صادرات نفت نمایه

هنگ‌کنگ هشدار آمریکا مبنی بر اینکه در صورت پذیرش نفت‌کش حامل نفت ایران با مجازات‌های واشنگتن مواجه می‌شود، بی‌توجهی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از وال‌استریت ژورنال، سخنگوی وزارت تجارت و توسعه اقتصادی هنگ‌کنگ درباره هشدار آمریکا در خصوص عدم پذیرش نفت‌کش حامل نفت ایران اعلام کرد: دولت هنگ‌کنگ تمام تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل را به درستی اجرا می‌کند اما این تحریم‌ها هیچ محدودیتی برای صادرات نفت ایران اعمال نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه این تحریم‌ها خارج از محدوده تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل قرار دارد، گفت: برخی کشورها بر اساس نظرات خود اقدام به تحریم‌های یک‌جانبه می‌کنند.

پیش از این یک مقام ارشد دولت آمریکا به هنگ‌کنگ نسبت به عدم اجرای تحریم‌های واشنگتن علیه ایران هشدار داده بود.

این مقام آمریکایی گفته بود برای خودداری از قرار گرفتن در معرض اتهام نقض تحریم‌ها، مقامات هنگ‌کنگ باید مانع از پهلو گرفتن این نفت‌کش شوند و به نهادهای محلی اجازه ندهند به کشتی‌هایی که خود را به طرز صحیحی معرفی نمی‌کنند خدمات ارائه دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    6 3
    در مورد هند و چین و ترکیه و عراق هم همین حرف رو میزدید. تا کی میخواید خودتون رو گول بزنید؟
  • CA ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    0 0
    البته در مورد هنگ کنگ دیگر اهرم اقتصادی در دست غرب نیست چون حتی ریز قطعات الکترونیک که از تایوان و کره جنوبی و ژاپن و مالزی و اندونزی تامین میشد براحتی توسط شرکت های چینی جایگزین شده اند و حتی این اهرم نیز از دست غرب رفته و فقط امید به ایجاد شورش مجدد در هنگ کنگ دارد که این نیز غیرمحتمل هست چون مردم هنگ کنگ باهوش هستند و به رسانه های انگلیسی زبان جعلی اعتمادی دیگر ندارند و امکان اینکه بتوانند با استفاده از رسانه های اجتماعی دوباره مشکلی بوجود آورند بسیار کم هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس