کد خبر 960923
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
ژاوی - السد و استقلال

نشستن روی نیمکت السد در دیدار برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، نخستین ماموریت بزرگ ژاوی بعد از خداحافظی از مستطیل سبز خواهد بود.

به گزارش مشرق، ژاوی هرناندز، اسطوره فراموش نشدنی دنیای فوتبال در دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس برای آخرین بار در مستطیل سبز به میدان رفت و برای همیشه کفش‌هایش را آویزان کرد. ژاوی به احتمال خیلی زیاد سرمربی فصل آینده تیم فوتبال السد خواهد بود. هر چند که هنوز چنین چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

ژاوی: به بارسلونا برگردم کچل می‌شوم!

روزنامه الرای قطر به نقل از آس نوشت که نخستین مأموریت ژاوی بعد از خداحافظی از مستطیل سبز، برگزاری اردو با السد در بارسلونا خواهد بود تا این تیم را آماده دیدار بزرگ برابر الدحیل در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کند.

تیم‌های فوتبال الدحیل و السد یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هشتم آگوست برگزار خواهند کرد و به نوشته آس ژاوی به زودی رسماً به عنوان سرمربی السد انتخاب می‌شود تا نخستین مأموریت بزرگ او نشستن روی نیمکت السد در دیدار برابر الدحیل باشد.

السد و الدحیل در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. السد قهرمانی در لیگ قطر را به دست آورد. این در حالی است که الدحیل هم قهرمان جام حذفی شد و هر دو تیم هم از گروه‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا به دور بعد صعود کردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
    0 0
    مگه قرار نبود دستیار کمک مربی تراکتور بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس