سروش رفیعی

هافبک تیم پرسپولیس گفت: یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا در ورزشگاه خداحافظی کرد و ای کاش هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آمدند.

به گزارش مشرق، سروش رفیعی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل السد در در ورزشگاه آزادی گفت: من قهرمانی در لیگ را به هوادارانمان تبریک می‌گویم فکر می‌کنم حق‌مان نبود که در لیگ قهرمانان آسیا حذف شویم، اگر در دو بازی مقابل پاختاکور و السد که گل آفساید خوردیم اشتباه داوری نبود فکر می‌کنم می‌توانستیم صعود کنیم اما بعضی اوقات در فوتبال اینگونه است.

بیشتر بخوانید:

برد بی حاصل پرسپولیس مقابل السد قطر/ شب خداحافظی ژاوی تلخ شد +فیلم

پیروزی تلخ استقلال در خانه العین/خداحافظی آبرومندانه شاگردان مجیدی از آسیا

رفیعی در خصوص بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی با سپاهان مطمئناً بازی سختی است، برانکو به ما استراحت داده و ما سعی می‌کنیم بعد از آن خوب تمرین کنیم و خوب تمرکز داشته باشیم تا در آن بازی به پیروزی برسیم، فکر می‌کنم بازی خوبی شود امیدوارم همه شاهد یک بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند در شأن تیم اول و دوم لیگ برتر باشند.

وی در مورد نگرانی بابت حاشیه‌های این مسابقه گفت: فکر نمی‌کنم نگرانی از این بابت وجود داشته باشد، همیشه این اتفاقات در فوتبال می‌افتد اگر در تهران مسأله‌ای بود فکر نمی‌کنم از جانب پرسپولیس و هواداران پرسپولیس باشد اما به هر حال از مردم اصفهان عذرخواهی می‌کنم اگر در استادیوم آزادی برایشان ناراحتی بوجود آمد.

هافبک پرسپولیس در ادامه گفت: این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد ولی نگرانی خاصی نداریم، مسلماً پرسپولیس برای برد و صعود به میدان می‌رود امیدوارم که دست پر از آن مسابقه خارج شویم.

رفیعی در مورد خداحافظی ژاوی از فوتبال در ورزشگاه آزادی گفت: من در بازی هم به او گفتم می‌توانست دو سال دیگر بازی کند، او بازیکن بسیار بزرگی است، من بازی‌های او را دنبال می‌کردم و جلو او هم بازی کردم. یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا در ورزشگاه آزادی خداحافظی کرد و ای کاش تماشاگران بیشتری برای بدرقه او می‌آمدند.

وی در خصوص وضعیت ماندنش در پرسپولیس گفت: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و در خدمت این تیم هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
    7 5
    گند زدید طلبکارم هستید. رویی داری شما ماشالا
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
      2 2
      خفه.چه گندی؟؟؟
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
    5 7
    آخه طرفدارای پیروزی هم متوجه شدن قهرمانیشون قلابیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس