کد خبر 961490
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
اختصاصی| رونمایی از قرارداد خارجی‌های استقلال؛ از شفر، تیام و پاتوسی تا گرو، ایسما و نیومایر + سند

اعضا هیئت مدیره استقلال تأکید دارند مربی ۳۰۰، ۴۰۰ هزار دلاری خارجی هیچ کمکی به استقلال نکرده و به دردشان نمی‌خورد.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد روند انتخاب سرمربی جدید استقلال کم‌کم می‌رود تا به یک معضل اختلاف‌برانگیز میان مدیران این باشگاه بدل شود. البته مسئولان استقلال قاطعانه مدعی هستند چنین مسئله‌ای نیست، ولی شواهد امر نشان می‌دهد اتفاقاً مسائلی در پس پرده هست که اگر به درستی مدیریت نشود به دردسر بزرگی بدل خواهد شد. برای مثال شنیده‌ایم چند روز قبل بعضی از اعضای هیئت‌مدیره که اتفاقاً در اکثریت هم هستند مقابل سیاست‌های جذب سرمربی ایستاده‌اند و آن را غلط تلقی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

سرمربی اسبق اینتر، گزینه هدایت استقلال

آن‌ها تأکید دارند استقلال یا نباید سرمربی داشته باشد و یا اگر می‌خواهد سراغ سرمربی خارجی برود مردی مطرح و درجه یک باشد. هیئت مدیره تأکید دارد مربی ۳۰۰، ۴۰۰ هزار دلاری خارجی هیچ کمکی به استقلال نکرده و به دردشان نمی‌خورد، چون در طیف مربیان ناکارآمد و ارزان‌قیمت است که فقط به خاطر کسب درآمد می‌آید و نمی‌تواند برای اهداف تیم بزرگی مثل استقلال مناسب باشد روی همین اصل مقامات باشگاه باید تصمیم خودشان را بگیرند که یا با سرمربی داخلی ببندند و یا اینکه سراغ سرمربی خارجی بروند که واقعاً برای استقلال قهرمانی می‌آورد و به اصطلاح «کننده کار» است.

همین مسئله باعث شده پرونده جذب سرمربی خارجی به دست‌انداز بیفتد، چون عده‌ای معتقدند سرمربی بزرگ، پول بزرگ هم می‌خواهد و باشگاه نمی‌تواند هزینه‌اش را تأمین کند، اما در نقطه مقابل هیئت‌مدیره تأکید دارد (البته اکثریت آنها) که اگر واقعاً سرمربی بزرگ پیدا شود در مورد دستمزدش بالاخره فکری خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس