ترامپ

جنبش فتح با تأکید بر تحریم نشست منامه، اعلام کرد که هر شخصی در این نشست حضور یابد «خائن» و «مزدور» است.

به گزارش مشرق، همزمان با اعلام شرکت امارات و عربستان سعودی در نشست منامه که از سوی آمریکا در خصوص فلسطین تدارک دیده شده است، جنبش فتح شرکت کنندگان این نشست را «خائن» و «مزدور» دانست.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المیادین، در بیانیه جنبش فتح ضمن تحریم نشست «منامه» آمده است که کاخ سفید حقوق فلسطینیان را پایمال کرده و چیزی را که دارایی‌اش نیست به کسی که استحقاق آن را ندارد، بخشیده است.

بیشتر بخوانید:

مأموریت خطرناک مثلث خیانت عربی در ایستگاه منامه

این بیانیه می‌افزاید: هدف از نشست بحرین، اجبار فلسطینیان برای اجرای معامله‌ای ننگین از کانال اقتصادی است و مردم و رهبران قانونی فلسطین یکپارچه این معامله ننگین را رد کرده و همچنین دعوت آمریکا برای حضور در نشست بحرین را نمی‌پذیرند.

جنبش فتح در ادامه تأکید کرد که مسیر سیاسی بر مبنای قوانین بین‌المللی برای حل مسائل اقتصادی کافی است نه اینکه برعکس باشد.

در پایان این بیانیه آمده است که هر فلسطینی که در این نشست شرکت کند «خائن»، «مزدور» و «ترسو» است و جنبش فتح از همه اعراب و «دوستان» می‌خواهد که در این کنفرانس اقتصادی شرکت نکنند.

نشست اقتصادی بحرین به عنوان اولین گام در راستای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» قرار است طی روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیرماه) در منامه برگزار شود.

گروه‌های مختلف فلسطینی با برگزاری این کنفرانس مخالفت کرده‌اند و در همین ارتباط «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه گفت که درباره برگزاری این کنفرانس با فلسطینیان مشورت نشده است.

جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای به برگزاری نشست اقتصادی آتی در بحرین واکنش نشان داده و گفته است که این اقدام باعث تضییع بیشتر حقوق فلسطینیان می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    10 0
    ببین اشی که امریکا یرای فلسطینی ها پخته چقدر شور و نجس و کثیف است که جنبش فتح یاعرب های ناسیونالیست که نوکری امریکا و اسراییل را کرده هم صدایش در اومده است.
  • IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    14 0
    انروزی که یاسر عرفات با سادات و بگین ان امضای ننگین را کرد باید فکر این روزها را هم می کردید.وقتی مقاومت را رها کردید و پشت میز نشین شدید باید فکر می کردید که یکروز شما را به بز شیر دهی هم قبول نخواهند داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس