کد خبر 961816
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
تییم ملی سوریه

اولین حریف ایران در فیفادی های ماه جون ۲۰۱۹ تیمی است که در سال‌های گذشته بارها مقابل ملی پوشان صف آرایی کرده است.

به گزارش مشرق، نزدیک به پنج ماه از آخرین بازی تیم ملی ایران می‌گذرد. شکست برابر ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات باعث شد تا دیدن یک بازی دیگر از ملی پوشان مدت زمان زیادی طول بکشد.

بیشتر بخوانید:

فهرست بازیکنان تیم ملی سوریه برای دیدار با ایران

در حالی که پروسه انتخاب سرمربی جدید ایران و جانشین کارلوس کی روش طولانی‌تر از آن چیزی بود که پیش بینی می‌شد، فدراسیون فوتبال بعد از اینکه فیفادی های ماه مارچ را از دست داد این بار برای تیم ملی دو بازی دوستانه در فیفادی های جون تدارک دید که اولین حریف تیمی نام آشنا یعنی سوریه است.

سوریه که در این سال‌ها کم مقابل ایران صف آرایی نکرده است طبق برنامه ریزی انجام شده روز ۱۶ خردادماه در ورزشگاه آزادی مقابل تیمی قرار می‌گیرد که برخلاف ۸ سال گذشته این بار یک مربی جدید روی نیمکت خود خواهد داشت. اما در این بین سوری‌ها با همان ترکیب همیشگی و با کمترین تغییرات به میدان خواهند رفت.

بنا به اعلام رسانه‌های سوری از جمله SyriaSports ، فجر ابراهیم سرمربی بومی حال حاضر سوریه برای بازی با ایران فهرست ۲۳ بازیکن را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده تا ظرف روزهای آتی برای اردوی آماده سازی در دوحه معرفی شوند که از جمله چهره‌های شاخص دعوت شده زوج سرشناس خط حمله این تیم یعنی عمرالسوما و عمرالخریبین خواهند بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس