کد خبر 961286
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
image-20190523181315-1.png

ماشین لباسشویی امروزه به یکی از ضروری ترین و مهمترین کالای آشپزخانه تبدیل شده است. و در عین حال انتخاب ماشین لباسشویی مناسب با قیمت و کیفیت بالا به یکی از دغدغه های مهم خریداران تبدیل شده است.

ماشین لباسشویی امروزه به یکی از ضروری ترین و مهمترین کالای آشپزخانه تبدیل شده است. و در عین حال انتخاب ماشین لباسشویی مناسب با قیمت و کیفیت بالا و همچنین با توجه به موارد استفاده به یکی از دغدغه های مهم خریداران تبدیل شده است. و باید انتخاب به شکلی باشد که بعد از مدتی نیاز به تعمیر لباسشویی نباشد. ماشین لباسشویی بوش ساخت کشور آلمان یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای موجود در بازار است که دارای نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش به صورت آنلاین و حضوری در تمام نقاط می باشد.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش:

توجه به ظرفیت و دور موتور مناسب:

در هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش، باید دقت داشته باشید که دستگاه را با توجه به نیاز خانواده خود و همچنین تعداد اعضای خانواده و مقدار لباس های قابل شستشو در هر بار روشن کردن ماشین لباسشویی، انتخاب کنید و ظرفیت مورد نیاز خود را بسنجید. و ماشین لباسشویی های بوش با حداکثر ظرفیت، ۷، ۸ و ۹ ساخته می شوند. و اگر این انتخاب با توجه به این نکات صورت نگیرد بعد از مدتی نیاز به تعمیر لباسشویی بوش پیدا خواهید کرد.

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی و نحوه ی عملکرد آنها:

برنامه های متنوع شستشو در ماشین لباسشویی امکان انتخاب بهترین برنامه برای شستشو و از بین بردن لکه ها را با توجه به نوع جنس لباس ها و لکه ها را برای شما فراهم می آورد. حتی در بعضی از مدل های جدید ماشین لباسشویی بوش امکان تنظیم برنامه دلخواه را با توجه به سلیقه خود در اختیار شما می گذارد.

دور خشک کن مناسب:

اگر برای شما بسیار مهم است که پس از اتمام مراحل شستشو لباس شما کاملاً خشک یا نیمه خشک باشد باید ماشین لباسشویی بوش با توجه به دور خشک کن مناسب را انتخاب کنید و هر چقدر دور خشک کن بالاتر باشد قوی تر عمل می کند. و دور خشک در ماشین لباسشویی بوش ۶۰۰، ۸۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰ می باشد.

تکنولوژی های به کار برده شده در ماشین لباسشویی:

تکنولوژی EcoSilence Drive که در موتور ماشین لباسشویی بوش دیده می شود. تاثیر بسیاری در کاهش مصرف انرژی، کم شدن سر و صدای موتور و همچنین به دلیل اصطکاک بسیار کم قطعات صدمه و آسیبی به موتور زده نمی شود و طول عمر آن را بالاتر می برد و در دراز مدت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بوش نخواهد بود. تکنولوژی EcoSilence Drive، نیز در ماشین لباسشویی بوش دیده می شود. و بیشتر مناسب ملافه ها، لباس هایی که تمیز است و ولی بو گرفته است و همچنین لباس نوزادان بیشتر کاربرد دارد و علاوه بر از بین بردن بوی لباس و ملافه آنها را کاملاً ضدعفونی می کند و بسیار مناسب افرادی است که آلرژی های پوستی دارند. تکنولوژی دیگری که در ماشین لباسشویی های بوش دیده می شود تکنولوژی I-DOS تنظیم مواد شوینده می باشد که همانطور که از اسمش پیدا است مقدار مواد شوینده و نرم کننده را با توجه به نوع و جنس لباس شما تنظیم می کند و دیگر امکان کم و زیاد ریختن مواد شوینده وجود ندارد.

سیستم تمیز کننده ی خودکار کندانسور SelfCleaning Condenser:

این سیستم در هنگام شستشو سه بار کندانسور را تمیز خواهد کرد و به صورت خودکار کار تعمیر لباسشویی بوش و نگهداری از آن را انجام می دهد. به همین دلیل در عملکرد مناسب ماشین لباسشویی بوش و عمر آن تاثیر بسیاری دارد.

مشکلاتی که ممکن است در ماشین لباسشویی بوش شما به وجود آمده باشد و نیاز به تعمیر لباسشویی بوش پیدا کنید:

در ادامه به نکاتی می پردازیم که در صورت مشاهده لازم است به نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش مراجعه و تماس حاصل کنید.

لرزش های شدید در دستگاه.

ایجاد سر و صداهای بسیار از ماشین لباسشویی.

پودر و مواد شوینده به صورت کامل وارد ماشین لباسشویی نمی شود.

درست خشک نکردن لباس ها.

جمع شدن و تخلیه نشدن آب در داخل ماشین لباسشویی بوش. و همچنین جمع شدن آب در داخل مخزن دستگاه.

سیاه شدن لاستیک های ماشین لباسشویی.

دادن ارورهای مکرر و بررسی آنها.

باز نشدن درب دستگاه.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش:

در صورت بروز هر کدام از این مشکلات و مشاهده آنها در ماشین لباسشویی خود می توانید با تماس به نمایندگی های تعمیر ماشین لباسشویی بوش به صورت آنلاین و حضوری مشکلات ماشین خود را حل کنید. شرکت گارانتیران به کادر متخصص و مجرب خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد و تمامی مشکلات ماشین لباسشویی شما را در کمترین زمان رفع خواهد کرد و به تعمیر لباسشویی شما می پردازد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرکت گارانتیران می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و از خدمات و مزایای این شرکت از طریق سایت آن اطلاع پیدا کنید.

لینک سایت گارانتیران، نمایندگی رسمی خدمات و تعمیر لباسشویی بوش در تهران:


https://garantiran.com/repair-bosch-washing/

** محتوای تبلیغاتی**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس