کد خبر 961668
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
تابستان امسال خاموشی برق در کشور نخواهیم داشت

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: با برنامه‌ریزی تولید و مدیریت مصرف، تابستان امسال خاموشی برق در کشور نخواهیم داشت.

به گزارش مشرق، غلامعلی رخشانی‌مهر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسبی برای تولید برق در کشور صورت گرفته است تا با همکاری مشترکان خاموشی برق نداشته باشیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای تولید ۶۲ هزار مگاوات برق در کشور خاطرنشان کرد: در صورتی که مشترکین همکاری لازم را در زمینه مدیریت مصرف برق داشته باشند، تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر به مصرف بالای برق در استان‌های گرمسیری اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر افزایش تولید باید در زمینه مدیریت مصرف برق هم اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که مردم در مصرف برق در بخش خانگی، تجاری و کشاورزی و صنعتی مدیریت لازم را داشته باشند، نیازهای آنها تأمین می‌شود و خاموشی نخواهیم داشت.

افزایش تعرفه برق پرمصرف‌ها

رخشانی‌مهر با بیان اینکه با همراهی و همکاری مردم از تابستان پیش رو به خوبی عبور می‌کنیم، ادامه داد: ۱۶ درصد به تعرفه برق مشترکین پرمصرف که الگو را رعایت نمی‌کنند اضافه خواهد شد.

وی بر لزوم تعدیل مصرف مشترکین پرمصرف تاکید کرد و افزود: در صورت عدم تعدیل مصرف توسط این مشترکین، از ابتدای خردادماه تعرفه برق آنها با افزایش روبرو خواهد بود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از حذف قبوض کاغذی برق و توسعه اتوماسیون خبر داد و گفت: افزایش خدمات به مشترکان به روش اتوماسیون از جمله برنامه‌ها و سیاست وزات نیرو است.

وی از کاهش مراجعه مکرر مردم به شرکت‌های توزیع نیروی برق به عنوان دستاورد اتوماسیون یاد کرد و اظهار داشت: شرایطی برای کاهش حضور مردم به شرکت‌های توزیع نیروی برق برای خدمات فروش و پس از فروش فراهم می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس AE ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    0 0
    با به..چقدر خبر خوش!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس