دومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمدهادی رضوی و ۳۰ متهم دیگر پرونده بانک سرمایه

نماینده دادستان با اشاره به اینکه رضوی بیش از ۱۰۰ ورود و خروج به کشور داشته است، گفت: او در مواردی به همراه منشی خود به سفر اروپا می‌رفته است.

به گزارش مشرق، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات سیدهادی رضوی صبح امروز در شعبه سوم دادگاه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی اسدالله مسعودی‌مقام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه قهرمانی نماینده دادستان با اشاره به اینکه رضوی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و ضمانتنامه دریافت کرده است، گفت: وی ۱۰۷ میلیارد تومان از بانک سرمایه و ۱۰۴ میلیارد تومان هم از بانک‌های دی، اقتصادنوین، مسکن، تجارت و صادرات دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

سید هادی رضوی ۱۰۷ میلیارد تومان صرف عیش و نوش کرده است / متهم: داماد شریعتمداری‌ام نه نتانیاهو

نماینده دادستان با اشاره به اینکه شگرد رضوی در دریافت این تسهیلات یکسان بوده است، افزود: وی از طریق شرکتهای رهپویان کوثر و آتیه‌سازان فاطمی تسهیلات و از طریق شرکت شایگان‌تجارت آتیه ضمانتنامه دریافت می‌کرده است.

قهرمانی سپس به درخواست سال ۹۱ هادی رضوی برای دریافت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشاره کرد و گفت: در این رابطه ۲.۵ میلیارد تومان تصویب می‌شود، اما یک ماه و نیم بعد ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به حسابش واریز می‌شود و این در حالی است که خانم رام یکی از کارشناسان بانک سرمایه بارها اعلام کرده است که رضوی نه تنها صلاحیت دریافت ۲۰ میلیارد تومان را ندارد بلکه به علت عدم ارائه مفاصاحساب و صورتهای مالی حتی استحقاق دریافت ۲.۵ میلیارد تومان را هم ندارد.

در ادامه نماینده دادستان از خانم رام خواست تا جزئیات گزارش خود را بیان کند که وی نیز در توضیحاتی گفت: فشار روی ما بسیار بود و می‌گفتند که گزارشها را چگونه بنویسیم تا فقط نوشته‌ای از کارشناس داشته باشند. من پرونده را بررسی و طبق مدارک داده شده گزارش می‌دادم چند سال از این پرونده گذشته و من درباره جزئیات آن حضور ذهن ندارم.

پس از اظهارات خانم رام، نماینده دادستان با اشاره به اینکه سیدهادی رضوی با وجود تمام گزارشهای منفی خانم رام توانسته ۶۰ میلیارد تومان برای شرکت فاطمی وام بگیرد، تصریح کرد: ایشان که می‌گویند آقای علی‌محمدی او را به کوچه پایینی برده و درخواست رشوه کرده است، آقای علی‌محمدی برادر عزیزمان که فسادهای بانک سرمایه را شخم زده و هر استعلامی که ما خواستیم به ما داده است.

قهرمانی سپس به نقش مشترک امامی و رضوی و پاسکاری آنها برای غارت بانک سرمایه اشاره کرد و افزود: رضوی ابتدا مصوبه هیئت مدیره را با کاهش وثیقه از ۵۰ درصد به ۲۷ درصد گرفته است.

نماینده دادستان در اینجا خطاب به رضوی گفت: آیا شما را برای کاهش وثیقه به کوچه پشتی نبردند؟ آقای رضوی نامه می‌زند که به جای وثیقه از من پول بگیرید و آقای امامی آن پول را تأمین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رضوی با تسهیلاتی که اخذ کرده ملک و ماشین خریده و همان املاک را به رهن بانک برده و پول آقای امامی را گرفته و به او پس داده است، افزود: پول‌های امامی را نیز به حساب شرکتهای کارتن خواب ریخته است.

قهرمانی در ادامه تشریح شیوه کار رضوی با اشاره به نامه درخواست او برای افزایش مدت سررسید تسهیلاتش از ۶ ماه به ۲ سال گفت: او در این درخواست مدعی شده که مشغول به کار بازرگانی است، آیا خرید ملک و ماشین کار بازرگانی است؟

نماینده دادستان سپس به توضیح درباره تهیه قراردادهای جعلی توسط رضوی برای ظاهرسازی کار بازرگانی اشاره کرد و افزود: قراردادی به مبلغ ۲۳ میلیارد تومان با شماره ثبت شرکت مهرگان‌کالای پیام به بانک ارائه کردند که شماره ثبت درج شده در قرارداد با شماره ثبت شرکتها مغایرت دارد و این قرارداد جعلی است.

قهرمانی سپس به ارائه قراردادی توسط رضوی با فردی به نام جهانبانی به مبلغ ۲۱ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: خود آقای جهانبانی می‌گوید تعداد دوربین‌هایی که در این قرارداد ثبت شده در توان او نیست.

نماینده دادستان در ادامه به قرارداد جعلی رضوی با شرکت مهام مهرپویان اشاره کرد و گفت: شماره ثبت این شرکت نیز با شماره ثبت شرکتها مغایر است و فردی به نام مهام اصلاً در این شرکت وجود ندارد.

قهرمانی از قرارداد رضوی با گروه دسیه که فردی به نام امیررضا فروزانراد نایب رئیس هیئت مدیره آن است نام برد و گفت: این فرد که الان در دبی یا کشور دیگری متواری است غارتگر بیت‌المال در بانک رفاه است و قرارداد رضوی با او نیز صوری است.

وی به قرارداد رضوی با شرکت مریل و جعل مهر این شرکت اشاره کرد و افزود: رضوی دو قرارداد با این شرکت دارد که متن هر دو واحد است.

نماینده دادستان سپس به شکایت این شرکتها از رضوی و ادعای او مبنی بر گرفتن قرار منع تعقیب اشاره کرد و گفت: اداره مالیات برای گرفتن مالیات این قراردادها به سراغ شرکتها رفته و آنها گفته‌اند که ما نه قراردادی داریم و نه رضوی را می‌شناسیم و پس از آن موج شکایتها شروع می‌شود.

قهرمانی سپس به دشمن‌تراشی رضوی برای خود اشاره کرد و افزود: وی مدعی است که دشمنانش این قراردادها را در پرونده بانک سرمایه گذاشته‌اند، اما قاضی فضلعلی با این استدلال که این قراردادها در بانک دی و تجارت هم وجود دارد قرار جلب به دادرسی برای رضوی صادر کرده است.

نماینده دادستان همچنین به وجود فاکتوری از شرکت ژرف‌اندیشان بازار و ارائه آن توسط رضوی اشاره کرد و افزود: این شرکت وجود خارجی ندارد؛ آقای رضوی ابتدا گفتند که فاکتورها را درصدی خریده‌ام و بعد هم مدعی شد که دشمنی به نام خانم خلیلی دارد که فاکتورها را در پرونده او گذاشته و الان هم از دنیا رفته است.

قهرمانی سپس به تشریح کیفیت دریافت ضمانتنامه توسط رضوی پرداخت و در این باره گفت: بانک سرمایه در مصوبه‌های کیلویی که برای رضوی صادر می‌کرده ضمانتنامه تعهد پرداخت دی و ضمانتنامه گمرکی را مستثنی کرده بوده است.

وی به قرارداد رضوی با شرکت دولتی پشتیبانی امور دام برای واردات گوشت منجمد گوساله و مرغ منجمد به مبلغ ۲۷.۵ میلیارد تومان طی ۳ قرارداد اشاره کرد و افزود: بابت این قرارداد ۲ چک ۹ میلیارد تومانی و یک چک ۹.۵ میلیارد تومانی به امور دام می‌دهد و سپس یک قرارداد جعلی به مبلغ ۲۷۵ میلیارد تومان یعنی ۱۰ برابر قرارداد اصلی برای اخذ ضمانتنامه تعهد پرداخت به بانک سرمایه ارائه می‌دهد که موضوع آن تجهیز سردخانه بوده و با چک و سفته و بدون وثیقه دریافت شده است.

نماینده دادستان در این باره افزود: رضوی گوشت را می‌گیرد، در بازار می‌فروشد، پولش را به جیب می‌زند و ریالی هم به شرکت دولتی پشتیبانی امور دام نمی‌دهد و چکش هم برگشت خورد.

نماینده دادستان سپس لیستی از خریدهای رضوی و همدستانش را ارائه داد و افزود: ۷۸ هزار و ۳۵۰ متر مربع ملک در نوشهر خریدند که شامل ۳ ویلای لوکس برای رضوی، دلاویز و امامی است. ملکی در خیابان آفریقا به مساحت ۴۵۰ متر خریدند در خیابان احمد قصیر، یک ملک ۵ طبقه‌ای به مساحت ۲۶۰ متر در هر طبقه خریدند به اسم منشی‌شان خانم زهرا شریف‌کاظمی ملک خریداری و رهن کرده‌اند و بی‌ام‌و ایکس ۴ برای او خریده است، دو ملک در خیابان فرشته از آقای امامی خریده است با پول معلم‌ها خودرو مازراتی، بنز اف ۵۰۰، سوزوکی، تویوتای راوفور و موتورسیکلت ان‌دی‌اگوستا خریداری کرده است.

قهرمانی با اشاره به اینکه رضوی مدعی است که تسهیلات او برای سرمایه در گردش بوده است، تصریح کرد: نه آقای رضوی، این تسهیلات برای گردش بوده است شما ۱۰۰ ورود و خروج به کشور داشته‌اید و به کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، اتریش، امارات و اوکراین سفر کرده‌اید و در مواردی با خانم شریف‌کاظمی با هم بوده‌اید و مبالغی را برای خرید ارز برای این سفرها اختصاص داده‌اید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مبلغ قابل توجهی از پول‌ها را برای سریال شهرزاد اختصاص داده‌اند، گفت: رضوی در پاسخ بازپرس مبنی بر اینکه پول‌ها را چه کار کرده است، گفته که آنها را صرف خرید وثیقه‌ها، بازپرداخت تسهیلات، هزینه‌های جواز، سرمایه‌گذاری ۷.۵ میلیاردی در شهرزاد و سرمایه‌گذاری ۹۰ درصدی در فیلم کمدی بی‌حساب کرده است.

نماینده دادستان سپس با اشاره به ادعای دینداری رضوی به استفاده او از شیوه ربوی اشاره کرد و افزود: رضوی در دوم آذرماه سال ۹۳ به شعبه اسکان نامه زده و درخواست آزاد کردن سپرده نقدی‌اش را کرده و گفته است که به جای آن سود بانکی بالا معادل ۳۱ درصد می‌پردازد در حالی که این فرد مدعی دینداری و مخالفت با نزول‌خواری است.

قهرمانی گفت: پرونده شما آن‌طور که وانمود می‌کنید سیاسی نیست بلکه اقتصادی است و شما مفسد اقتصادی هستید و با تمام مفسدان اقتصادی به شدت برخورد می‌شود. ما شما را داماد نتانیاهو نمی‌دانیم و برخلاف آنچه فکر می‌کنید، آدم مهمی نیستید و فقط یک مفسد اقتصادی هستید.

رضوی هم در پاسخ به اظهارات نماینده دادستان گفت: امروز آقای قهرمانی هرچه بی‌احترامی کرد، سکوت می‌کنم چون حق اعتراض ندارم ولی مستنداتی دارم که به دادگاه ارائه می‌دهم تا کذب اظهارات او مشخص شود. اتفاقاً هم منش سیاسی من با کسی که مرا به او منتسب می‌کنید تفاوت دارد و هم جریان سیاسی که در آن هستم، با آن جریان فرق می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 83
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جواد US ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    154 2
    اشد مجازات
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      42 0
      معلومه که به دختر شریعتمداری هم خیانت می کرده و با منشی به خارج میرفته!!
    • آرمان IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      36 0
      بالای ۱۰ توی بانک ملی حساب دارم بلاخره کم یا زیاد پول اومده و رفته و حساب همیشه کار کرده ولی حتی یک وام یک میلیون تومانی هم بهم نمیدن میگن سپرده بزار بعد چند ماه ۹۰درصدش بهت وام بدیم. اونوقت چطور این آقا زاده ها و امثالهم چند صد میلیارد وام میگیرند بدون هیچ ضامن معتبر و سپرده ملکی ای؟؟؟ ۲۷.۵ میلیارد قرارداد امضا کرد بعد یه صفر اضافه کرد ۲۷۵میلیارد بهش دادند!!! مثل جک مضحک و خنده دار هستش
    • IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
      32 0
      چرا لباس زندان تن این دزد خیانتکار نیست ؟
  • یک محقق IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    97 50
    چرا راه حق و درست دین و دیانت مردم را نشانه رفته ای. حداقل بگو که نه دین داری و نه به خدا اعتقادی داری
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      50 1
      پس قیمت های گوشت و مرغ را هم اینها تعیین میکردند ؟؟
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    138 3
    این و امثال یاسین رامین حکمشان اعدام است ولی افسوس...
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      95 5
      توی ج.ا فقط کسایی اعدام میشن که فامیل نباشن
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      8 82
      تو قاضی هستی؟ حقوق بلدی؟ حکم اعدام شرایط داره
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      67 0
      جناب 15:۱9 شما گناه این ها را کمتر از امیر منصور آریا می دانید ؟
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      33 0
      مخصوصا هدايتي باور كنيد همين هدايتي كه معروفه اعدام بشه همه حواسشون جمع ميشه اما وكيل هدايتي كيه؟درسته مدير خراساني كه خودش قاضي بوده و همه راه و چاه رو ميشناسه عمرا بذاره اعدام بشه امثال آريا كس و كار نداشتن و شناخته شده نبودند كه اعدام شدند اگر راست مسگن هدايتي رو اعدام كنند
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      28 8
      جناب ١٦:٠٠ منصور آريا نه ريش داشت نه انگشتر و نه اسمش رضوي بود تازه اسمش آريا بود پس بايد اعدام ميشد
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    133 5
    ای کاش قیافه مذهبی نداشت، ای کاش ادعای مذهبی بودن نمی کرد، عجیب قشری شده اند این قبیل افراد!!! خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کنه. راستی اگر این اتهامات قطعی شود وضعیت وزیر چه خواهد شد. وزیری که توان مقابله با فساد دامادش را ندارد چطور می خواهد جلوی فساد را در وزارت خانه بگیرد؟
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      59 18
      اتفاقا فتنه گران در کشور ما با چهره مذهبی میان تا مردم را گول بزنن. این هم نتیجه جوان گرایی افراطی است
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      47 5
      عزیزهرکسی که قیافه مذهبی داشت دلیل بر مومن بودن او نیست خوارج هم تا به صبح نماز می خواندن قران می خوندن با صوت زیبانمونه ان شبی امام علی(ع)، از مسجد کوفه خارج شد و به سوی خانه می‌رفت و کمیل نیز با آن حضرت همراه بود. در راه به درِ‌ خانه‌ای رسیدند که صدای تلاوت قرآن از آن‌جا به گوش می‌رسید و صاحب‌‌ آن خانه، بخشی از آیه 9 سوره مبارکه «زمر» را با سوز و گداز مخصوصی می‌خواند: «أَمَّنْ هُوَ قانِتٌ آناءَ اللَّیْلِ ساجِداً وَ قائِماً یَحْذَرُ الْآخِرَهَ وَ یَرْجُوا رَحْمَهَ رَبِّهِ؛»آیا کسی که شب را به اطاعت خدا به سجود و قیام پرداخته و از عذاب آخرت، ترسان و به رحمت الهی امیدوار باشد - با کسی که شب و روز به کفر و عصیان مشغول است یکسان خواهد بود؟»تا اینکه جنگ با خوارج پیش آمد حضرت امیرالمؤمنین(ع) با سر شمشیر خود، به سری از آن سرها اشاره کرد و فرمودند: «أمَّنْ هُوَ قانِتٌ آناءَ اللَّیْلِ». اشاره به این که کمیل، یادت هست شبی که با من بودی و صدای تلاوت قرآن از خانه‌ای بلند بود و صاحبخانه، این آیه را می‌خواند؟ اینک این همان شخص است که در آن وقت شب، با آن حال و شور، این آیه را قرائت می‌کرد و تو را مجذوب خود ساخته
    • CA ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      25 0
      ناشناس 13:31 این تیپ زدن ها برای گول زدن مسئولینه نه مردم . وای به حال مملکتی که تعهد ظاهری از تخصص اولویتش بیشتر بشه . بترسید از یقه بسته های تسبیح به دست که جای مهر روی پیشانی دارن و در سر سودای اختلاس و رانت خواری .
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    31 48
    كاش اسمش سياوش يا سيامك بود ، ريش نداشت و با كراوات بود
    • ایرانی NL ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      41 34
      چی؟ ربطی به اسم نداره. ایرانی جماعت متقلب است با هر اسم و شکلی هم باشن دزدی در ذات ایرانی هاست. اول هم از همدیگر کلاهبرداری میکردن اما الان برو ژاپن و قبرس و همین جمهوری آذربایجان و ترکمنستان و مالزی ببین ایرانی ها چه سابقه درخشانی نشان داده اند از فرهنگ قاچاق و تقلب و دزدی و ... به اسم ربطی نداره
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      13 22
      اتفاقا اونا خیلی بهترند
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      17 32
      اتفاقا اگر اسمش سیاوش یا یک اسم ایرانی اصیل بود شاید منش ایرانی اصیل مانع از این فساد میشد.
    • ک IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      13 18
      چرت ترین حرفی که شنیدم
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    83 5
    با تیغ او ریش بی ریشه اش را بتراشید تا قیافه کریه اش از این ظاهر الصلاح بود دربیاد اینها هم دزد مال مردمند هم دزد دین و اعتقاداتشان
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      4 1
      اون موقع خیلی بچه تر می شه و باید دنبال کسانی رفت که این بچه رو برای خلاف اقتصادی راهنمایی می کردند
    • رضا IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      19 0
      یاد جمله زیبای زنده یاد دکتر شریعتی افتادم .میفرماید اونهایی که با تیغ ریش میزنند بهتر از انهایی هستند که با ریش تیغ میزنند
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    21 0
    رضوی در دوم آذرماه سال ۹۳ به شعبه اسکان نامه زده و درخواست آزاد کردن سپرده نقدی‌اش را کرده و گفته است که به جای آن سود بانکی بالا معادل ۳۱ درصد می‌پردازد در حالی که این فرد مدعی دینداری و مخالفت با نزول‌خواری است
    • امیر IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      6 1
      پس بانکهای جمهوری اسلامی که سود بیش از31درصد هم با لطایف الحیل می گیرند،حکمشان چیست؟!!
  • مسعود IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    75 0
    هیچ کاریش نمیتونن بکنن. چون یه لباس زندانو نتونستن تنش کنن. همه چیو میندازه گردن یه نفر دیگه و خداحافظ
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    34 13
    افتخاری برای نماینده موتلفه در دولت
    • حامد IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      19 3
      شریعتمداری دو دوره وزیر بازرگانی جناب!! سید محمد خاتمی بود ...
    • CA ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      2 19
      چجوریه که هروقت بحث اقای علی مطهری میشه میگید پسر نوح ولی حالا جرم داماد وزیر به گردن خود وزیر میندازید !؟
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    42 14
    بر طبل جوانگرایی بزنید تا فرزندانتان را استخدام کنید و آنها هم بیت المال را غارت کنن
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    57 0
    لعنت خداوند بر تو ای حرام لقمه ای که به اسم دین دزدی میکنی جای منافق در آتش سوزان جهنم است
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    61 0
    چرا همه متهمین لباس زندان تنشونه بغیر این مفتخور؟
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      2 57
      به تو چه
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      25 0
      چون داماد وزیره
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
      5 3
      احتمالا با قرار وثیقه آزاده و باید تو دادگاه شرکت کنه. با هر لباسی که خواست
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    13 1
    خب با این کارها چی رو میخواهید به ما نشون بدید
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    16 1
    چرا محاکمه نشده؟
  • پرویزم IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    31 0
    اعدام شود لطفا
  • ثابتی LV ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    30 1
    سئوال: این یارو(رضوی).. چرا مانند سایر متهمین لباس مخصوص زندان نپوشیده و ایا با این کارنامه درخشانش ازاد است و یا در زندان!!؟
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    15 7
    ریشش بخاطر تو زندان بودنش هسا اونجا تیغ در دسترسش نیس والا سه تیغ که هیچ شش تیغ میومد دادگاه
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    36 1
    فرداکه وزیر کنار رفت این اقا کی باشند؟ یک مفسد فی الارض . یکی برای وام ازدواج وام ۱۰میلیونی نمیتونه بگیره ۶تاضامن میخوان اونوقت یکی هزاران میلیارد وام مگیره میپره اون طرف اب کیف میکنه
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    12 2
    هرچی میکشیم نیست!!!
  • محسن نوروزی IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    10 0
    هر چه بگندد نمکش میزنند وای بروزی که بگندد نمک ...براستی کسی هست که حال این جانوران رو بگیرد ...تا دل ما معلمین شاد شود ...
  • علی اصغر قاسم پور IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    8 0
    باید بن اشد مجازات محکوم شوند. در حالی که عده ای از مردم برای ضروری تربن مایحتاجان درمانده اند، این غارتگران مثل زالو خون آنان را می مکند.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    12 0
    جناب آقای شریتمداری باید بابت این دزدی و اختلاص چواب گو باشد هم در ابن دتبا و هم در آن دنیا چگونه به داماد دزد خودش اجازه چنین دزدی را داده است مامنتظر پاسخ گویی او هستیم
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    11 0
    این موش کثیفو باید اعدام کنن
  • سید جواد IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    8 0
    لعنت بر چنین افرادی که با بیت المال اینچنین میکنن .بخدا قسم این چنین ادمها تیشه به ریشه اسلام میزنن .مردم اینها رو میبینن از اسلام زده میشن .الهم عجل لولیک الفرج
  • علی اصغر IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    6 0
    با سلام واقعا دستگیری چنین ادمها زنده نگهداشتن خون شهیدانی هست که جانشان را دادنتا زمینه ظهور امام زمان فراهم بشود خوشا به سعادتان که هوشیار و بیدار سربازان امام زمانید با سپاس
  • ناامید IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    14 0
    دین و ایمان و وجدان به داشتن ریش و پشم نیست
  • بهنام رضایی پور IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    5 0
    حالا ان خانم کارشناس را نکشند ضمنا یارو داماد است اینکارها به ضرر شما تمام میشود ایشان دامادزاده هستند
  • ناشناس AE ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    13 0
    رفتم بچه ام رو عضو کتابخانه کنم میگه باید شماره تلفن کسی رو بدی که استعلام بگیریم ک تهران زندگی میکنید اونوقت اینا میلیارد میلیارد به اسم وام میگیرن پرداخت هم نمیکنن کی به کیه؟؟؟
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    8 0
    بخدا اگه بوئی ازعدالت اسلامی درکشور وجودداشته باشه .بعداز مصادره کلیه اموال اینگونه مفسد ها فقط درملع عام با طناب دار. فقط این کار درجامعه ما بازدارندگی خاهد داشت . چون تاحالا برخورد جدی ازطرف قوه قضائیه با افراد اینجوری نبوده ولذا جامعه پر شده ازاینجور ادما.امید وارم ازین ببعد بدین خدا برگردیمو مفسدین جرئت هرکاریرو بخود ندن
  • مبارز IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    11 0
    یه سوال تو‌ذهنمن گیر کرده کسی میدونه چراایشون لباس شخضی هستن و‌لباس زندان تنشون نیست
  • zx IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    11 0
    یعنی اگه تا یک ماه دیگه این مفسد اعدام نشه اونم تو ملاءعام اونوقت معلوم میشه پدر زن محترمش واسطه شده واسه آزادیش من نمیدونم چرا هی میگید منافق و داعش و تروریست والله بخدا اینها جرمشون از اونها بیشتره میدونین چند هزار خانواده رو به نابودی کشوندن
  • م IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    10 2
    مملکت همینه
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    6 4
    بعد جالبه اکثر معلم ها به همین دولت روحانی رای دادن! تقصیر خودتان است نوش جانتان
  • جعفر IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    10 0
    ايشون چرا با لباس شخصي مياد جلسات دادگاه مگه متهم اصلي نيست .شايد چون داماد وزيره ...
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    7 0
    یه پولدار مشهور ندیدیم که به این وضعیت نیفته یعنی همه!!!
  • مجید IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    8 1
    اعدام دیگه دردی دوا نمی کنه. این افراد باید با گلوله توپ جلو مردم پودر کنند. که حتی جسدی هم برای دفن کردن نداشته باشن
  • وای برما IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    3 0
    الکیه
  • AE ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    12 0
    لباس زندان نداره چون وصله و قرار نیست زندان بره
  • جمال شوشتری IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    10 0
    اگر جمهوری اسلامی واقعا اسلامی باشد باید کل اموال ایشان وخانواده ایشان را مصادره کند تا حدی که نامبرده تحت پوشش کمیته امداد گردد
  • حسین جلالی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    6 0
    کار را سخت نکنیم امام علی نحوه برخورد با این جور آدم ها روشن بیان داشته اند
  • ستار US ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    9 0
    شریعتمداری کلاهشو بذاره بالاتر.وزیر یه وزارتخونه که مجموعه عظیم اقتصادی شستا زیر نظرشه و نمیتونه فساد دامادشو کنترل کنه ببینید چه به روز کارگرای زحمتکش میاره. این آقای وزیر همونه که توی وزارت صنعت گند زد اونوقت روحانی گذاشتش وزیر کار...... شرم بر تو باد جناب رییس جمهور و شریعتمداری که من خودم شخصا با 20 نفر صحبت و جدل کردم که بیان رای بدن.... این متجاوز به حقوق معلمانو باید بیل به دستش بدن و کویر لوت رو آباد کنه..... آقای رییسی قوه قضاییه شما در برابر خدا مسوولی که حکم اشد مجازات این مفسد به دین و اعتقاد مردم رو صادر کنید. به خدااگه حکم مناسب از دادگاه بگیره با تمام وجود به جان رییس و دادستان دعا میکنم.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    13 4
    درود بر جناب رییسی که نیامده غوغایی به پا کردند و مفسدان اقتصادی و مجرمان یقه سفید غلاف کرده یا بدنبال فرارند یا برای تعدیل مجازات شریک معرفی می نمایند ,,,
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    11 1
    مقاومت کردن با من اختلاس و احتکار از تو کم خوردن و کم پوشیدن با من عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو شرمندگی در برابر اهل و عیال با من ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو پراید 50 میلیونی با من لکسوس و بنز آخرین مدل از تو مرگ بر آمریکا گفتن با صدای بلند با من تحصیل و گرین کارت از تو نون خشکه و لنگ با من خرما و بستنی با روکش طلا از تو پس انداز کردن ذره ذره با من یک شبه صندوق را خالی کردن از تو در پراید جان دادن نیمه شب با من کورس قهرمانی با پورشه گذاشتن از تو
  • علی NZ ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    5 0
    سید حذف کنید این کلمه را از شناسنامه ها به خدا دارن سو ء استفاده می کنن یه سری آدم از خدا بی خبر بی شرف مثل این آدم کثیف لعنت خدا بر تو و امثال تو که به ظاهر و اسم دین این همه بی ناموسی و حق این ملت بدبخت رو می خوره حالم از قیافه تو و امثال آشغال هایی مثل تو که ریش می زارن و یقه می بندن و خودسون و الکی از نواده پیامبر می دونن به هم می خوره الدنگ اگه دین نداری لااقل آزاده باش حکم تو فقط اعدامه و بس
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    5 0
    چه خوب با اسم ائمه هم بازی میکنن!
  • کی نژاد سلوا AE ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    4 0
    چه بخور بخوری هست
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    5 0
    قانون باید انها را علاوه بر مفسد بودن تمام امکانات انها را بگیرد حتی منزل مسکونی و باید محروم از تمام مشاغل شود مثل کشورهای دیگر
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    6 0
    لطفا فقط اعدام بهترین حکم دنیا من این حکمو دوست دارم هرکس که خون مردمو بخوره حقش فقط اعدامه هرکی می خواد باشه.
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    16 0
    آمریکا ودیگر کشور های دشمن نمی توانند غلطی بکنن ولی مسئولینی که با فساد برخورد نمی کنند موجب سقوط نظام خواهند شد
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
    11 0
    چرا لباس زندان نداره این انگل
  • محسن IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
    4 0
    هرچه بگندد نمکش میزنند وای....
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
    5 0
    از قراردادش با خبرگزاری فارس هم تیتر بزنین بد نیس.
  • عبدالله IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
    5 0
    اقا تحت حمایت و پشت گرمی چه کسی این کارها را کرد !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
  • علی RO ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
    5 0
    بایدزالوهای جامعه راقلع وقمع کرد!!!!
  • شروند IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
    4 0
    درود بر جناب قاضی مسعودی مقام و نماینده محترم دادستان
  • شری IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
    1 0
    اعدام
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    2 0
    از اعصبانیت آدم نمیدونه چی بگه
  • محسن IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    1 0
    این زالوهای بی شرف کثافت درحال مکیدن خون ملتندوباید اونارو نه یک بار بلکه صدبار اعدام کرد چون خیانت اونها هم باعث از بین رفتن دنیا و هم آخرت مردم میشوند .
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 0
    آقا این همه فساد اعدام نداره جواب این همه کارتن خواب و ادمهای دردمند را که میدهد رضوی تو سگ نتانیاهو هم نمی شو ی کار او شرف دارد بخاطر قومش تلاش میکنه تو فقط به مردم ظلم کردی و مفت خوردی با پدر زنت چرا کمی خجالت نمی کشید و از رو نمی روید با چند سال حبس هم دوباره مفت خوری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس