محمدحسین زاهدی فرد

کارشناس داوری فوتبال گفت: تصمیمات تیم داوری در بازی پرسپولیس و سپاهان کاملاً طبق قانون بود اما اینکه ما از داوران انتظار مدیریت در بازی را داریم مسئله‌ای است که در فوتبال ما اشتباه جا افتاده است

به گزارش مشرق، نوید مظفری  در مورد نحوه قضاوت زاهدی‌فر در نیمه دوم و وقت اضافه کرد: در نیمه دوم یک توپ مشکوک به هند پنالتی بود اما در تصاویر تلویزیونی نتوانستیم درست تشخیص بدهیم. با این شیوه تصویربردرای حتی اگر کمک داور ویدیویی هم داشتیم امکان تشخیص این صحنه وجود نداشت.

 

وی افزود: در وقت‌های اضافه اول داور ایران‌پوریان را به دلیل توهینی که انجام داد اخراج کرد زیرا در تصاویر می‌بینم که داور در حال عبور از کنار این بازیکن سپاهان است که بعد برمی‌گردد به او کارت قرمز مستقیم نشان می‌دهد. بنابراین باید قبول کنیم که به خاطر توهین این بازیکن سپاهان اخراج شد. در پایان وقت اضافه اول هم کی‌روش استنلی به دلیل حمله به سمت بازیکن ذخیره پرسپولیس مستحق دریافت کارت قرمز بود و اخراج او درست بود اما نمی‌دانم دلیل اخراج سروش رفیعی چه بود شاید او هم حرفی زده باشد.

داور بین الملل سابق فوتبال ایران با اشاره به پنالتی دقیقه ۱۱۳ سپاهان گفت: در این صحنه داور پشت‌دروازه اعلام پنالتی کرد که این پنالتی هم درست بود زیرا مدافع پرسپولیس دست بازیکن سپاهان را گرفت.

مظفری با اشاره به عملکرد تیم داوری عنوان کرد: تصمیمات تیم داوری در این مسابقه کاملاً طبق قانون بود اما اینکه ما از داوران انتظار مدیریت در بازی را داریم مسئله‌ای است که در فوتبال ما اشتباه جا افتاده است مدیریت مسابقه از سوی داور درآوردن بازی نیست. وقتی بازیکنی توهین می‌کند نباید انتظار داشته باشد که داور او را اخراج نکند. تیم داوری عملکرد خوبی در این بازی حساس داشت وتمام تصمیماتش در صحنه‌های مهم بازی درست و طبق قانون بود. اما اگر فوتبال ما این همه حاشیه دارد این مسئله هیچ ارتباطی به داوران ندارد و باید ببینیم در کجای کار مشکل داریم که چنین اتفاقی در فوتبال رخ می‌دهد.

 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    18 1
    پناتی سپاهان اصلا درست نبود و کاملا مصلحتی بود بعد که بازیکنان سپاهان از خود بی خود شدن و خواستن داور رو بزنن بخصوص اون استنلی داور کاملا ترسیده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس