بذرباش

نماینده سابق تهران در مجلس گفت:‌ لازم است که در شرایط کنونی مسئولان بین اشرافیگری و زندگی مرفهانه و خدمت به مردم یکی را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، سی و دومین جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در روز ۳۱ اردیبهشت ماه مصادف با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در ابتدای این نشست رو نمایی از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با نشانی www.janbaz.net صورت پذیرفت.همچنین گزارش سفر تنی چند از جانبازان نابینا به نمایشگاه تخصصی در آلمان ارائه شد و نکات راهبردی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران و رهنمود های ایشان در مسائل اقتصادی و عدم مذاکره با دولت کنونی آمریکا مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

زخم اشرافی‌گری بر پیکر انقلاب اسلامی

اعضای جلسه با تاکید بر شعار مقاومت به عنوان راه حل ایستادگی در مقابل آمریکا، کارگزاران نظام و متولیان دیپلماسی کشور را به حرکت در این چهار چوب و عدم تخطی از این خطوط قرمز توجه ویژه دادند.

مهرداد بذرپاش نماینده سابق تهران در مجلس که به دعوت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در جلسه شورای مرکزی این جمعیت حضور داشت، به تشریح بایدها و نبایدهای صحنه انتخابات پیش‌رو و دستورکار تشکل‌های انقلابی در این ایام پرداخت.

وی گفت: ‌جریانی که این روزها قدرت را در دست دارد، قائل به هم‌آمدی مسائل است و بسیاری از آنها را غیرقابل‌حل می‌داند و به نوعی کشور را در بن‌بستی تصور می‌کند که از قضا محصول تفکراتی است که از سالهای قبل، کارها را در دست گرفته و ناکارآمدی‌های واضح این روزها را در همان الگو و مدل تعریف می‌کند. هم‌آمدی مسائل یعنی آنقدر مسئله‌ها روی هم آمده و انباشته شود که قابل حل نباشد

بذرباش ادامه داد: در مقابل این تفکر، قطب قابل‌حل‌بودن مسائل به شرط خواستن و همت است که قهرمانان خاص خود را می‌خواهد. کسانی که از عمق وجود به مردم و مرامشان ایمان دارند، طلایه‌داران این جبهه هستند. البته این دوقطبی سابقه‌ای به عمق تاریخ دارد.

در جبهه‌ی نخست، در مقام حرف از مردم می‌گویند اما توانایی‌های آنها را نمی‌بینند، از مطالبات اصلی جوانان بی‌خبرند و فقط هورا کشیدن آنان را در انتخابات می‌خواهند. در این جبهه، که وزیری که فقط ۶ سال کشور را معطل می‌کرد، رفت و وزیری که ۳۰ سال است وزیر است، نمی رود، وجود دارد.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجتماعی‌کردن و نهادینه‌سازی سیاست‌ها و تصمیمات از نیازهای امروز است، گفت: بیش از ۴۰ سیاست کلان ابلاغ شده ولی حتی مجلس ما هم که رای به قانون می‌دهد، آن سیاست‌ها را مدنظر قرار نمی‌دهد؛ این یعنی سیاست‌ها در مسیر تقنین و اجرا، جاری نمی‌شود.

وی افزود: کارآمدسازی نهادها و تصمیمات یعنی ساختارها باید تلاششان حل مسائل کشور باشد. این میزان مشکل یعنی ساختارها و تصمیمات هنوز کارآمدی لازم را ندارند که باید مطالبه کارآمدترشدن جزو اولویت‌های اصلی تشکل‌های انقلابی باشد. باید دوقطبی‌های ریاکارانه‌ی مردم نشناسان را به دوقطبی‌های مومنانه و به نفع مردم تغییر دهیم به این معنا که مسائل مردم قابل حل است به شرط عُرضه و همت

بذرباش تاکید کرد: در گام دوم انقلاب جوانان باید جنبش حل مساله راه بیاندازند؛ نشستن و خرده گرفتن چاره‌ی کار نیست. باید نظام مسائل را به درستی شناخت و نهضت اجتماعی برای حل کردن مسائلِ مردم ایجاد و همه را پای کار آورد.

وی در پایان یادآور شد: این میزان رهاشدگی بازار اسمش بی‌دولتی است و لازم است که در شرایط کنونی مسئولین بین اشرافیگری و زندگی مرفهانه و خدمت به مردم یکی را انتخاب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
    1 0
    اگه انتخاب میکردن وضع مملکت این طور نبود
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    0 0
    هردوآقا، هر دو!
  • DE ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 0
    بذرباش: مسئولان بین اشرافی‌گری و خدمت به مردم یکی را انتخاب کنند// صبح بخیر عزیز .مسئولان مذبذب و بر سر دوراهی نیستند آنها راه خود را انتخاب کرده اند, اشرافیگری در حد افراط.از جراحان معروف دنیا زودتر وقت ملاقات میگیرید تا از مستئولان .تکبر و نخوت و خودبزرگ بینی ,آنان را از مردم جدا کرده است.اسم آنان را بگذارید ارباب حلقه های تودرتو.
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 0
    یک کلمه از مادر عروس
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 1
    بذرپاش هم احساس تکلیف کرده میخواد در انتخابات شرکت کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس