هادی رضوی - کراپ‌شده

شریعتمداری یکی از چهره‌های قدرتمند در دولت دوازدهم است، دامنه این قدرت آنقدر وسیع است که یکی از نمایندگان مجلس گفت: رئیس‌جمهور قدرت برکناری شریعتمداری را ندارد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی، از آن دست مدیرانی است که مثل سایر اصلاح‌طلبان با تیم استقبال از امام خمینی (ره) و همراهی خودرو ایشان، وارد کارزار مدیریتی شدند و چهل سال سمت‌های گوناگونی را تجربه می‌کند که اطلاعات آن در صفحات گوناگونی در فضای مجازی وجود دارد و قابل دسترسی است.

شریعتمداری یکی از چهره‌های قدرتمند در دولت دوازدهم است، دامنه این قدرت آنقدر وسیع است که «ابولفضل ترابی» عضو کمیسیون صنایع مجلس زمانی که او وزیر صنعت، مدت وتجارت (صمت) بود در گفت‌وگویی تاریخی گفت: رئیس‌جمهور قدرت برکناری شریعتمداری را ندارد. زمانی که حواشی مربوط به ورود خودروی خارجی توسط یکی از فعالان اصلاح طلب مطرح شد، شریعتمداری استعفا کرد و به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزیده شد. در صورتیکه پس از شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شد، افکار عمومی منتظر استیضاح او در صحن مجلس بودند.

بیشتر بخوانید:

سید هادی رضوی ۱۰۷ میلیارد تومان صرف عیش و نوش کرده است / متهم: داماد شریعتمداری‌ام نه نتانیاهو

این روزها دادگاه رسیدگی به اتهامات «داماد مشهور» این چهره قدرتمند، با خونسردی و آرامش توأم با لبخند هادی رضوی دنبال می‌شود. «سیدهادی رضوی» و «احسان دلاویز» دو نفر از تسهیلات گیرندگان بانک سرمایه و ۲۹ نفر از مدیران وقت این بانک در این دادگاه محاکمه می‌شوند. قاضی اسداله مسعودی مقام گفته است: متهم رضوی بیش از ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات از بانک سرمایه دریافت کرده است. بر اساس کیفرخواست، اتهام هادی رضوی اخلال در نظام اقتصادی با اخذ تسهیلات بانکی از طریق نامشروع است.

بیشتر بخوانید:

فیلم / متهم پرونده بانک سرمایه با این ۳ سوال تبرئه می‌شود؟

نام «سید محمدهادی رضوی» داماد محمد شریعتمداری با تولید و انتشار سریال “شهرزاد” بر سر زبان‌ها افتاد. بسیاری اعتقاد داشتند تیم امامی – رضوی بزودی عرصه سینما و تولیدات شبکه نمایش را قبضه و در چنته خودشان خواهند گرفت. هادی رضوی سرمایه‌گذار فصل اول سریال «شهرزاد» است. رضوی نقش تعیین کننده‌ای در ساخت و تهیه سریال «شاهگوش» داشت، اما ترجیح داد در سایه بماند و به جای او نام سید محمد امامی به عنوان تهیه‌کننده این سریال در تیتراژ فیلم آمده بود. البته که در “شهرزاد” نیز نام محمد امامی به عنوان تهیه کننده آمده است و احتمالاً چون رضوی نمی‌توانسته در همان اولین حضور نامش را به عنوان تهیه کننده بیاورد در فهرست عوامل فیلم نامش به عنوان سرمایه گذار آمده است.

بیشتر بخوانید:

۳ سوال نماینده دادستان از سیدهادی رضوی

قهرمانی (نماینده دادستان) در نخستین جلسه از دادگاه رضوی گفت: نقش آقای امامی و رضوی پاسکاری بین وی و آقای امامی برای غارت بانک به این شکل است که آقای رضوی از بانک مصوبه می‌گیرد و وثیقه ایشان ۳۰ درصد تعیین می‌شود که در ادامه به بانک سرمایه نامه می‌زند و می‌گوید که جای وثیقه از من پول بگیرید. رضوی تسهیلات را دریافت و تبدیل به ملک و ماشین کرده است.

در این زمان آقای امامی ورود می‌کند و جای وثیقه را پُر می‌کند و ایشان تسهیلات را دریافت و تبدیل به ملک و ماشین کرد. رضوی وقتی پول را به آقای امامی پس می‌دادند پول را به شرکت‌های کارتن خواب می‌ریختند. شرکت گلگون تجارت جهان که مربوط به یک جوان یتیم است با اسم آن ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات گرفتند و قرار بود که ۵ میلیون تومان به او بدهند که آن ۵ میلیون تومان را هم ندادند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات متهم درباره "اروپاگردی با خانمِ منشی! " / گلایه‌های رضوی از قاضی و رسانه‌ها

قهرمانی با بیان اینکه ۱۰۷ میلیارد ضمانت‌نامه از بانک می‌گیرد اما ریالی به شرکت امور دام نمی‌دهد گفت: رضوی در حالی اعلام کرده که من بازرگان هستم اما سرمایه گذاری در امور دیگر داشته است. متهم به همراه دلاویز و امامی ملکی به متراژ ۷۸ هزار متر در نوشهر خریداری می‌کند که این مرکز ویلای لوکس برای هر سه نفرشان بوده است و باید گفت متهم در اینجا سرمایه گذاری کرده است.

وی به امور دیگر سرمایه‌گذاری رضوی اشاره کرد و گفت: متهم همچنین ملکی به مساحت ۴۵۶ متر در خیابان آفریقا و ۵ طبقه در خیابان احمد قصیر خریداری می‌کند. وی همچنین به نام منشی اش یک ملک رهن کرده و بی‌ام‌و می‌خرد و همچنین ملکی از محمد امامی برای خود در خیابان فرشته می‌خرند. وی همچنین بنز اس ۵۰۰ را هم خریداری می کرده است البته باید گفت همه این خودروها را با هم داشته است چراکه خبرهایی هست که با تشریفات در خیابان‌ها تردد می‌کرد؛ سوزوکی تویوتا بنز و مازراتی. همچنین موتوری با نام ام وی آگوستا داشته که قیمت آن به اندازه ۱۰ پراید ۵۰ میلیون تومانی بوده است‌.

بیشتر بخوانید:

سید هادی رضوی ۱۰۷ میلیارد تومان صرف عیش و نوش کرده است / متهم: داماد شریعتمداری‌ام نه نتانیاهو

تسهیلات هادی رضوی در گردش نبوده است بلکه برای گردش بوده است به طوری که لیست سفرهای خارجی بعد از اخذ ضمانتنامه حدود ۵۰ کشور را شامل شده است که از جمله آنها ایتالیا، آلمان و اتریش امارات عراق و غیره بوده است. وی در ادامه با اشاره به اینکه مبلغ قابل توجهی از پول‌ها را برای سریال شهرزاد اختصاص داده‌اند، گفت: رضوی در پاسخ بازپرس مبنی بر اینکه پول‌ها را چه کار کرده است، گفته که آنها را صرف خرید وثیقه‌ها، بازپرداخت تسهیلات، هزینه‌های جواز، سرمایه‌گذاری ۷.۵ میلیاردی در شهرزاد و سرمایه‌گذاری ۹۰ درصدی در فیلم کمدی بی‌حساب کرده است.

در التهابات برگزاری دادگاه آرامش خاطری که در چهره رضوی دیده می‌شود و لبخندی که او بر لب دارد، با رفتارشناسی یک متهم اخلال در نظام بانکی همخوانی ندارد. پرونده رضوی در حال پیگیری است، اما در التهابات برگزاری دادگاه، آرامش خاطری که در چهره رضوی دیده می‌شود و لبخندی که او بر لب دارد، با رفتارشناسی یک متهم اخلال در نظام بانکی همخوانی ندارد. این آرامش در میان خانواده آقای شریعتمداری، یک الگوی رفتاری است. در حالی که که کشور در جدال اقتصادی با آمریکا قرار دارد، آقای شریعتمداری کدام افق بلند مدتی را دروزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای نبرد اقتصادی دولت درنظر گرفته‌اند؟ اگر از ایشان چنین سوالی پرسیده شود، پاسخ ایشان هر چه که باشد توأم با یک خونسردی، آرامش و طمانینه و در نهایت یک لبخند خواهد بود. این آرامش در چهره و صورت فرزند هنرمند آقای شریعتمداری دیده می‌شود. به هر حال بذری که هادی رضوی در عرصه هنر پاشیده است، باید ثمره و محصولی داشته باشد که این ثمره و محصول امیر شریعت فرزند جناب آقای شریعتمداری است که با تهیه‌کنندگی هادی رضوی، به سرعت پله‌های ترقی را درنوردید و پیشرفت او در عرصه بازیگری اوج گرفت. این آرامش موروثی و خانوادگی و اغلب توأم با لبخند را می‌توان در صفحه اینستاگرام امیر شریعت در ابعاد تازه‌ای بررسی کرد. {صفحه اینستاگرام امیر شریعت اینجا}

امیر شریعت نخستین حضور سینمایی خود را در فیلم جاودانگی تجربه کرد و این مسئله از ویژگی‌های آقازاده‌های سینماست که بشدت به حوزه هنر، مخصوصاً سینما علاقه‌مند هستند.

بیشتر بخوانید:

آیا همکاران سینمایی محمد امامی مبالغ دریافتی را بازپس خواهند داد؟

فانتزی‌های آقازاده پایانی ندارد و فقط حضور در سینما و ایستادن در کنار چهره‌های مشهور سینماست که عطش هنری آنان را سیراب می‌کند.

اغلب آقازاده‌هایی مثل امیر شریعت، غیر از تحصیلات آکادمیک، دانش آموخته مکتب «آیت‌الله» هستند. ایشان در صفحه مجازی خود می‌نویسد که در بیستم تیرماه نود و پنج در کلاس تاریخ و سینمای «آیت‌الله» در زنگ آغازین حضور داشته و در محضر ایشان واحد درسی ماندلا شناسی را پشت سر گذاشته‌اند و این مهم موید این است که کلاس درس امیرکبیرشناسی در مکتب «آیت‌الله» به واحد ماندلاشناسی تغییر هویت داده بود و آقازاده‌های معاصر فارغ التحصیل مکتب ماندلای «آیت الله» هستند.

چرا معلم هنر و تاریخ اغلب آقازاده‌ها حضرت آیت الله است؟

امیر شریعت در این پست از سرکوب رویاهایش می‌نویسد و قول می‌دهد چاقویی در رؤیای سایرین فرو نکند.

پرسشی در این مجال می‌توان مطرح کرد، چه تناسبی میان اندیشه این آقازاده هنردوست و ماندلا وجود دارد؟ آیا امیر شریعت یکبار از پدر همیشه در صحنه‌اش (عرصه قدرت سیاسی) این سوال را مطرح کرده است که پدر عزیز و مهربانم، شمایی که زمینه را برای من، همسر و فرزندم فراهم کرده‌ای که بتوانم در عرصه هنر خودم را بیازمایم و دغدغه اقتصادی نداشته باشم، آیا در این چهل سال بازیگر صحنه سیاسی بوده‌ای، یک روز در کالبد کسی مثل ماندلا زیسته‌ای؟ یک روز مثل نلسون ماندلا به فکر مردم سرزمین خودت بوده‌ای؟ تلقی آقازاده‌ها درباره نلسون ماندلا، حضور در کنار کارگردان مستندی به همین نام و عکس داشتن با مهتاب کرامتی است.

وقتی آقازاده شریعمتداری استادش آیت‌الله است، کنش عملگرایانه‌اش در مورد شناخت ماندلا به یک عکس در کنار مهتاب کرامتی خلاصه می‌شود.

مردم عادی وقتی احسان علیخانی را در محافل عمومی می‌بینند برای سلفی گرفتن با علیخانی با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند. اما مجری مشهور تلویزیون که در قاب تلویزیون با مردم دردمند دیده می‌شود، در خصوصی، با امیر شریعت، آقازاده محمد شریعتمداری به کنسرت می‌رود و او را در کنار خودش می‌نشاند و اجازه می‌دهد که از لحظات احساسی احسان در کنسرت مهدی یراحی فیلم بگیرد و حتی این اجازه را دارد که این فیلم را با بقیه به اشتراک بگذارد و در نهایت با خواننده کنسرت عکس بگیرد.

به این تصاویر می‌تواند استناد کرد که آقازاده‌ها در قلب همه هنرمندان سینما و سیما جای دارند. به همین دلیل است که وقتی که برنامه ماه عسل در نمایشگاه بین‌المللی ضبط خود را دنبال می‌کند کلیه امکانات نمایشگاه در اختیار تیم سازنده ماه عسل قرار می‌گیرد و شما در لحظه تعجب خواهید کرد که فضای به این بزرگی در نمایشگاه بین‌المللی چگونه در اختیار تیم ماه عسل قرار می‌گیرد؟ دلیلش واضح و روشن است، چون آقازاده شریعتمداری هوادار احسان علیخانی است و با علیخانی می‌تواند در ردیف اول کنسرت بنشیند.

به هر حال امیر شریعت در چند سکانس بدون تأثیر در فیلم‌های کارگردانی شده مهدی فرد قادری حضور داشته و باید مسیر بازیگری برایش هموار بشود. شعار عمده صفحه مجازی او این است که به " رویاهای هم احترام بذاریم" و رویاهای او نیز با پول بانک سرمایه محقق خواهد شد و استاد "حسن فتحی" که می‌گویند که در انتخاب بازیگر سخت‌گیرند، حرف کارفرمایشان را گوش می‌دهند و امیر شریعت را به سریال شهرزاد می‌آورند.

امیر شریعت در سریال شهرزاد

پسر کو نشان ندارد از پدر؛ امیر شریعت استعداد هنری‌اش به اندازه استعداد سیاسی پدر است و در سکانسی که درسریال شهرزاد تیر می‌خورد، د رباره تمرین تیر خوردن چنان می‌نویسند که گویی جان وین در جستجوگران تیرخورده است و «لیبرتی والانس» در این صحنه قرار است روی زمین بیفتد. تنها پسر وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی در این پست می‌نویسد: تمرین تیر خوردن خیلی رویایی بود. اتفاقی که هر روز دارد میفته، شلیک گلوله‌های نارفیقی که قلب رو سوراخ می‌کنه ولی تو همش سعی می‌کنی روی پاهات بایستی، نمیخوای زمین بخوری، همش رؤیا می‌کنی که بالخره یکی هستهمونلحظه است که باید به تنها رفیقت به خدا پناه ببری و حتی وقتی زمین بخوری...

با توجه به گزینه ماندلاشناختی آقازاده وزیر و این پست‌های جانانه و حضور در صحنه نبرد سریال شهرزاد، باید از مردمی هم یاد کرد که هر روز به دلیل ماندلا نبودن وزیر، تیرهای اقتصادی فراوانی به قلبشان اصابت می‌کنند و قلبشان سوراخ می‌شود و نمی‌توانند روی زمین بایستند و کسی هم نیست که دستشان را بگیرد.

اگر امیر شریعت در صحنه تیراندازی سریال شهرزاد روی زمین می‌افتد شخصی مثل هادی رضوی با جیب‌هایی لبریز از پول‌های بانک سرمایه هست که دست او را بگیرد، چون داماد خانواده است اما دست مردم سیستان، پلدختر و سر پل ذهاب و استان‌ها سیل و زلزله‌زده و … را چه کسی خواهد گرفت. به واسطه حضور این آقازاده، افراد سیاسی بسیار مشهور سر صحنه سریال شهرزاد ظاهر می‌شدند، اما سر صحنه مناطق سیل زده جنوب چه کسانی حاضر می‌شد؟

امیر شریعت فرزند محمد شریعمتداری وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی سر صحنه سریال شهرزاد در حال تیرخوردن

میان نویسی کردن در کنار تصاویر شهرزاد در کنار چنین تصویری بازتابی از کدام رویداد امروزی است. آیا آن کسی نقاب بر چهره دارد امیر شریعت است یا هادی رضوی؟ امیر شریعت نقش هادی رضوی را در این سریال معروف بازی می‌کند؟ در واقع مردم هادی رضوی مرد مسلحی می‌بیند که اسلحه در مقابل دلیجان بانک سرمایه گرفته است و با پول‌های این دلیجان، سریال شهرزاد را ساخته‌اند؟ آیا رویایی که امیر شریعت در آن غرق شده، با پول دلیجان سرقت شده ساخته شده است؟

بیشتر بخوانید:

داماد شریعتمداری در جلسه با مدیران بانکی چه می‌کند؟ +عکس

دیدار محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی به همراه دامادش هادی رضوی با مدیران بانک‌ها

گاهی نیاز برای بردن دلیجان بانک سرمایه نیازی به اسلحه نیست. «دامادزادگی» پس از آقازاداگی می‌تواند کاربردی‌ترین سلاح ممکن باشد، در این صورت نقابدار به جای اینکه به سراغ بانک‌ها بروند، بانک‌ها به سراغش خواهند آمد.

سمت راست پدر دماوندی در حال بوسیدن دست بزرگ آقا (سریال شهرزاد) - سمت چپ هادی رضوی در کنار اساتیدی همچون شریعتمداری و حسین فریدون

البته یکی از مخاطبان صفحه مجازی امیر شریعت در مورد موقعیت او در سریال شهرزاد می‌نویسد: "بابای آدم وزیر باشه، دومادشون تهیه کننده سریال، تصور نمی‌کنم لزوماً احتیاج به استعداد باشه، برای گرفتن نقش. حالا باید پرسید که حسن فتحی کار سختی برای پیدا امیرشریعت داشته یا امیر شریعت با تلاشی وصف ناشدنی توانسته در سریال شهرزاد نقشی برای خودش دست و پا کند و البته نباید کارکرد بانک سرمایه را در این فرآیند نادیده گرفت. به همین دلیل امیر شریعت اعتراف می‌کند بازیگری برای او کار آسانی است.

البته حضور در سریال شهرزاد بدون هیچ آموزش بازیگری اتفاق نیفتده است و جناب فتحی عالیجناب امیر شریعت را قبل و بعد از سریال شهرزاد به شدت آموزش داده‌اند.

چنین زندگی آزادانه‌ای و غوطه ور شدن در میان هنرمندان بدون آنکه دغدغه مالی داشته باشی را امیر شریعت در صفحات مجازی نشان می‌دهد و رصد واکنش‌ها در اینستاگرام نشان می‌دهد، تفاوت‌های فاحش زیستی یک آقازاده، به پای کلیت نظام جمهوری اسلامی نوشته می‌شود و به خاطر چنین افرادی، مردم تصور می‌کنند، چنین تفاوت‌هایی زاییده بدنه و تفکر حاکمیتی است.

هیچ روزی نیست که صفحه اینستاگرام امیر شریعت را باز کنید و در پای آن ناسزایی نوشته نشده باشد و گاهی خشم کامنتی مردم نسبت به چنین آقازاده‌هایی اوج می‌گیرد و تبدیل به خشونت علیه حاکمیت می‌شود. یکی از مهمترین کارهایی که در ابعاد بزرگ حاکمیت باید از طریق رسانه ملی انجام دهد این است که مشی خود را از چنین افرادی جدا کند. آیا کسانی که سال ۱۳۸۸ برای ابطال انتخابات به خیابان‌ها آمدند هدفشان رسیدن میرحسین موسوی به قدرت بود؟

شب تولد امیر شریعت در کنار رئیس دولت اصلاحات

اگر موسوی سال ۱۳۸۸ به قدرت می‌رسید و کابینه فعلی دولت اعتدال ۱۳۸۸ بر سرکار می‌آمد و در این فرآیند، روند برقراری حقوق‌های نجومی، ساختن سریال شهرزاد، به مجلس رفتن دختر صفدر حسینی و بازیگر شدن امیر شریعت سرعت بیشتری به خودش می‌گرفت و سال ۸۸ روزهای پرآشوبی بود چون پدران این طیف مدتی به مرخصی ۴ ساله رفتند.

وقتی امیر شریعت در پست‌های متنوعی، روابط عمومی سطح بالای خود را با سینماگران به رخ مخاطبانش در فضای مجازی می‌کشد یکی از همین مخاطبان با لحن اندوهناکی می‌گوید: " کاش من هم پدری مثل پدر تو داشتم." ۹۶ درصد جامعه وقتی فضای مجازی را رصد می‌کنند غبطه می‌خورند که ای‌کاش چنین پدرانی داشتند. یکی از کاندیداهای انتخاباتی در انتخابات ۱۳۹۶ از کاهش جدی پدرانی با این موقعیت سخن به زبان می‌آورد و رسانه‌های وابسته به چنین پدرانی به دلیل همین دائماً علیه او استدلال می‌کردند.

حضور امیر شریعت در خیریه

نکته جالب در مشی آقازادگی، غیر از یک و نصفی فیلم بازی کردن، نشستن در مکتب آیت‌الله و آموزش طریقت سیاسی و سینمایی است. بنا بر همان سنت‌های آموزش داده شده، سریالی با پول بانک سرمایه ساخته می‌شود و آقازاده در فیلم دامادزاده بازی می‌کند و در نهایت این استعداد خاص عرصه بازیگری در مراسم خیریه هم شرکت و حضور در آن را به دیگران توصیه می‌کند. او تمام دستمزد دریافتی‌های از مسیر هنر را به خیریه واگذار می‌کند. این مهمترین شاخصه اصلاح‌طلبانی است که در یک محدوده اقتصادی عالی زندگی می‌کنند و از تمامی روابط شکل گرفته درآمد کسب کرده و در نهایت اندکی هم به ۸۱ میلیون ایرانی مستضف در خیریه‌های مختلف صدقه خواهد رسید.

با یکی و نصفی فیلمی که امیر شریعت بازی کرده است او در پشتی اشاره می‌کند، شاید اینجا خانه من باشد، خانه سینما. با همین کارنامه یک و نصفی، در خانه سینما آرام بگیری و به عنوان هنرمند به دیدار با رئیس جمهور مشرف شوی. نکته قابل توجه این است که انجمن بازیگران خانه سینما، در زمان مذکور که هنرمندان با رئیس جمهور دیدار کردند و ایوبی در جلوی تصویر حضور دارد، هیچ کارت عضویتی تا این زمان برای او صادر نشده است و حضور او در دیدار با رئیس جمهور از کانال صنفی و سینمایی نبوده است.
 

امیر شریعت بازیگر سریال شهرزاد و فرزند محمد شریعمتداری در میان چهره‌های سرشناس و قدرتمند سینما و هنر در دیدار با رئیس جمهور

او آنقدر چهره محبوب و دوست‌داشتنی است حتی زمانی که در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کند، چهره‌های سرشنای در تمامی زمینه‌ها او را تنها نمی‌گذارند تا زمینه دلگرمی‌اش را در پیاده‌روی اربعین فراهم کنند.

اغلب هنرمندان مشغول محبت کردن به آقازاده عزیز آقای شریعتمداری هستند و به او حسابی محبت می‌کنند تا حدی که از خاطرش پاک نشود و به رویاهای او بسیار احترام می‌گذراند.

این تصاویر را باید با دقت بیشتری بررسی کرد. هزاران آقازاده مثل امیر شریعت نام خانوادگی خود را تغییر داده‌اند و غرق در رویاهایی پیچیده‌تر از سینما هستند و رصد، بررسی زندگی و زیست آنان، سخنان تلخ آن مرد عرصه سیاست را در ذهن متبادر می‌کند که کلیه امکانات این کشور در اختیار ۴ درصد از مردم قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 121
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 65
  • من IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    156 1
    فقط متاسفم تاریخ در آینده می نویسد
    • جبهه اصلاحات IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      5 207
      درود بر استاد هادی رضایی ، این بزرگ مرد شریف تاریخ ایران ، درود بر این میلیاردر جوان خود ساخته .
    • جبهه اصلاحات IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      21 7
      اشتباه املایی را اصلاح کنید : هادی رضوی نه رضایی . با تشکر .
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      75 12
      "مثل سایر اصلاح‌طلبان با تیم استقبال از امام خمینی (ره) و همراهی خودرو ایشان، وارد کارزار مدیریتی شدند و چهل سال سمت‌های گوناگونی را تجربه می‌کند" مشرق جان، یه جوری نوشتی، انگار اصولگرایان، از قافله همراهی خودرو عقب موندند و پستی بهشون نرسیده. ببخشید، یادم نبود که برادر محسن رفیق دوست، راننده بودند، نه همراه.
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      26 1
      سوال: آیا شریعتمداری هم در حلقه انجمن حجتیه ای های دولت روحانی است؟
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      48 5
      به نظرم جبهه اصلاحات کلا از نظر روانی مشکل داره
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      33 1
      واقعا جای تاسفه اینها آقا زاده که هیچ کمتر از اون هم نیستند آقا زاده و آقاها حججی ها هستند یه چیز رو خیلی در این مدت عمرم دیدم اونم " رسوا شدن کسانی است که نون و نمک ولایت و شهدا رو خوردن و نمک دون شکستند" خدا عاقبتمون رو ختم به خیر کنه انشاالله
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      4 11
      اقایون یاد بگیرید پشت سر اموات و رفتگان بدگویی نکنید حتی روایت هم داریم.شمارا چه شده
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      27 4
      زنده باد مشرق نیوز. درود بر شرفتان ای رهروان عمارها و ابازذرها که اینقدر صریح صحبت می کنید. در این ایام پربرکت حق یارتان.
    • SE ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      23 1
      در تاریخ در آینده می نویسند که محمد شریعتمداری می اندیشید که همه بردند و خوردن و حالش را بردند چرا در این میان پسرک نازنین من باید قربانی شو عدالت بشود
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
      4 3
      در پاسخ به جبهه اصلاحات باید کاملاً درست میگوید چرا که اصولاً فاسد مدافع فاسداست و این یعنی اینکه جبهه اصلاحات خود بنیانگذار فساد است و باید هم تقدیر کند.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    56 7
    در عکس اول اونی که کنار داماد پاک شریعتمداری ایستاده و با نیش باز دارن ترانه علیدوستی رو نگاه میکنن داره بهش میگه : اینهمه تو سریال شهرزاد پول خرج کردی . میخوای با اینم مثل منشیت بری اروپاگردی ؟
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    43 86
    این مملکت فقط وفقط یکی مثل رضاخان می خواهدمثل خلخالی و یا قالیباف
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      19 0
      این مملکت فقط و فقط، متخصص می خواد نه آدم هایی که به زیبایی، در سه خط اول این خبر، توصیف شدند. اونایی که 40 سال پیش، دور خودرو بودند، هنوز، مدیرند. داماد و بچه ها و رفقاشون هم با همون ظاهر و اداها، سر سفره نشستند.
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      8 5
      قالیباف گفت اهل برخورد نیست! زمانی که شهردار بود این را گفت بزرگوار!
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    64 1
    هر جای دنیا بود دولت استعفا میکرد .
    • NL ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
      5 0
      همین که لباس مثل بقیه تنش نکردن، همین که ریش و ادابازی مذهبی نمایش رو تموم نکردن خودش عمق فاجعه است
    • US ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
      4 5
      شما بازنده های انتخابات هنوز امیدتون به استعفا یا کودتاست ولی تا 1400 باید اب خنک بخورید
  • رحمن IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    3 68
    خوب برادر تمام مطالبی که نوشتید دال بر بیگناهی وی نوشتید و نه دلیل محکمه پسند ..دمت گرم خودت کارگذار شریعتمداری هستی...باید طرف لبخند بزند
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      9 0
      خوبی؟اینارو بیگناهی حساب میکنی شما؟خخخخ
  • وحید IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    55 0
    خدا وکیلی اگر این قبیل افراد در یک کشور دیگر هم بودند با این دامنۀ فساد اقتصادی، همینطور راستْ راست راه می‌رفتند و به ریشِ من و شما می‌خندیدند؟
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    26 0
    افسوس که این جماعت مهره مار دارند و ملت را فریب می دهند
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    60 0
    مرگ بر قارون های این دوران
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    36 3
    علی برکت الله
  • حسین IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    23 0
    دلم بحال خانواده شهدا و جانبازان و تمام زحمت کشان این مرز و بوم می سوزد.کاش خدا خودش مستقیم دست بکار شود.گریه واقعی
  • جبهه اصلاحات IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    0 77
    درود بر استاد هادی رضایی ، این بزرگ مرد شریف تاریخ ایران ، درود بر این میلیاردر جوان خود ساخته .
    • جبهه اصلاحات IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      2 18
      ویرایش : * : هادی رضوی ، درود بر جبهه به حق و جاوید اصلاحات .
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      13 0
      بدبخت!!ده بار این کامنت رو نوشتی!!اول اسم یارو رو بفهم ،بعد بنویسش!!هادی رضوی نه هادی رضایی؟؟؟!!! مجیییییییییییید!! ..فهمممم شدی؟
    • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      5 0
      خود ساخته؟؟؟ با پول بیت المال خودش را که نه، برای خودش سرزمین ساخته!!
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    18 2
    ما شهيد داديم ما خون داديم ما جانباز داديم ما جانباز شيميايي داديم...........اينم نتيجه ش يه عده شدن ژن برتر دارن حالشو ميبرن... مثلا قرار بود از خون شهدا صيانت كنن
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    22 1
    ایشون حتی اگر دخالتی در اختلاس نداشته باید پدرزن محترمشون پاسخگو باشن چرا لابی می کرده
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    10 0
    ابرمرد عرصه سیاست رو خوب اومدی اون آخر!!
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    9 0
    به قول ما لر ها: مال نیخود دل بی رحم!!! یعنی مالی که مال خودت نیست هرطور دوس داری خرجش میکنی و اصلا هم برات مهم نست!!!!
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    28 2
    غرب گدایان در لجن زار زندگی می‌کنند!
  • مختار IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    17 30
    فساد همه جا رو گرفته من دیگه امیدی برای بهبود وضعیت ندارم
  • محمد ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    22 7
    واویلا ، ریشه کن کردن اینها یک انقلاب می خواهد. بیچاره مردم.
  • م IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    3 9
    چی بگم منتشر کنی دیکتاتور.... این چیزها رو چرا نوشتی... با دونستن این مطالب چی به من میرسه.....
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    21 0
    تف به این تبعیض و رانت
  • ناشناس IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    10 1
    همه فاسد هستین چون از فیلترهای هفتگانه می گذرین و سرسپردگی و وفاداری شما تا ثابت نگردد نمی توانید رشد کنید ای مردم یه کوچولو فکر کنید و بفهمید و وارد بازی نشید
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    3 0
    قابل تاسف است. وای بر ما
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    17 4
    قلب انسان خون ميشود!حالا دليل منحرف خواندن احمدي نژاد را از زبان ايت الله غرق شده ميشه فهميد!درست است احمدي نژاد منحرف بود چون هشت سال گنداب زندگي اين زالو ها و كرم هاي كثيف را خشك كرده بود!چون با اين جماعت پالوده نخورد!چون داغ رانت و رانت خواري را هشت سال بر دلشان گذاشت! درود بر دكتر محمود احمدي نژاد
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
      0 1
      احمدینژاد خودش دو هیچ از اینا جلوئه!!
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    7 1
    قلب انسان خون ميشود!حالا دليل منحرف خواندن احمدي نژاد را از زبان ايت الله غرق شده ميشه فهميد!درست است احمدي نژاد منحرف بود چون هشت سال گنداب زندگي اين زالو ها و كرم هاي كثيف را خشك كرده بود!چون با اين جماعت پالوده نخورد!چون داغ رانت و رانت خواري را هشت سال بر دلشان گذاشت! درود بر دكتر محمود احمدي نژاد
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    4 9
    مشرق فکر نکن این فسادها که علنی میکنی فقط به ضرر حزب مخالفته مردم اینها را پای همتون می نویسند بالاخره شماها با اون سازمان عریض و طویل ریشه کرده در تمام بخش ها و ادارات اگر خبر نداشتید که حیف بودجه مملکت اگر خبر داشتید که شریک جرمید
  • ناشناس IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    15 1
    شریعتمداری تنها وزیری نیست که روحانی توان جابجاییش را ندارد.!!! واقعا مغز انسان آژیر میکشد. از کمیته استقبال از امام تا داشتن داماد و فرزندی اینچنینی !!! به کجا چنین شتابان ؟ آدم یاد کتاب قلعه حیوانات جرج ارول می افتد. واقعا این انقلابیون دو جناح با مردم و کشور چه میکنند ؟ اتفاقا همه آنهایی که دم از وجود 4درصدی ها میزنند خودشان جزو 4درصدی ها هستند .اینها فردا دلشان میخواهد لیدر مردم در مقابل آمریکا باشند و انتظار دارند مردم به حرف آنها به جنگ آمریکا بروند آنهم بدون آقا زاده هاشان.
  • بهداد IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    16 0
    واقعا به این نکته پی بردم که اصالت با ریش و پشم نمیشه... تا کی عوامفریبی می کنید... یه مشت دله دزد این مملکت رو به تاراج بردند، کاری با ایران کردند که اسکندر و چنگیز با ایران نکرد.
    • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      3 0
      لایک
    • IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
      1 3
      الان دولت دست لیبرالهاست نه مذهبیها. خودشون ریا میکنن بعد حمله میکنن به مذهبیهای واقعی.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    10 0
    تمرین تیر خوردن خیلی رویایی بود. اتفاقی که هر روز دارد میفته، شلیک گلوله‌های نارفیقی که قلب رو سوراخ می‌کنه؟ ....... خب وقتی پدر نازنین تو از این سکو به آن سکوی مدیریتی پرش میکنه! و با مدیریت سوپر رؤیایی باتفاق همپالکی هایش،مردم و معیشت آنها را به رگبار گلوله می بندند، و رؤیایِ یه زندگی ساده آنها را آبکش میکنند/تو گل پسر حق داری رؤیا پردازی بکنی و سرخوش باشی! ادامه بده چون مفهوم شریعتِ نهفته در ذهن خانواده شما و رفقای پدرت،متعالی تر از باقی جماعت است...........!
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      0 0
      خدا ازش نگذرد
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    8 0
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ ﴿۱﴾ بريده باد دو دست ابولهب و مرگ بر او باد (۱) مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا كَسَبَ ﴿۲﴾ دارايى او و آنچه اندوخت‏ سودش نكرد (۲) سَيَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ ﴿۳﴾ بزودى در آتشى پرزبانه درآيد (۳) وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ ﴿۴﴾ و زنش آن هيمه‏ كش [آتش فروز] (۴) فِي جِيدِهَا حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ﴿۵﴾ بر گردنش طنابى از ليف خرماست (۵)
  • حسن IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    3 5
    چرا متنها رو شبیه انشا بچه دبیرستانی ها می نویسید؟! درسته میخواید از پیج اینستاگرام تا وام‌میلیاردی متهم رو‌بهم ربط بدید ولی حداقل دو تا نویسنده درست و حسابی بیارین همین‌رو خوب از کار دربیاره!
  • H2 IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    10 0
    فاصله مان با عهد قجری چقدر است؟
  • علی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    8 0
    ا بی عرضگی ماست که بر ماست
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    9 1
    همه جا رد پای ایت الله هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    40 8
    فساد سیستماتیک . هر چقدر هم انکار کنید مردم این فساد را در تمام دوایر دولتی و حکومتی و نظامی با چشم خودشون می بینند
    • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      4 6
      فساد سیستماتیک درمان ندارد مگر اینکه نظام ساقط شود در حالی که فساد در ایران با نابودی تفکر لیبرالیستی ریشه کن می شود.
  • معلم مدرسه IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    12 0
    باپول مامعلمها به آرزوهای عاروق سرسیریشان می رسند من معلم، پول ندارم دندان‌هایم رادرست کنم، که شبانه روزا در به خودم نپیچم
  • هموطن IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    5 0
    چقدر خوبه برای بقیه نیز همچین پرونده هایی بروید
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    10 0
    اگز دولت این کار را نمی تواند بکند از قدرت خداوند بر می آید همانگونه که با پول پرستان و زر اندوزان متکبر و دزدان بیت المال پیشین آوردهمانند قارو ن « فخََسَفْنَا بِهِ وَ بِدَارِهِ الْأَرْضَ فَمَا كَانَ لَهُ مِن فِئَةٍ يَنْصُرُونَهُ مِن دُونِ اللَّهِ وَ مَا كاَنَ مِنَ الْمُنتَصِرِين ‏» [18] «سپس ما، او و خانه اش را در زمین فرو بردیم و گروهی نداشت که او را در برابر عذاب الهی یاری کنند و خود نیز نمی توانست خویشتن را یاری دهد.»
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    8 0
    خواهش میکنیم واژه آقا را به رانت خواران خائنان ونجومی بگیران فاسد ندهید ازکوزه همان برون تراود که در اوست!
  • رضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    16 0
    بمیرم برات وطنم
  • علی IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    5 0
    با سلام افراد عادی اگر وامی بگیرن با چند تا ضمانت و اگردو روز دیر کنن جریمه هم میشن ولی برای اینگونه افراد دیر کرد و جریمه وحتی سودش را نیز می بخشن و فقط اصل پول را شاید از اینها بگیرن
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    8 1
    جناب اقاي رييسي بسم الله شروع كن دست اين غارتگران را از بازو قطع كن بالاخره از يه جايي بايد شروع بشه شريعتمداري ازاولش هم معلوم بود چكاره است رنگ رخسار ببين اين اقا درد گرسنگي ميدونه چيه
  • ایرانی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    6 0
    هر روز از باغ بری میرسد. تازه تز از تازه تری میرسد.
    • سهراب IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      1 0
      مجید جان! هردم از این باغ بری می رسد ......
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    4 1
    عبیدا لله بن عمر وقتی خاندان هرمزان را کشت ، امیر مومنان می فرمود باید عبیدالله الله قصاص شود امام عثمان می گفت دیروز پدرش را کشتید امروز فرزند را می خواهید بکشید حضرت فرمود : هر کجا گیرش بیاورم قصاصش می کنم عبیدالله از ترس حضرت فرار کرد رفت شما ولی دنیا به او وفا نکرد در جنگ صفین کشته شد. خوب اینها یعنی این که همیشه عثمانی هست وعلی بن ابی طالبی هست . آیا تمام اموال عثمان به اندازه این مبلغی می شد که فقط داماد شریعمتداری از بیت المال حیف و میل کرده است ؟؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      0 0
      خوش به حالت خیلی خوشبختی
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    26 2
    اون بالاها چه خبره
    • احمد IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      2 0
      نوکیسه بیشتر شامل حالشان است تا
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      18 4
      خبری نیست فقط جوانگرایی هست
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    5 0
    مثل کامنت بالا فقط میشه گفت بمیرم برات وطنم
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    2 0
    بذار فحش بدم بلکه دلم خنک شه؟
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    4 8
    ریششو بزنید
  • NL ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    2 0
    همیشه همینجوریه یا ارثیه یا ژنتیکی تریبون شب قدر هر سال مشهد ارثیه گروههای سیاسی مخصوصا دیشب فقط میگه خدایا خودمون و زن و بچه هامون بقیه آدمهای دنیا اصلا حساب نمیشن خوبه امام رضا کافرا رو هم راه داده
  • ایرانی US ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    5 0
    فقط اعدام، برای مفسد اقتصادی
  • ناشناس IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    0 2
    در تصویر اول بالای عکس ترانه علیدوستی و نیشخند این آقایون عکس دو بنیانگذار این سیستم هم وجود دارد و این جای تامل و تفکر داره البته اگه فکر و مغزی در سر وجود داشته باشه
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      3 1
      پس الان محاکمه این یارو رضوی و افشای این مسایل در کدام سیستم داره اتفاق میافتد؟ چرا روزی که ان مغروق رای ملت به خادمشان را بر نتافت و با بهانه محکم!!!!داماد فلان جا و بریزید تو خیابون تهران را به اتش کشید همین شما نامرد ها از انها حمایت کردید و در اتششان بنزین ریختید ای دروغگویان منافق پس الان 40 سال است امریکای وحشی ادمکش با کدام سیستم در حال جنگ است و شما نامردها گرای تحریم میدهید؟ای نفوذیهای بیوجدان
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    3 0
    واقعا سوال اساس اینه که تو این مملکت چه خبره؟؟؟ برای چی انقلاب شد؟؟؟ آیا زمان شاه اوضاع بدتر از الان بود؟؟؟
  • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    3 0
    تا زمانیکه این ژنهای الوده و پدرانشان در این مملکت جولان می دهند مطمئن باشید روز بروز وضعیت ملت و مملکت بدتر از این خواهد شد
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    5 0
    ای ایران مگر بی صاحب شدی که امثال رضویها و... مثل زالو خون مردم را می مکند. آقای رییسی امید ما اول خدا بعد شما. مفسدین اقتصادی فقط اعدام بشن. نه اینکه ۲۰۰میلیارد وام گرفته زمین خریده قیمت شده ۱۰۰۰ میلیارد و بیان وام ما فرهنگیان بدبخت رو بدون هیچ سودی پرداخت کنن بعد دوباره میرن اختلاس میکنن. چون اینها مثل تارعنکبوت میمانند.
  • سید رضا IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    3 0
    این شعله ها ؛ همه از گور آن مرحوم مغروق ، می آید ! همه بدعت های زشت را ، او گذاشت !!
  • سید رضا IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    3 0
    آنان که رفتند ، کاری حسینی کردند و آنان که ماندند ، باید کاری زینبی کنند ، وگرنه ؛ یزیدیند !!
    • ناشناس IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      4 3
      چرا گفته 60 سال پیش رو کپی می کنی نظرت خودت رو بگو ای سینه چاک سیستم
    • ناشناس IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      3 2
      چرا گفته 60 سال پیش رو کپی می کنی نظرت خودت رو بگو ای سینه چاک سیستم
  • ناشناس IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 0
    حقوقهای بازنشسته های فرهیخته ای که اگر میخواستند دلارهای ینگه دنیا هم در انتظارشان بودن ، اصلاح نمیکنند ... ولی زالو صفتان فرو مایه چه طمطراقی برای خود از مکیدن خون مردم درست میکنند اینگونه عدالت را میکشند . یا امیر المومنین ..
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    2 0
    مرگ ولعنت بر4درصدیها وحامیانشون!
  • علی IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    2 0
    درود بر مشرق
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 0
    اینقدر بدزدند و غرور داشته باشند روزی عذاب خداوند گریبانشان را خواهد گرفت همانگونه که با قارون انجام داد إِنَّ قارُونَ کانَ مِنْ قَوْمِ مُوسى فَبَغى عَلَیْهِمْ وَ آتَیْناهُ مِنَ الْکُنُوزِ ما إِنَّ مَفاتِحَهُ لَتَنُوأُ بِالْعُصْبَةِ أُولِی الْقُوَّةِ إِذْ قالَ لَهُ قَوْمُهُ لا تَفْرَحْ إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ الْفَرِحِینَ (قصص- ۷۶) ۷۶- قارون از قوم موسى بود اما بر آنها ستم کرد، ما آن قدر از گنجها به او داده بودیم که حمل صندوقهاى آن براى یک گروه زورمند مشکل بود، به خاطر بیاور هنگامى را که قومش به او گفتند: این همه شادى مغرورانه مکن که خداوند شاد«فخََسَفْنَا بِهِ وَ بِدَارِهِ الْأَرْضَ فَمَا کَانَ لَهُ مِن فِئَةٍ یَنْصُرُونَهُ مِن دُونِ اللَّهِ وَ مَا کاَنَ مِنَ الْمُنتَصِرِین»؛[۱۶] سپس ما، او و خانه اش را در زمین فرو بردیم و گروهی نداشت که او را در برابر عذاب الهی یاری کنند و خود نیز نمی توانست خویشتن را یاری دهدى کنندگان مغرور را دوست نمى دارد
  • ناشناس IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    3 0
    فقط تعجب من اینه چه جوری تو روی مردم نگاه میکنند واقعا اینها اهل دین و نماز هستند یعنی اینها واقعا شب قدر می رفتند مسجد الغوث الغوث می گفتند آخه بیچاره شما که پست بالایی داشتید چرا اینقدر حرث چشم شما را گرفته وای وای وای وای واقعا بهترین جمله اینه .
  • عبدالله IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 0
    خدا وند متعال ترحم نماید از فساد نهادینه شده ..............!!!!؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    4 0
    سایت مشرق صدای جوانان انقلابی وافشا کننده شجاع خدا قوت
    • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
      3 0
      خخخخخ
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 0
    حقیقتا رودربایستی رو کنار بزارید مردم به خاطر این جماعت کثیف از این انقلاب زده شدند،امیدوارم ادامه داد باشد
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 0
    امیدوارم قوه قضاییه ورود کنه و به نتیجه برسه.کشور ما از اینجور آقا زاده ها کم نداره. چند تاشون شاید علنی رو شدن شایدددد نود درصدشون زیر پوستی کار میکنن
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 2
    سزاشون به آقای رئیسی
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 1
    اصلاح طلب های معاویه صفت
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
      1 0
      اصولگرا و اصلاح طلب نداره همه از یه قماش ند منتهی مشرق وجدان نداره که در مورد اونا بنویسه
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 0
    تو این شبها یادی کنیم از امیرالمومنین ع که وقتی فهمید یکی یکدانش اباعبدالله ع ازبیت المال چیزی رو به امانت گرفته میخواست برش حد جاری کنه...کجاست عدل علی؟؟؟
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    2 0
    بجز غر غر چه چیزی از شما و مردم بر میاد؟! کار خودشونو میکنن اقتصاد دست ایناست فرهنگ دست ایناست با غربیهام هماهنگند و هرکاری دلشون بخواد میکنند.تا وقتی انقلابی عمل نشه مثل خوره کشور رو میخورن این دنیا پرستها
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    3 0
    اینها را خوک زاده خطاب کنید نه آقازاده ( به تأسی از جورج اورول در رمانِ «مزرعه ی حیوانات»)
  • ناصر IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    0 1
    به وزیر شریعتمداری حسودیم شد .هم آقازاده دارد و هم داماد زاده
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    4 4
    یک مشت دهاتی تازه به دوران رسیده
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      5 0
      دهاتی مملکت ما دنبال یه لقمه نون حلاله و با شرافت زندگی میکنه
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
      6 0
      چرا از کلمه دهاتی بعنوان فحش استفاده میکنی؟؟؟ دهاتی یعنی روستایی و کسی که با زحمت و رنج و صداقت نیازهای اولیه مردم کشورشو تامین میکنه و شرافتمنده و قابل احترام. اگر از شهری ها بیشتر نباشه ، کمتر نیز نیست. کمی فکر و تعقل بفرمایید.
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    3 1
    مزدوران آمریکایی در ایران هستن.
  • سعید IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 0
    هیچوقت از زندگیشون خیر و خوشی نبینن.آب از گلوشون پایین نره.به بدبختی و فلاکت بیوفتن.این به ظاهر مسلمونایی که خون مردم کردن تو شیشه بعد باپول مردم هر غلطی دوست دارن میکنن.
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    3 0
    پروردگارا خودت انتقام این مردم مظلوم را از خیانتکاران بگیر و آنها را در هردو دنیا رسوا کن. الهی آمین
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    2 0
    به اين اشغال بگيد لااقل اين ريشت را که مثل حزب الله ي است را بزن اشغال از هرچي ريشو پشمه ديگه حالم بهم ميخوره
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    4 1
    در محضر جمهوری اسلامی هستیم این فساد ها زاییده نتایج حاکمیت جمهوری اسلامی نیست ؟؟؟
  • IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    2 0
    ایا روزی خواهد رسید که این مفت خورهارا هم به دادگاه وبدست عدالت بسپارند
  • IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    1 0
    عاقبت خوراک مور خواهی شد هر که هستی
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    4 0
    هزاران هزار آقا زاده داریم که هیچکدوممون نمیشناسیمو دارن خون ملت میخورن خدایا بسه دیگه !!! بعدش میایم میگیم چرا مردم از دینو ایمانشون برگشتن ،به اسم دین خون ملت تو شیشه کردین ، بخدا حضرت علی الان بود از اول تا اخرتون گردن میزد ، شماها که ادعا شیعه علی بودنو دارین
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    1 0
    تف تو ذات نداشتت اگه منتشر نکنی تویی که داری میخونی
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    4 1
    اونیکی ماه عسل میاد از چیزای خوب میگه بابا شماها همتون دزدین ۳۵ سالمه هیچی ندارم نه زن نه کار نه خونه نه زندگی ، این همه شهید دادیم که اینجوری شه ؟ شاه واسه چی انداختیم بیرون پس ؟ که ۴ تا گشنه بیان وزیر و رییس شن
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    1 1
    من از اول هم اعتقاد داشتم و دارم که این سریال های نمایش خانگی به قصد پولشویی تولید میشن. شما هم یه نگاه به دستمزدهای کلان بازیگران و سایر عوامل تولیدش بندازید بعد به قدرت خرید ملت نگاه کنید به همین نتیجه میرسید
  • محسن نوروزی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
    0 7
    خدا رحمت کند خلخالی دلاور را ....خوب جواب کسانی که بی قانونی میکردند را انی میداد ...براستی دیگر همچون او داریم ...
  • ایرانی CZ ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
    0 0
    باید ببینم که دادگاه چی تشخیص میده. اگر مفسد اقتصادی باشن که خب مشخصا باید اعدام بشوند.
  • مصطفی IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    0 0
    این اصلاح طلبچی ها کشور رو دارن به ورطه نابودی میکشونن خدا نصرتشون نده و نابودشون کنه...
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 0
    اصوگرا اصلاح طلب همه یکی هستند، متأسفانه فساد در تمام بخش‌ها زیاد شده
  • FR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    0 0
    همیشه از مخالفین جمهوری اسلامی میپرسم مگر کشور اشغال شده که تا این حد به آن خصومت میورزید ؟ حالا با خواندن هرروزه این موارد باید از خودم سوال کنم آیا کشور اشغال شده ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس