کد خبر 960363
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
مسعود شجاعی

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات، به احتمال فراوان دوباره لژیونر می‌شود.

به گزارش مشرق، مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی از وقتی که راهی این تیم شد، در جشن‌های زیادی به خاطر پیروزی‌های تیمش شرکت کرد، اما در نهایت قسمت این طور بود که نتواند با تیم قدرتمند خود، حتی صاحب سهمیه آسیا شود.

بیشتر بخوانید:

ستاره‌هایی که از تراکتورسازی جدا می‌شوند

شجاعی شب گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی، به نوعی از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد. اتفاقی که باعث تعجب اهالی فوتبال بود. به هر حال او قصد جدایی از سرخپوشان را دارد، اما یکی از نزدیکان شجاعی، ماجرای عجیبی برای مان تعریف کرد: «مسعود قبل از اینکه به تراکتورسازی بیاید، در فصل قبل از لیگ هندوستان پیشنهادی به دستش رسید، ولی به خاطر رفاقتی که با مالک باشگاه تراکتورسازی داشت، تصمیم گرفت به لیگ ایران برگردد. حالا دوباره بحث حضورش در لیگ هند مطرح شده و این احتمال وجود دارد در صورت جدایی از تراکتورسازی، راهی هندوستان شود.»

گفتنی است کشور هندوستان چند سالی است در زمینه فوتبال، سرمایه گذاری گسترده‌ای انجام داده تا بتواند با استفاده از تجربه سرشناس‌ترین چهره‌های این رشته، استعدادهای جدیدی کشف و در فوتبال پیشرفت کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    15 0
    هندم مگه فوتبال داره!
  • CZ ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    3 1
    پژمان جمشیدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس