اعتقادخودت را معلوم کن که به چه دینی پا برجا هستی مسلمان یامسیحی یا زردتشتی یایهودی یا فمنی یا... بعد حرف بزن این حرفها که میزنی حرف یک مسلمان نیست که مسلمان باشی و به قران پایبند نباشی
    • فرجاد IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
      2 0
      اسهال طلبان بجای مکه به سمت لندن نماز میخوانند و قبله شان با بقیه مسلمانان فرق دارد بعد تو میگی قران بخوانند
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    1 1
    چرا تاج زاده از زن و دختر خودش شروع نميكنه؟؟!!
  • احمد IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    3 0
    این شاپرک ها از ایران بروند هم به نفع خودشان است هم کشور وهم اصلاح طلبان چون اگر بمانند ممکن است به ازدواج اصلاح طلبان درآیند وپس از مدتی که آقایان از ایشان سیر شوند بدست آنها به قتل برسند پس بگذارید بروند تاهم آنها زنده بمانند وهم شما اصلاح طلبان
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    1 1
    تاج زاده اول موضوع حجاب را از خانواده خودش شروع کند شاید آنها مثل خودش مشتاق تر باشند وبرای ملت نسخه نپیچد. ملت میداند برای چه انقلاب کرده
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    2 0
    قاتل واقعی خاتمی و اصلاحات است که تساهل و تسامح را رواج دادند
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    2 1
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    2 0
    خداکند که همه شا پرکهای عزیز و نور دیده شما از ایران بروند به همراه شما ها تا مانفسی راحت بکشیم بوی و رنگ خدا به مشاممان برسد از نبود بوی گند ناشی از گناه و فسادشان شاید خداوند به ما رحم کند و کشور اسلامی مان را به سر سامان برساند و از وجود صالحین و مومنین پرشود و از سربازان شیطان پاک شود
  • حامد CA ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    2 0
    ایران . سرزمین عجایب هفتصد هزار گانه عجایب هفت گانه باید لنگ بندازه جلوی اینهمه عجایب
  • فواد IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    0 0
    جناب تاج زاده ان مغز پوک خودت را یه تکون بده تا یادت بیاد نجفی تو اخور کیا نشخوار میکرد اگه الزایمر داری برو تا درمان بشی خیلی پست هستید اصلاح طلبهای بی همه کس بی غیرت خوابید یا خودتون زدید بخواب کی میشه که از صفحه روزگار محو بشید نه بابا تا ابلیس هست تاچ زاده نوکر وچاکر هستند لعنت خدا برهرچی مزدور و وطن فروش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس