روزنامه نجفی

طیف اصلاح طلب در حال حاضر بدون توجه به اینکه یک خانواده داغدار و افکار عمومی نیز جریحه دار شده است، با بی اخلاقی در پی عوض کردن جای قاتل و مقتول است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** آخرین شاهکار اصلاح طلبان در رفتار قبیله‌ای، عوض کردن جای قاتل و مقتول!

روزنامه آرمان در گزارشی با عنوان «رازگشایی از قتل میترا استاد»، با اشاره به اینکه «محمد علی نجفی» یک تکنوکرات باسابقه است همچنین با اشاره به ادعای فرزند نجفی درباره ارتباط میترا استاد با نهادهای امنیتی نوشت: «وزیر آموزش و پرورشی که نقش عمده‌ای در حذف تنبیه بدنی از مدارس داشت، باید به عنوان متهم به قتل محاکمه شود و اولین جلسه استماع سخنان او در دادسرا برگزار شد… "بالطبع اصلاح‌طلبان سعی می‌کنند تا از هزینه سیاسی آن بکاهند و در مقابل بسیاری از اصولگرایان تلاش خواهند نمود (همچنان که شروع هم کرده‌اند) تا حداکثر بهره‌برداری سیاسی را از این ماجرا بنمایند، اما ای‌کاش آنان که صف بسته‌اند تا از نابودی دو انسان، یکی فیزیکی و دیگری به‌صورت فروریزی شخصیتی روحی-روانی، حداکثر بهره‌برداری سیاسی را بنمایند، متوجه می‌شدند که رفتارشان چقدر غیراخلاقی است. ای‌کاش یاد می‌گرفتیم برای حریم شخصی و خصوصی انسان‌ها حتی دشمنان و مخالفین‌مان حرمت قائل می‌شدیم. اگر در سختی‌ها و به هنگام زمین‌خوردن‌هایشان دستشان را نمی‌گرفتیم، حداقل لگدشان نیز نمی‌کردیم".».

روزنامه آفتاب یزد نیز در گزارشی با عنوان «قتل اخلاق» نوشت: «مرور روزنامه‌ها مثل مرور توئیت ها حکایت از آن دارد که حادثه‌های تلخ برای برخی، از جمله بازیگران عرصه سیاست در حکم فرصت مغتنمی است که به وسیله آن بخشی از کینه‌ها و شکست‌ها را به بدترین شکل ممکن تلافی کنند. بی آنکه بدانیم در پس این انتقام گرفتن‌ها، علاوه بر قتلی که جان از جسم زنی جدا کرده، جان از تن اخلاق می ستانیم».

این روزنامه اصلاح طلب همچنین در مطلب دیگری نوشت: «میترا تا یکی دو روز دیگر در آغوش خاک آرام می‌گیرد و به دست نیافتنی‌ترین زیرخاکیِ جهان بدل می‌شود و اما این محمد علی نجفی است که تا اطلاع ثانوی حتی با عمیق‌ترین گریه‌ها آرام نخواهد شد و غلظت بغض جامانده تز عشقی بویناک را تا آخرین نفس همراه خود خواهد داشت. پس برای آنکه رفته و دیگر در آینه زل نخواهد زد، آرزوی مغفرت کنیم و برای آنکه دست تطاول به خود گشوده و زیر آوار سوگوار آبروی رفته خویش است آرزوی باران؛ تا شاید قبل از روز واقعه غم‌هایش شسته شود و با دلواپسی کمتر به ملاقات سرنوشت محتوم خویش رود».

روزنامه ابتکار نیز به بهانه قتل همسر دوم محمد علی نجفی، به سیاه نمایی از وضع کشور پرداخت و در مطلبی با عنوان «خرده‌جنایت‌های ما انسان‌های شریف» نوشت: «بهتر است تصمیم‌سازان هرچند که دیر، اما به آمارهای جامعه عصیان‌زده این روزها نگاه عمیق‌تری داشته باشند. جامعه‌ای که به واسطه عملکرد منفی تصمیم‌سازان دچار بحران معنا شده». این روزنامه اصلاح طلب در همین مطلب، طیف اصولگرا را به بی اخلاقی و قضاوت عجولانه در ماجرای نجفی متهم کرد.

همچنین روزنامه ایران در گزارشی با عنوان «پرونده نجفی، جذابیت رسانه‌ای و اخلاق حرفه‌ای» نوشت: «این نوع حوادث در جامعه بارها اتفاق می‌افتد، اما بهره‌برداری‌های جناحی و سیاسی از این حوادث موجب بهم ریختگی سلامت روانی جامعه و بی‌اعتمادی افکار عمومی به رسانه‌ها می‌شود».

روزنامه همدلی نیز در گزارشی نوشت: «نجفی یک نفر را کشت اما رفتار برخی رسانه‌ها و عده‌ای در برابر این ماجرا عقده‌گشایی و ذبح اخلاق در جامعه اسلامی بود. این حادثه‌ای بود که برای هر فردی در هر جایگاهی و با هر گرایشی می‌تواند پیش بیاید و بهره‌برداری‌های سیاسی کثیف‌ترین برخوردی بود که در مقابل این ماجرا می‌توانست اتفاق بیفتد.»

درباره نحوه مواجهه رسانه‌های اصلاح طلب با موضوع قتل همسر دوم محمد علی نجفی، گفتنی‌هایی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اول اینکه به دلایل متعدد، ژست اخلاق گرایی به قیافه اصلاح طلبان زار می‌زند. جماعتی که روزی بر روی آوار زلزله کرمانشاه هلهله کردند و مصیبت هموطنانمان در غرب کشور را دستمایه عقده گشایی سیاسی خود قرار دادند و روز دیگر جان باختن تعداد دیگری از هموطنانمان در سانحه سقوط هواپیما را طعمه سیاسی قرار داده و یک روز دیگر بر آوار پلاسکو جشن و پایکوبی راه انداختند. متاسفانه این طیف که به سیاسی کاری و سیاسی بازی مشهور است، هیچ بویی از اخلاق نبرده است.

دوم اینکه، در شرایطی که یک فرد به قتل مرتکب شده و جان انسان دیگری را گرفته است، صرفاً به دلیل هم قبیلگی مورد حمایت طیف اصلاح طلب قرار می‌گیرد، این طیف به طرق مختلف از جمله به کاربردن تعابیری همچون «تکنوکرات باسابقه»، «وزیر آموزش و پرورش که نقش مهمی در حذف ننبیه بدنی داشت»، «مرد بااخلاق سیاست» و…در پی تطهیر و بزک یک قاتل است.

سوم اینکه، طیف اصلاح طلب با بی اخلاقی در پی آن است تا اقدام جنایتکارانه نجفی را به نهادهای امنیتی مرتبط کند. این ادعا در حالی است که دستیار ویژه وزیر اطلاعات دولت روحانی اعلام کرد: «همسر دوم محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران که به قتل رسید هیچ‌گونه ارتباط و همکاری با وزارت اطلاعات نداشته است و پخش این گونه ادعاهای کذب موجب تشویش افکار عمومی و قابل پیگیری قضایی است». اصلاح طلبان از هر اتفاقی- ولو قتل توسط یکی از همقطاران خود- به عنوان ابزاری برای ضربه زدن به نظام و کشور استفاده می‌کنند. البته وقتی منافع ملی و عزت مردم برای یک طیف سیاسی بی اهمیت باشد، چنین اقداماتی عجیب نیست.

چهارم اینکه، طیف اصلاح طلب در حال حاضر بدون توجه به اینکه یک خانواده داغدار و افکار عمومی نیز جریحه دار شده است، با بی اخلاقی در پی عوض کردن جای قاتل و مقتول است. طیفی که به رفتار قبیله‌ای مشهور است، یک روز برای کسب قدرت جای جلاد و شهید را عوض می‌کند و روز دیگر برای پاک کردن صورت مسئله، جای قاتل و مقتول را عوض می‌کند.

پنجم اینکه، قانون برای اصلاح طلبان صرفاً یک بازیچه است. اگر قانون به نفعشان باشد، برای آن سوت و کف و هورا می‌کشند و اگر به ضررشان باشد، آن را پایمال می‌کنند، حتی به قیمت زیرپاگذاشتن رأی ۱۱ میلیون ایرانی.

یکی از فعالین رسانه‌ای با اشاره به موضوع قتل همسر دوم نجفی در مطلبی نوشته بود: «اگر یک سیاستمدار حزبی زد و زنی را کشت، گور بابای هر چه شعار حمایت از حقوق زنان که سال‌ها سر داده‌اید! طرف قاتل را بگیرید و هر اتهامی را که می‌شود بست، به مقتول ببندید! این منطق اباحی لیبرالیسم است. در لحظه زندگی کن و به سادگی دور انداختن دستمال کاغذی، شعارهایت را جا به جا کن! حتی می‌توانی با یک ادعا، مقتول را مهدور الدم بکنی و جنایت قاتل را مشروع و موجه جا بزنی!»

** خاتمی: باید بر زخم ناسور اتفاقات ۸۸ مرهم بگذاریم!

«محمد رضا خاتمی» از فعالین اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه اعتماد با اشاره به برگزاری دادگاه خود گفت: «این اولین دادگاهی است که به طور خاص به مساله انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ می‌پردازد و از این نظر مهم است که می‌تواند زخم ناسور ۸۸ را مرهم بگذارد و تصمیم دادگاه در علنی برگزار کردن دادگاه را من به معنای این اراده در حاکمیت می‌دانم که تمایل به عبور از این گردنه دارد. من مطمئن هستم جریان رسیدگی به این پرونده باعث ختم این موضوع اختلاف‌برانگیز و مخل انسجام و وحدت ملی به خصوص در زمان پرمخاطره فعلی خواهد شد، اگر لجبازی نباشد».

گفتنی است محمدرضا خاتمی پس از ادعای تقلب ۸ میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به دادسرا فرا خوانده شد.

اصلاح طلبان به طرق مختلف در پی ماست مالی کردن خیانت نابخشودنی فتنه ۸۸ هستند. فعالین اصلاح طلب از جمله محمد خاتمی و مصطفی تاجزاده چندین بار در جلسات خصوصی تاکید کرده‌اند که تقلب آن هم به میزان ۱۱ میلیون در انتخابات به هیچ عنوان امکان پذیر نیست، اما شهامت و آزادگی نداشتند که این موضوع را آشکارا عنوان کنند.

سران فتنه در سال ۸۸ به هیچ عنوان حاضر نشدند که مسیر قانونی را برای رسیدگی به ادعای خود طی کنند. فتنه ۸۸ «شورش اشرافیت بر جمهوریت» بود. شورش طیفی که نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه جنبه پیروزی.

برخلاف ادعای محمدرضا خاتمی، دادگاه وی اولین دادگاه با موضوع انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ نیست. در سال ۸۸ دادگاهی در این خصوص برگزار شد. در این دادگاه اظهارات بسیار مهمی از سوی متهمین درخصوص ابعاد فتنه ۸۸ مطرح شد. برای نمونه «محمد علی ابطحی» گفت: «تقلب، اسم رمز آشوب بود».

** مازنی: روحانی بعد از ۵ سال نمی‌تواند مدعی شود اختیاراتش کم است

«احمد مازنی» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس در مصاحبه با روزنامه ابتکار گفت: «آقای روحانی هم بعد از ۵ سال نمی‌تواند مدعی شود که اختیاراتش کم است! اگر منظور آقای روحانی از اختیارات کم، اختیارات تعریف شده در قانون اساسی است که معتقدم این‌طور نیست. ولی منظور آقای روحانی اختیارات فراتر از قانون اساسی نیست و درباره تمرکز مدیریت در شرایط بحران در دیدار رهبری سخن گفتند. تمرکز مدیریت به این معنا که رهبری بخشی از حوزه‌هایی که زیر نظر ایشان اداره می‌شوند را در شرایط بحرانی به ریاست‌جمهوری تفویض اختیار کنند».

کارشناسان معتقدند که روحانی با سابقه حضور ۴۰ ساله در سطوح عالی نظام به خوبی از اصل تفکیک قوا و اختیارات قوای سه گانه مطلع است. از سوی دیگر «شورای عالی هماهنگی اقتصادی» متشکل از سران قوا و به ریاست رئیس‌جمهور با اختیارات بسیار بالا و فراقانونی، راه را بر هر گونه بهانه برای سرپوش گذاشتن بر قصور و تقصیرهای دولت می‌بندد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 39
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    33 9
    پررویی ویژگی اصلاج طلبیست.
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      18 5
      رو که نیست سنگ پای قزوین است. خیلی پر رو هستند. آخر چطور رویشان می شود از یک قاتل جنایتکار حمایت کنند؟! یعنی هم حزبی هایشان هرگونه جرم و فساد و جنایتی مرتکب شوند باید از آنها حمایت کنند؟!
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      16 4
      این زن خیلی مظلوم واقع شد. اصلاح طلبان برای دفاع از نجفی هر تهمتی که دستشان رسید به این زن مقتول بیچاره که دستش هم از دنیا کوتاه است زدند.
    • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
      2 0
      عده ای قلیل هنوز در بند اصلاح طلب اصولگرا هستند و در توهم اینکه ما انتخابات قبل رو باختیم باید به هوش این آدمها آفرین گفت . بابا ببینید رانندگان تاکسی تو تاکسی چی جوری تحلیل می کنند و بعد بیایید حرف بزنید.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    15 18
    چه اصول گرا چه اصلاح طلب کارشون هنینه که همیشه جای قاتل ومقتول رو عوض کنن زیاد جوش نزن همه گی سرو ته یک کرباس هستن
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    14 5
    عذرخواهی کافی نیست ما رو بدبخت کردید خداازتون نگذره
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    21 2
    توسایت های مختلف با اون عکسهای رنگارنگ آبروی زن دومش روببره درحالی که مسئول بوده وباید مثل زن اولش که مانتویی اینم لااقل مانتویی بود وانقدر ناموسش رو توسایت به معرض دید نمی گذاشت بااون عکسها.بعد بخاطر مسائل خانوادگی که شاید با مشاوره وفوقش طلاق حل می‌شده بزنه استاد رو بکشه جلو هم بیفته ‌.وطلبکار باشه .باید حق به حق دار برسه .
  • DE ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    11 6
    متاسفانه این زن و شوهر هردو دراین قتل مقصر و شریک جرم هستن.
  • سید IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    18 6
    ملت چه قدر باید از دست اصلاح طلبان تهوع آور ملوّن الطبع خون دل بخورد! ای مرگ و ننگ بر هرجه نفاق است!
  • FR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    14 7
    ندا سلطان را هم خودشان به طور تصادفى كشتند !
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    22 3
    وقتی مداحی دستگیر می شود میگویند داماد خواهر احمدی نژاد دستگیر شد یا مسولی در دولت احمدی نژاد خلافی کرد مدام میگفتند وزیر احمدی نژاد فلان حالا یکی از لیدرهای اصلاح طلب مرتکب جنایت شده است اصلاح طلبان شدند معلم اخلاق ...نیمی از اینها برهنه شده در خارج مزدوری میکنند نیمی از آنها خائن به میهن شده در غرب مزد خیانت می گیرند حالا شدند معلم اخلاق
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      2 9
      جناب تازه شهر آمدی ؟؟
  • بهزاد RU ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    18 4
    قاتل ،قاتله چه نجفی باشه ،چه دزد سر گردنه ،و حکمش از نظر شرع و عرف شورای نگهبان اع-----------د----------- ا -------- مه
  • مهماندار هواپیما IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    19 1
    قاتل بودن نجفی شروع سقوط دومینو وار اصلاح طلبان ضد انقلاب و ضد بشریت
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      4 7
      مردم از شما وصولگراها هم متنفرند ..تا حالا نفهمیدید؟
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    22 1
    مرهم زخم فتنه ۸۸ محاکمه علنی سران افسادطلب فتنه ۸۸ و مجازاتشان است
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    12 3
    قتل شرافت با قتل انسانی بیگناه . زنی تنها که رسانه ها جای جنایت و مظلومیت رو عوض میکنند
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    12 2
    وقتی پرویز کاظمی وزیر احمدی نژاد ومسائل بانک سرمایه به پای احمدی نژاد میشود با این قائده اصلاح‌طلبان . نجفی وزیر میرحسین موسوی وهاشمی خاتمی و روحانی وشهردار منتخب اصلاح طلبان میباشد
  • SE ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    13 1
    آن شعر قدیمی که میگه "من نبودم دستم بود، تقصیر آستین ام بود" را اصحال طلبها به " نه او بوده نه دستش، نه آستینش نه شستش، اسلحه مال زن بود، خودش دادش بدستش، مقتوله زد به ماشه، ماشه زدش به شستش" تبدیل کرده اند
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    4 2
    -جامعه ای داریم که این همه خرج فرهنگش کردیم -تمام صدا و سیما روی این موضوع مثلاً تمرکز داشته اند و هزینه های زیادی به واعظین برای این بابت داده شده است -شبکه های زیادی از رادیو و تلویزیون برای این بابت پول خورده و هزینه کرد ه اند نتیجه چه؟ -وزیر یک کشور از انقلابیون با این گرفتاری های فرهنگی دچار این مشکل می شود ببین دیگه حال و روز بقیه چطور است تقصیر ها را گردن هم نیاندازیم. مسئله را سیاسی نکنیم تا مسئله را حل کنیم به علت ناکارایی خود فکر کنیم. برخی شبکه های رادیویی با یک نفر قابل ادره کردن است به نظر من مثلا شبکه آوا را یک نفر کارمند دارد می چرخاند ببین به چند نفر حقوق می دهند هر شبکه صدا و سیما برای خودش اخبار پخش می کند چه هزینه تکراری ببین جقدر ما داریم هزینه فرهنگی می کنیم نتیجه چه تو سایت ها فقط چنگ می زنیم تو صورت هم مسئله را به فرد بر می گردانیم دنبال ایجاد قانون درست و حل ریشه ای موضوع نیستیم به آمارها توجه نداریم فقط دعواهای بچه گانه می کنیم
    • احمد IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      0 0
      باید به یک روانپزشک مراجعه کنی هذیان گوئی یک بیماری روانی است
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    0 24
    فحش به پدر و مادر رو نجفی نتونسته تحمل کنه واقعا این فحش خیلی بد هست بعضی زنها رو باید کشت
  • مغنیه 2 IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    16 1
    بسم الله النور ... با این وضعی که در پرونده نجفی شروع شده من می ترسم خانم مقتول را به جرم قتل نجفی اعدام کنند.این از مختصات ذاتی اسلاح طلبی است...
    • ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
      1 1
      اصلاح طلبان با این حرکت، برای همیشه باید در موضوع حق زن و توانمندی زنان و ظلم به زنان خفه خون بگیرند!
  • منصوره IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    9 4
    کجایند طرفداران حقوق زن تا گردن چاک کنند؟ اگر یکی دیگه این قتل را انجام داده بود یقه پاره میکردن براش ولی چون اصلاحاتی ها خشونت کردند - زن و شوهر خشن اصلاح طلب - اشکالی ندازد ظاهرا
  • منصوره IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    8 3
    معنای مخالفت با خشونت را در اصلاح طلبان فهمیدیم. یعنی هما هفت تیر کشی است.
    • AE ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
      0 0
      واقعا اقای نجفی ادمی شریفی هستن توروخدا براش دعا کنین من خیلی دلم براش میسوزه....
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    7 2
    متاسفانه انتخابات 96 را ما به دلیل نداشتن هوش رسانه به شیاطین باختیم. از الان تا انتخابات اصلاح طلبان به دنبال همین شارلاتان بازی ها هستند و ما باید هوشمندانه فقط مطالبه گر پاسخگویی انها در قبال دولت روحانی باشیم
    • مملی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      4 5
      شما خودتون عین شیطانید
  • US ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    8 2
    همه چی به کنار آخری رو بچسبید جناب همه احتیارات رو داشته نود و خورده ای درصد از بودجه مملکت دستشه.بهنود طرفدار خودشون گفته اختیاراتی که رهبری به روحانی دادتند اگه به چوب خشک هم دا ده بودند کاری می کرد... حالا بازهم اختیارات بیشتری می خواد؟ چی می خوای ؟ شماره رمز کارتهای بانکی مردم رو هم بهت بدهند کافیه؟ یا رمز شلیک موشکهای سپاه رو می خوای؟
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    1 0
    تحلیل، لزوما بهره برداری سیاسی نیست
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    7 1
    حالا یه معلم اگه یه خط کش به بچه بزنه ، وزیر چه شاخ و شونه ای براش می کشه ، ولی این یکی چون از خودشونه زده یه نفر رو کشته ، اون وقت برای بی گناه جلوه دادنش بسیج شدن هر چی تهمته که شغل خودشون و کس و کارشونه ، بار اون مقتول بی نوا می کنند .
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    4 1
    سران فتنه باید به اشد مجازات برسند
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    4 1
    از نظر اصلاح طلبان، هم مفسد اقتصادی خوب و بد داریم و هم قاتل خوب و بد. بستگی داره که فرد مورد نظر عضو قبیله اصلاحات باشه یا نه
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    9 1
    نجفی؛نماد خودشیفتگی ناشی از ثروت بادآورده
  • حسین IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    13 0
    بنام خدا.. ............... دمت گرم مشر ق که کامنت منو منتشر نکردی مردی تو ثابت کردی...همتون مرد هستین... خ.وشم اومد دست به عصا راه میری
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    11 1
    بی دین ها به اخلاق سلامی دوباره دادند!! این اخلاق در روزهای مبادا چقدر به دردشان میخورد!!
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    5 0
    عوض كردن جاي قاتل و مقتول ظالم و مظلوم كار هميشه افساد طلب ها بوده تو انتخابات فبلي هم همين كارو كردند
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    4 0
    دقیقاً در زمان مناطرات بود که از همه کاندیداها این سوال پرسیده شد و در آرشیو صدا و سیما هم حتماً مو جوده که (ایا شما اختیارات پیش بینی شده در قانون اساسی برای رئیس جمهور را برای اجرای مسئولیت ریاست جمهوری کافی میدانید ؟) که از اقای روحانی هم این سوال پرسیده شد و ایشان با صراحت اظهار رضایت کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس